Arkadiusz Kranc

Key Account Manager
Piotrków Trybunalski, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą sprzedaż rozwiązań Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A.
Kierownik ds Kluczowych Klientów
> realizowanie planów sprzedaży i bieżąca obsługa kluczowych klientów Firmy : Tesco, Netto, Auchan, Alma, Makro C&C, Polomarket, Piotr i Paweł, Stokrotka, Rossmann
> uczestnictwo w procesie negocjacji warunków współpracy,
> przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
> monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.
> poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie ich do stałej obsługi,
> inicjowanie i koordynowanie trade-marketingowych akcji promocyjnych
USP Zdrowie Sp. z o.o.
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
• Utrzymywanie oraz rozwijanie efektywnych relacji handlowych z klientami : Auchan Polska, Ruch S.A. ,Polo Market Sp. z o.o. , Żabka Polska, Polbita Sp. z o.o.
• Negocjowanie kontraktów rocznych oraz nadzorowanie realizacji umów handlowych, planów sprzedaży oraz celów maksymalizacji rentowności.
• Koordynowanie działań trade marketingowych i promocyjnych oraz definiowanie celów handlowych dla poszczególnych klientów,
• Kontrola realizacji standardów półek zdrowia
• Współpraca z terenowymi siłami sprzedaży.
Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
• Utrzymywanie oraz rozwijanie kontaktów z klientami sieciowymi : Makro C&C, Real , Euro Cash C&C, PoloMarket Sp. z o.o, wcześniej : Rossmann, Mclane, Lekkerland, , Ruch SA, Kolporter Service i Sieci Handlowe, HDS Polska, Orlen SA, BP Polska, Shell Polska, Statoil Polska, Lotos Paliwa,
• B2B – odpowiedzialność za udział w przetargach publicznych dla instytucji państwowo-publicznych (RCKiK i ARR),
• Negocjowanie kontraktów rocznych oraz nadzorowanie realizacji umów handlowych i planów sprzedaży,
• Koordynacja działań handlowych, marketingowych i promocyjnych dla poszczególnych klientów,
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych ds. sieci - coaching i wsparcie w procesach sprzedażowych, kontrola i weryfikacja ich pracy, a także odpowiedzialność za ich rozwój.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rekruter
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.