Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
sprzedaż rozwiązań
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds Kluczowych Klientów
> realizowanie planów sprzedaży i bieżąca obsługa kluczowych klientów Firmy : Tesco, Netto, Auchan, Alma, Makro C&C, Polomarket, Piotr i Paweł, Stokrotka, Rossmann
> uczestnictwo w procesie negocjacji warunków współpracy,
> przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
> monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.
> poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie ich do stałej obsługi,
> inicjowanie i koordynowanie trade-marketingowych akcji promocyjnych
> uczestnictwo w procesie negocjacji warunków współpracy,
> przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
> monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.
> poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie ich do stałej obsługi,
> inicjowanie i koordynowanie trade-marketingowych akcji promocyjnych
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
• Utrzymywanie oraz rozwijanie efektywnych relacji handlowych z klientami : Auchan Polska, Ruch S.A. ,Polo Market Sp. z o.o. , Żabka Polska, Polbita Sp. z o.o.
• Negocjowanie kontraktów rocznych oraz nadzorowanie realizacji umów handlowych, planów sprzedaży oraz celów maksymalizacji rentowności.
• Koordynowanie działań trade marketingowych i promocyjnych oraz definiowanie celów handlowych dla poszczególnych klientów,
• Kontrola realizacji standardów półek zdrowia
• Współpraca z terenowymi siłami sprzedaży.
• Utrzymywanie oraz rozwijanie efektywnych relacji handlowych z klientami : Auchan Polska, Ruch S.A. ,Polo Market Sp. z o.o. , Żabka Polska, Polbita Sp. z o.o.
• Negocjowanie kontraktów rocznych oraz nadzorowanie realizacji umów handlowych, planów sprzedaży oraz celów maksymalizacji rentowności.
• Koordynowanie działań trade marketingowych i promocyjnych oraz definiowanie celów handlowych dla poszczególnych klientów,
• Kontrola realizacji standardów półek zdrowia
• Współpraca z terenowymi siłami sprzedaży.
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
• Utrzymywanie oraz rozwijanie kontaktów z klientami sieciowymi : Makro C&C, Real , Euro Cash C&C, PoloMarket Sp. z o.o, wcześniej : Rossmann, Mclane, Lekkerland, , Ruch SA, Kolporter Service i Sieci Handlowe, HDS Polska, Orlen SA, BP Polska, Shell Polska, Statoil Polska, Lotos Paliwa,
• B2B – odpowiedzialność za udział w przetargach publicznych dla instytucji państwowo-publicznych (RCKiK i ARR),
• Negocjowanie kontraktów rocznych oraz nadzorowanie realizacji umów handlowych i planów sprzedaży,
• Koordynacja działań handlowych, marketingowych i promocyjnych dla poszczególnych klientów,
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych ds. sieci - coaching i wsparcie w procesach sprzedażowych, kontrola i weryfikacja ich pracy, a także odpowiedzialność za ich rozwój.
• Utrzymywanie oraz rozwijanie kontaktów z klientami sieciowymi : Makro C&C, Real , Euro Cash C&C, PoloMarket Sp. z o.o, wcześniej : Rossmann, Mclane, Lekkerland, , Ruch SA, Kolporter Service i Sieci Handlowe, HDS Polska, Orlen SA, BP Polska, Shell Polska, Statoil Polska, Lotos Paliwa,
• B2B – odpowiedzialność za udział w przetargach publicznych dla instytucji państwowo-publicznych (RCKiK i ARR),
• Negocjowanie kontraktów rocznych oraz nadzorowanie realizacji umów handlowych i planów sprzedaży,
• Koordynacja działań handlowych, marketingowych i promocyjnych dla poszczególnych klientów,
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych ds. sieci - coaching i wsparcie w procesach sprzedażowych, kontrola i weryfikacja ich pracy, a także odpowiedzialność za ich rozwój.
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.