Umiejętności
Active Directory
Crestron
Lync Server 2010
Microsoft Office
Telefonia
WSUS
SafeQ
helpdesk manager
UniFlow
Helpdesk zdalny i telefoniczny
Infrastruktura sieci
Usługa Active Directory
shere point
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Informatyk
Komenda Miejska Policji w Gdańsku
• nadzór nad prawidłową eksploatacją działania Policyjnej Sieci Transmisji Danych, zarządzanie infrastrukturą sieci komputerowej oraz instalacja i bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu informatycznego w KMP w Gdańsku i podległych jednostkach,
• nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, który jest wykorzystywany do przetwarzania informacji niejawnych celem zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania dokumentacji i danych,
• wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych usprawniających pracę użytkowników KMP w Gdańsku i jednostek podległych,
• eksploatacja i administrowanie wdrożonych systemów informatycznych w tym prowadzenie wymaganej dokumentacji,
• udzielanie bieżącej pomocy użytkownikom systemów informatycznych w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania.
• nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, który jest wykorzystywany do przetwarzania informacji niejawnych celem zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania dokumentacji i danych,
• wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych usprawniających pracę użytkowników KMP w Gdańsku i jednostek podległych,
• eksploatacja i administrowanie wdrożonych systemów informatycznych w tym prowadzenie wymaganej dokumentacji,
• udzielanie bieżącej pomocy użytkownikom systemów informatycznych w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania.
IT Support
• administracja systemami firmy;
• wsparcie IT dla użytkowników, zarządzanie i konfiguracja stacji roboczych w firmie;
• ewidencja sprzętu informatycznego i licencji;
• przygotowywanie projektów IT;
• opiniowanie oraz przygotowywanie zakupów w IT
• tworzenie instrukcji stanowiskowych dla pracowników;
• przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych;
• administracja systemem Uniflow dla drukarek sieciowych Canon;
• obsługa sytemu multimedialnego sal konferencyjnych (Crestron);
• wsparcie IT dla użytkowników, zarządzanie i konfiguracja stacji roboczych w firmie;
• ewidencja sprzętu informatycznego i licencji;
• przygotowywanie projektów IT;
• opiniowanie oraz przygotowywanie zakupów w IT
• tworzenie instrukcji stanowiskowych dla pracowników;
• przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych;
• administracja systemem Uniflow dla drukarek sieciowych Canon;
• obsługa sytemu multimedialnego sal konferencyjnych (Crestron);
Specjalista ds. sieci komputerowych
INTEGEO Sp. z .o.o.
• nadzór nad siecią LAN oraz sprzętem komputerowym w firmie;
• wsparcie informatyczne dla pracowników firmy;
• przygotowywanie dokumentacji projektowej;
• przygotowywanie instrukcji stanowiskowych dla klientów nowo wdrażanego oprogramowania
• wykonywanie zdalnego upgrade oprogramowania ArcGis Server,
• redmine – zarządzanie terminami raportowania postępu prac nad aktualnymi projektami zgodnie z założeniami projektowymi;
• zestawianie łączy potrzebnych do zdalnego połączenia z serwerami klienckimi potrzebnymi do prac nad projektami;
• wsparcie informatyczne systemów klienckich zgodnie z podpisanymi umowami - zdalny nadzór nad powierzonym sprzętem, wykonywanie backupu systemów jak też baz danych;
• wykonywanie testów nowo wdrażanego oprogramowania, jego poprawności działania, wyszukiwanie potencjalnych błędów w działaniu;
• zbieranie informacji od klientów oraz oczekiwań w sprawie nowego oprogramowania tworzonego na ich potrzeby, zebranie wstępnych założeń projektowych.
• wsparcie informatyczne dla pracowników firmy;
• przygotowywanie dokumentacji projektowej;
• przygotowywanie instrukcji stanowiskowych dla klientów nowo wdrażanego oprogramowania
• wykonywanie zdalnego upgrade oprogramowania ArcGis Server,
• redmine – zarządzanie terminami raportowania postępu prac nad aktualnymi projektami zgodnie z założeniami projektowymi;
• zestawianie łączy potrzebnych do zdalnego połączenia z serwerami klienckimi potrzebnymi do prac nad projektami;
• wsparcie informatyczne systemów klienckich zgodnie z podpisanymi umowami - zdalny nadzór nad powierzonym sprzętem, wykonywanie backupu systemów jak też baz danych;
• wykonywanie testów nowo wdrażanego oprogramowania, jego poprawności działania, wyszukiwanie potencjalnych błędów w działaniu;
• zbieranie informacji od klientów oraz oczekiwań w sprawie nowego oprogramowania tworzonego na ich potrzeby, zebranie wstępnych założeń projektowych.
Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego
• zapewnienie ciągłości pracy systemów i urządzeń informatycznych wykorzystywanych
w Regionie, zabezpieczenie sprawności sprzętu informatycznego, usuwanie usterek sprzętu
i oprogramowania oraz przygotowywanie zleceń na ich usuniecie przez jednostki zewnętrzne;
• zapewnienie bezpieczeństwa danych gromadzonych i przetwarzanych w systemach informatycznych spółki oraz niepożądaną ingerencją osób trzecich;
• koordynacja prac sekcji wsparcia informatycznego;
• wdrażanie nowych systemów informatycznych, przygotowywanie projektów informatycznych, przygotowywanie dokumentacji technicznej wraz z instrukcjami dla użytkowników;
• administrowanie serwerami i drukarkami oraz nadzór nad bezpieczeństwem i ochroną informacji
w systemach informatycznych w całej firmie;
• wsparcie informatyczne użytkowników komputerów, zarządzanie i konfiguracja stacji roboczych
w całej firmie;
• przygotowywanie sprzętu komputerowego do procesu likwidacji;
• inwentaryzacja sprzętu komputerowego w oparciu o standardy obowiązujące w firmie;
• rejestracja i nadzór nad wykorzystaniem w Regionie licencji oprogramowania zgodnie z polityką firmy;
• szkolenie użytkowników systemów komputerowych w ramach ich obsługi oraz podczas wdrażania nowych aplikacji;
• opiekun praktyk dla uczniów szkół średnich i studentów.
w Regionie, zabezpieczenie sprawności sprzętu informatycznego, usuwanie usterek sprzętu
i oprogramowania oraz przygotowywanie zleceń na ich usuniecie przez jednostki zewnętrzne;
• zapewnienie bezpieczeństwa danych gromadzonych i przetwarzanych w systemach informatycznych spółki oraz niepożądaną ingerencją osób trzecich;
• koordynacja prac sekcji wsparcia informatycznego;
• wdrażanie nowych systemów informatycznych, przygotowywanie projektów informatycznych, przygotowywanie dokumentacji technicznej wraz z instrukcjami dla użytkowników;
• administrowanie serwerami i drukarkami oraz nadzór nad bezpieczeństwem i ochroną informacji
w systemach informatycznych w całej firmie;
• wsparcie informatyczne użytkowników komputerów, zarządzanie i konfiguracja stacji roboczych
w całej firmie;
• przygotowywanie sprzętu komputerowego do procesu likwidacji;
• inwentaryzacja sprzętu komputerowego w oparciu o standardy obowiązujące w firmie;
• rejestracja i nadzór nad wykorzystaniem w Regionie licencji oprogramowania zgodnie z polityką firmy;
• szkolenie użytkowników systemów komputerowych w ramach ich obsługi oraz podczas wdrażania nowych aplikacji;
• opiekun praktyk dla uczniów szkół średnich i studentów.
Informatyk-Koordynator
• koordynowanie pracy wszystkich informatyków w Regionie;
• administrowanie serwerami, nadzór i administrowanie siecią w Regionie;
• nadzór nad bezpieczeństwem i ochroną informacji w systemach informatycznych;
• rejestracja i nadzór nad wykorzystaniem w Regionie licencji oprogramowania;
• opracowywanie budżetu dla Regionu, kontrola wydatków i przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
• szkolenie użytkowników systemów komputerowych w ramach ich obsługi.
• administrowanie serwerami, nadzór i administrowanie siecią w Regionie;
• nadzór nad bezpieczeństwem i ochroną informacji w systemach informatycznych;
• rejestracja i nadzór nad wykorzystaniem w Regionie licencji oprogramowania;
• opracowywanie budżetu dla Regionu, kontrola wydatków i przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
• szkolenie użytkowników systemów komputerowych w ramach ich obsługi.
Administrator sieci UNIX i systemu SMS
• przygotowywanie stanowisk i sprzętu komputerowego;
• nadzór nad lokalnymi elementami sieci UNIX (FK) a w szczególności nad okablowaniem, terminalami i drukarkami sieciowymi systemu FK, konfiguracja korporacyjnej sieci rozległej (WAN);
• konfigurowanie systemu administrowania siecią SMS, dokonywanie archiwizacji danych i aplikacji zawartych w bazie serwera SMS.
• nadzór nad lokalnymi elementami sieci UNIX (FK) a w szczególności nad okablowaniem, terminalami i drukarkami sieciowymi systemu FK, konfiguracja korporacyjnej sieci rozległej (WAN);
• konfigurowanie systemu administrowania siecią SMS, dokonywanie archiwizacji danych i aplikacji zawartych w bazie serwera SMS.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
• krótkofalarstwo - znak SP2WEF;
• modelarstwo szkutnicze RC;
• tworzenie oraz obróbka grafiki komputerowej
• modelarstwo szkutnicze RC;
• tworzenie oraz obróbka grafiki komputerowej
Organizacje
Międzywydziałowe Koło Naukowe Krótkofalowców Politechniki Gdańskiej
"SP2PZH"
"SP2PZH"
Inne
• prawo jazdy kategorii B (doświadczenie w prowadzeniu samochodów dostawczych do 3,5t);
• uprawnienia SEP do 1 kV – nr 137/E/105/2010;
• uprawnienia SEP do 1 kV – nr 137/E/105/2010;
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.