Arkadiusz Podsiadło

Success isn't given, it's earned.

Wypowiedzi

  • Arkadiusz Podsiadło
    Wpis na tablicy
    Praca nad sobą daje największe zyski.
    • 3.08.2011, 13:07
  • Arkadiusz Podsiadło
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Fatalne posunięcie adidasa
    8.07.2011, 18:42

    Poprawcie mnie jeśli się mylę.

    Receptą na dobry PR jest zrozumienie grupy do której się go kieruje oraz realizowanie interesów organizacji dla której PR jest robiony. Nie odwrotnie!!!
    Najpierw trzeba zorientować się do kogo ma trafić przekaz (czytaj jak trafić do danej grupy) a dopiero później co w tym przekazie ma być zawarte żeby klient na tym wizerunkowo zyskał. Innymi słowy jeżeli realizujemy przesięwzięcia mające na celu budowanie wizerunku firmy która wspiera kulturę hiphopową (nie subkulturę, nie grupę, nie sektę) to powinniśmy poznać najpierw co ta kultura uważa za najwyższą wartość.

    Do pewnego czasu wydawało się że Adidas rozumie że rap czy grafitti bazują na PRAWDZIE i NIEZALEŻNOŚCI (promowanie sub brandu "Original"). I że z taką samą mocą nienawidzi KOMERCYJNOŚĆ i SZPANERSTWO. W tym świetle sam pomysł forsowania jakiejkolwiek MARKI w sensie BRANDU już jest posunięciem wysokiego ryzyka. Adidasowi, podobnie jak Reebokowi proces ten generalnie się udaje. Tym bardziej jestem przekonany że pomysł akcji na Służewcu nie wyszedł od samego Adidasa, a firma nie poświęciła "jedynie" zbytniej uwagi na analizę pomysłu będąc święcie przekonaną że współpracuje z profesjonalistami od wizerunku.

    Podsumowując: czy jeżeli Adidas chciałby kreować wizerunek i dotrzeć do silnie wierzących i praktykujących katolików to będzie przed kościołem sprzedawał statuetki Jezusa w dresie z 3 paskami??Arkadiusz Podsiadło edytował(a) ten post dnia 08.07.11 o godzinie 18:54

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do