Umiejętności
Active Directory
ITIL
Lotus Notes
Microsoft Excel
Microsoft Word
SAP
SAP Authorizations
SAP ERP
SAP GRC Access Control
SAP Security Administration
Service Desk
Obsługa klienta
Certyfikat ITIL v3
Service Now
Outsourcing IT
IBM Notes
SAP Security
BMC Remedy Tool,
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
SAP Security and Authorization Specialist
- Managing operational part of the GRC Team, cooperating with other teams for mini projects and change implementation
- Managing access and authorization aspects of SAP ERP and SRM implementation in 2 plants in Poland, coordinating authorization tests. Hypercare support after go-live.
- Being main SAP Authorization point of contact during successful SAP implementation in production plant in Spain
- Improving SAP security across the organization
- Coordinating changes related to security and authorization in SAP ERP, SRM and SolMan
- Maintaining roles, transactions and authorization objects, performing SoD checks
- Investigating and resolving issues related to authorization reported by users, proposing and implementing solutions.
- Managing access and authorization aspects of SAP ERP and SRM implementation in 2 plants in Poland, coordinating authorization tests. Hypercare support after go-live.
- Being main SAP Authorization point of contact during successful SAP implementation in production plant in Spain
- Improving SAP security across the organization
- Coordinating changes related to security and authorization in SAP ERP, SRM and SolMan
- Maintaining roles, transactions and authorization objects, performing SoD checks
- Investigating and resolving issues related to authorization reported by users, proposing and implementing solutions.
SAP Security Specialist and UAM Team Lead
- tworzenie i dezaktywacja kont użytkowników w SAP ERP, CRM, BW 7 on HANA i SAP Sourcing
- dodawanie i ograniczanie ról (dostępu)
- tworzenie i konfiguracja ról
- rozwiazywanie incydentow zwiazanych z autoryzacją w SAPie
- dbanie o SLA zespołu i analizowanie ewentualnych eskalacji
- reprezentowanie i zarządzanie 4 osobowym zespołem SAP Security od strony operacyjnej
- dodawanie i ograniczanie ról (dostępu)
- tworzenie i konfiguracja ról
- rozwiazywanie incydentow zwiazanych z autoryzacją w SAPie
- dbanie o SLA zespołu i analizowanie ewentualnych eskalacji
- reprezentowanie i zarządzanie 4 osobowym zespołem SAP Security od strony operacyjnej
Service Request Specialist (Specjalista ds. Wsparcia Technicznego)
- monitorowanie zapotrzebowań zgłaszanych przez klientów
- koordynowanie pracy zespołów podwykonawczych
- czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu wnioskowania (pomoc w uzyskaniu stosownych pozwoleń, monitorowanie przebiegu procesu)
- monitorowanie przebiegu zamówień oznaczonych jako pilne (urgent business requirements)
- współtworzenie i udoskonalanie procedur
- dokonywanie zmian zgłaszanych przez klientów w systemie Active Directory i Microsoft Outlook
- szkolenie w zakresie wprowadzania nowych procedur
- opracowywanie i udoskonalanie bazy wiedzy
- koordynowanie pracy zespołów podwykonawczych
- czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu wnioskowania (pomoc w uzyskaniu stosownych pozwoleń, monitorowanie przebiegu procesu)
- monitorowanie przebiegu zamówień oznaczonych jako pilne (urgent business requirements)
- współtworzenie i udoskonalanie procedur
- dokonywanie zmian zgłaszanych przez klientów w systemie Active Directory i Microsoft Outlook
- szkolenie w zakresie wprowadzania nowych procedur
- opracowywanie i udoskonalanie bazy wiedzy
Customer Service Advisor (Asystent ds. Wsparcia Technicznego)
- informatyczna obsługa klienta
- analizowanie i diagnozowanie problemów związanych z działaniem systemu informatycznego
- rozwiązywanie prostych problemów i przekazywanie bardziej złożonych spraw wyspecjalizowanym zespołom
- tworzenie bazy wiedzy dla nowo powstałych problemów
- walidowanie artykułów w bazie wiedzy
- prowadzenie szkoleń powtórkowych dla agentów Service Desku
- analizowanie i diagnozowanie problemów związanych z działaniem systemu informatycznego
- rozwiązywanie prostych problemów i przekazywanie bardziej złożonych spraw wyspecjalizowanym zespołom
- tworzenie bazy wiedzy dla nowo powstałych problemów
- walidowanie artykułów w bazie wiedzy
- prowadzenie szkoleń powtórkowych dla agentów Service Desku
Właściciel
300% normy
Zarządzanie mikroprzedsiębiorstwem:
- koordynacja pracy specjalistów branży budowlanej
- zaopatrzenie materiałowe
- kontrola jakości pracy
- pozyskiwanie klientów i partnerów
- promocja i dobór strategii marketingowej
- budowanie wizerunku firmy przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów sprzedażowo-promocyjnych
- koordynacja pracy specjalistów branży budowlanej
- zaopatrzenie materiałowe
- kontrola jakości pracy
- pozyskiwanie klientów i partnerów
- promocja i dobór strategii marketingowej
- budowanie wizerunku firmy przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów sprzedażowo-promocyjnych
Techniczna obsługa klienta
Fannin Healthcare Ireland
- Kontakt z klientami i wsparcie techniczne
- Dostawy sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego do instytucji sektora medycznego oraz do prywatnych odbiorców
- Kontakt z przedstawicielami Irlandzkiego Funduszu Zdrowia (HSE); konsultacje w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań technicznych względem potrzeb klientów
- Dostawy sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego do instytucji sektora medycznego oraz do prywatnych odbiorców
- Kontakt z przedstawicielami Irlandzkiego Funduszu Zdrowia (HSE); konsultacje w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań technicznych względem potrzeb klientów
Szkolenia i kursy
SAP ADM950 - Secure SAP System Management
SAP ADM940 - SAP Authorization Concept
ITIL v3 2011 Foundation certificate
"Kompleksowe wykorzystanie internetu i tworzenie witryn www" - Optimus SA we Wrocławiu
SAP ADM940 - SAP Authorization Concept
ITIL v3 2011 Foundation certificate
"Kompleksowe wykorzystanie internetu i tworzenie witryn www" - Optimus SA we Wrocławiu
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Muzyka, grafika, design, formula 1
Organizacje
1996 - 2004 - Współpraca ze Związkiem Młodzieży Mniejszości Niemieckiej (BJDM)
1998 - 2004 - Współpraca z Domem Współpracy Polsko - Niemieckiej w Gliwicach
2000 - nadal - Członek Zrzeszenia Studentów Polskich
1998 - 2004 - Współpraca z Domem Współpracy Polsko - Niemieckiej w Gliwicach
2000 - nadal - Członek Zrzeszenia Studentów Polskich
Grupy
Design w Polsce
Zapraszam do dyskusji projektantów, artystów, wykonawców i wszystkich których interesuje design przedmiotów wyposażenia i dekoracji wnętrz.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość