Arkadiusz Kaminski
IT Operations and Support Analyst, Colgate Palmolive Poland
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
ISM Site Coordinator
Coordinating work of the team of 6 It specialists in Central Europe East HUB
IT Operations and Support Analyst
Reporting to Regional IT Manager (Central Europe East)
- coordinating work of the team of 6 IT specialists
Position aim: Responsibility for the delivery of IT support at the highest level in
managed locations in the region (650 users, 5 locations, 4 countries) and
implementation of global initiatives in line with the objectives of the projects
Main tasks:
- site coordination for global IT initiative
- overview of registered problems and prioritization check
- developing and maintaining operating processes and procedures for the sites /
region
- equipment and leasing management
- negotiations with suppliers
- creation and actualization of the disaster recovery documentation for managed
locations
- working with the global IT shared service organization to support the business
requirements
- deployment and maintenance of regional / global software
- administration / operation of: Active Directory, network, backup system, servers,
IBM Tools/clouds, e-mail system
Selected achievements:
- driving project of decommission servers in small locations for Europe (business
simplification and significant savings)
- leading implementation of the new tools enabling collaborative work on
documents in the cloud for managed locations
- extension of office space designed for 200 people to the necessary area for 350
people without interruption in their work
- coordinating work of the team of 6 IT specialists
Position aim: Responsibility for the delivery of IT support at the highest level in
managed locations in the region (650 users, 5 locations, 4 countries) and
implementation of global initiatives in line with the objectives of the projects
Main tasks:
- site coordination for global IT initiative
- overview of registered problems and prioritization check
- developing and maintaining operating processes and procedures for the sites /
region
- equipment and leasing management
- negotiations with suppliers
- creation and actualization of the disaster recovery documentation for managed
locations
- working with the global IT shared service organization to support the business
requirements
- deployment and maintenance of regional / global software
- administration / operation of: Active Directory, network, backup system, servers,
IBM Tools/clouds, e-mail system
Selected achievements:
- driving project of decommission servers in small locations for Europe (business
simplification and significant savings)
- leading implementation of the new tools enabling collaborative work on
documents in the cloud for managed locations
- extension of office space designed for 200 people to the necessary area for 350
people without interruption in their work
Help Desk Koordynator
- kontrola codziennych aktywności Help Desku,
- codzienna weryfikacja statusu zgłoszeń – monitorowanie oraz analiza jakości pracy zespołu,
- śledzenie trendów zgłoszeń,
- organizacja oraz planowanie aktywności (update’y systemu, procesy instalacyjne,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług np.: Qumak Secom, Polkomtel, SMK, Andra, Nextira, Ricoh.
- tworzenie okresowych raportów działalności Help Desk,
- analiza raportów: czasy reakcji/rozwiązania względem założonych SLA,
- współtworzenie i bieżąca kontrola realizacji budżetu.
- codzienna weryfikacja statusu zgłoszeń – monitorowanie oraz analiza jakości pracy zespołu,
- śledzenie trendów zgłoszeń,
- organizacja oraz planowanie aktywności (update’y systemu, procesy instalacyjne,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług np.: Qumak Secom, Polkomtel, SMK, Andra, Nextira, Ricoh.
- tworzenie okresowych raportów działalności Help Desk,
- analiza raportów: czasy reakcji/rozwiązania względem założonych SLA,
- współtworzenie i bieżąca kontrola realizacji budżetu.
IT Specialist
- współtworzenie i rozwój SLA dla systemów IT,
- współpraca z IT Security Managerem oraz właścicielami biznesowymi przy tworzeniu polityki bezpieczeństwa,
- testowanie nowych aplikacji
- Codzienna komunikacja z wewnętrznymi strukturami firmy w Malezji oraz na Węgrzech
- administrowanie serwerem zdalnego dostępu.
- współpraca z IT Security Managerem oraz właścicielami biznesowymi przy tworzeniu polityki bezpieczeństwa,
- testowanie nowych aplikacji
- Codzienna komunikacja z wewnętrznymi strukturami firmy w Malezji oraz na Węgrzech
- administrowanie serwerem zdalnego dostępu.
Help Desk operator
- wspieranie 500 użytkowników w biurze oraz w terenie(również zdalnie) w obsłudze oprogramowana(Lotus Notes, Siebel, Business Object, RAS, Word, Excel)..
- podstawowe narzędzia administracyjne w Active Directory.
- koordynowanie prac z firmami zajmującymi się administracją serwerów i systemów, instalacja i wsparcie wielu aplikacji wykorzystywanych w firmie
- tworzenie obrazów wzorcowych dla wykorzystywanych modeli komputerów
- podstawowe narzędzia administracyjne w Active Directory.
- koordynowanie prac z firmami zajmującymi się administracją serwerów i systemów, instalacja i wsparcie wielu aplikacji wykorzystywanych w firmie
- tworzenie obrazów wzorcowych dla wykorzystywanych modeli komputerów
Szkolenia i kursy
- MCP 70-210 (Installing, Configuring and Administering Microsoft Windows 2000 Professional)
- MCP 70-271 (Supporting Users and Troubleshooting a Microsoft Windows Xp Operating System)
- Certyfikat ukończenia kursu 2261, 2262 (Supporting Users Running Applications on a Windows XP Operating System)
- Certyfikat ukończenia kursu 2272 (Implementing and Supporting Microsoft Windows XP Profesional)
- Certyfikat ukończenia szkolenia obejmującego aplikację Siebel
- Certyfikat LCCI na poziomie 2
- Certyfikat ukończenia kursu Microsoft 2151 – Microsoft Windows 2000 Network and Operating System Essentials
- Certyfikat ukończenia kursu Microsoft 2152 – Supporting Windows 2000 Professional and Server
- MCP 70-271 (Supporting Users and Troubleshooting a Microsoft Windows Xp Operating System)
- Certyfikat ukończenia kursu 2261, 2262 (Supporting Users Running Applications on a Windows XP Operating System)
- Certyfikat ukończenia kursu 2272 (Implementing and Supporting Microsoft Windows XP Profesional)
- Certyfikat ukończenia szkolenia obejmującego aplikację Siebel
- Certyfikat LCCI na poziomie 2
- Certyfikat ukończenia kursu Microsoft 2151 – Microsoft Windows 2000 Network and Operating System Essentials
- Certyfikat ukończenia kursu Microsoft 2152 – Supporting Windows 2000 Professional and Server
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
British American Tobacco
grupa skupiająca WYŁACZNIE byłych i obecnych pracowników BAT
grupa nie akceptuje spamu i rozsyłania reklam
NIE aplikuj do grupy jeślie Twój profil nie zawiera wpisu dokumentującego pracę w BAT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
LEADERSHIP TRAINING
ENERGIZERS, LLC group on GL on LEADERSHIP & LEADERSHIP DEVELOPMENT. Become a Fan: www.facebook.com/POSITIVENERGIZERS
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Rozwój specjalistów IT
Grupa dla osób zainteresowanych szeroko pojętą branżą IT. Dyskutujemy tu o ścieżkach rozwoju, szkoleniach, nowościach, trendach, analizach. Dzielimy się dowświadczeniem i kontaktamy.