Arkadiusz Napiecek

product manager, AMS SA
Piaseczno, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AMS SA
Product Manager
W zakres obowiązków wchodzą: *planowanie strategii marketingowej produktów,
*opracowywanie informacji technicznych i marketingowych dotyczących produktów,
*przygotowywanie ofert handlowych,
*aktywne wprowadzanie produktów na rynek,
*poszukiwanie nowych klientów,
*współpraca ze stałymi klientami,
*analiza informacji dotyczących rynku zbytu i konkurencji,
*sporządzanie raportów z bieżącej działalności,
*opracowywanie i realizacja planu marketingowego dla produktu,
*analiza informacji o rynku i prognozowanie sprzedaży,
*opracowywanie i zarządzanie budżetem marketingowym,
*inicjowanie i planowanie badań rynku i konsumenta,
*opracowywanie kampanii reklamowych i promocyjnych produktu we współpracy z agencjami reklamowymi,
*koordynacja działań związanych z rozwojem produktu.
AMS SA
Key Account Manager
- utrzymywanie relacji handlowych z klientami – sprzedaż B2B
- negocjowanie warunków współpracy, sporządzanie umów sprzedaży
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji
- przygotowywanie media planów i strategii reklamowych w obszarze mediów typu outdoor
- realizacja projektów: koordynowanie pracy komórek odpowiedzialnych za przeprowadzenie poszczególnych etapów kampanii reklamowych (planowanie, realizacja, kontrola, raportowanie)
- sporządzanie raportów i analiz rynku klientów
- lansowanie nowych produktów spółek wchodzących w skład Grupy Medialnej AMS
CEZEX  Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy
utrzymywanie relacji handlowych z klientami - sprzedaz B2B, negocjowanie warunkśółpracy, sporzadzanie umow sprzedazy, sporzadzanie raportói analiz rynku

Szkolenia i kursy

13.10.2003 – cykl szkoleń prowadzonych przez Adama Łapińskiego (Star Media) z zakresu:
Rynku mediów w Polsce, Planowania Kampanii reklamowych w mediach.
16.03.2004 – Cykl szkoleń organizowanych przez firmę KEREL konsultacje i wdrożenia: z zakresu – Prowadzenie rozmowy z klientem, Techniki prezentowania, Techniki negocjowania.
20.12.2005 – Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego – Metodyka Project Management.
29.04.2007 – szkolenie z zakresu negocjacji prowadzonych przez Krauthammer International

Edukacja

Logo
Marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Nauki Polityczne i Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Inne

Zainteresowania

turystyka kwalifikowana, sport, film, polityka, historia najnowsza, muzyka, czytanie książek, podróżowanie.

Inne

10-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B oraz w zakresie kompleksowej obsługi klientów
bardzo dobra znajomość rynku reklamowego i mediów
bardzo dobra znajomość komputera (oprogramowanie Microsoft Office: Word, Excel, Power Point)
bardzo dobra organizacja pracy
samodzielność
prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni