Arkadiusz Michałowski
Doradca Klienta MSP, Bank BGŻ S.A.
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
bankowość
Bankowość handlowa
Corporate Finance
Kredyt
Analiza kredytowa
Ryzyko kredytowe
Angielski
EU funding
Analiza finansowa
subwencje
Kredyty
Microsoft Office
Zarządzanie portfelem
Zarządzanie ryzykiem
Finanse handlowe
Obsługa klienta
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta MSP / Kraków
Pozyskiwanie klientów segmentu małych i średnich przedsiębiorstw o profilu: przychody roczne 10-60 mln, pełna księgowość, zaangażowanie kredytowe min. 2 mln zł. W tym zakresie: działalność akwizycyjna, wykorzystywanie dostępnych baz targetowych, poszukiwanie powiązań pomiędzy podmiotami, przejęcia;
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami – rozpoznawanie potrzeb klientów i odpowiednia prezentacja oferty handlowej, tworzenie standardu obsługi, kreowanie wzajemnego zaufania i budowanie długofalowego lojalnego partnerstwa, pozyskiwanie rekomendacji;
Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług bankowych dla przedsiębiorstw: kredyty, faktoring, finansowanie handlu, leasing, bankowość transakcyjna, depozyty, produkty skarbowe;
Wstępna analiza finansowa podmiotów;
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów kredytowych – formalno-prawnych oraz finansowych – kompletowanie i opracowywanie dokumentacji kredytowej do momentu przekazania transakcji do oceny przez Wydz. Ryzyka;
Monitoring portfela klientów: analiza struktury przychodów i dochodowości, wolumenu kredytowo-depozytowego, zarządzanie sygnałami ostrzegawczymi dot. klientów i transakcji;
Organizowanie szkoleń wewnętrznych z zakresu pozyskiwania dofinansowania z Funduszy Unijnych na inwestycje;
W okresie grudzień 2011 – luty 2012 – udział w projekcie: przygotowanie i wdrożenie systemu CRM w Banku BGŻ – jedno z największych w ostatnich kilku latach wdrożenie systemu CRM w sektorze finansowym;
Stałe podnoszenie kwalifikacji w zakresie wiedzy produktowej, finansów przedsiębiorstw, umiejętności sprzedażowych, organizacyjnych, w tym m.in. szkolenia: Credit Risk Management, techniki sprzedaży, działania posprzedażowe, kredyty preferencyjne, udział w spotkaniach z młodzieżą szkolną w ramach corocznych Dni Przedsiębiorczości;
Organizowanie i prowadzenie spotkań i prezentacji branżowych lub tematycznych dla klientów i grup klientów;
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami – rozpoznawanie potrzeb klientów i odpowiednia prezentacja oferty handlowej, tworzenie standardu obsługi, kreowanie wzajemnego zaufania i budowanie długofalowego lojalnego partnerstwa, pozyskiwanie rekomendacji;
Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług bankowych dla przedsiębiorstw: kredyty, faktoring, finansowanie handlu, leasing, bankowość transakcyjna, depozyty, produkty skarbowe;
Wstępna analiza finansowa podmiotów;
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów kredytowych – formalno-prawnych oraz finansowych – kompletowanie i opracowywanie dokumentacji kredytowej do momentu przekazania transakcji do oceny przez Wydz. Ryzyka;
Monitoring portfela klientów: analiza struktury przychodów i dochodowości, wolumenu kredytowo-depozytowego, zarządzanie sygnałami ostrzegawczymi dot. klientów i transakcji;
Organizowanie szkoleń wewnętrznych z zakresu pozyskiwania dofinansowania z Funduszy Unijnych na inwestycje;
W okresie grudzień 2011 – luty 2012 – udział w projekcie: przygotowanie i wdrożenie systemu CRM w Banku BGŻ – jedno z największych w ostatnich kilku latach wdrożenie systemu CRM w sektorze finansowym;
Stałe podnoszenie kwalifikacji w zakresie wiedzy produktowej, finansów przedsiębiorstw, umiejętności sprzedażowych, organizacyjnych, w tym m.in. szkolenia: Credit Risk Management, techniki sprzedaży, działania posprzedażowe, kredyty preferencyjne, udział w spotkaniach z młodzieżą szkolną w ramach corocznych Dni Przedsiębiorczości;
Organizowanie i prowadzenie spotkań i prezentacji branżowych lub tematycznych dla klientów i grup klientów;
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.