Umiejętności
LibreOffice
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Mdok
Ksat2000i
Doświadczenie zawodowe
Kierownik gospodarczy
Zespół Szkół Energetycznych w Lublinie
Nadzór i zarządzanie podległym zespołem pracowników,
Oceniana, motywowanie oraz organizacja pracy zespołu,
Projektowanie budżetu szkoły dotyczące zakupów materiałów i usług,
Nadzór i odpowiedzialność za stan techniczny budynków,
Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem mediami i materiałami niezbędnymi do
funkcjonowania placówki,
Nadzór i odpowiedzialność w zakresie gospodarowania i zabezpieczenia składników majątku
szkoły,
Realizacja zadań dotycząca zamówień publicznych i zakupów do szkoły.
Oceniana, motywowanie oraz organizacja pracy zespołu,
Projektowanie budżetu szkoły dotyczące zakupów materiałów i usług,
Nadzór i odpowiedzialność za stan techniczny budynków,
Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem mediami i materiałami niezbędnymi do
funkcjonowania placówki,
Nadzór i odpowiedzialność w zakresie gospodarowania i zabezpieczenia składników majątku
szkoły,
Realizacja zadań dotycząca zamówień publicznych i zakupów do szkoły.
Kierownik sprzedaży
PATER MGK
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży,
Odpowiedzialność za ustalanie, realizację celów sprzedażowych i planów działań handlowych,
Kształtowanie polityki cenowej działu,
Zarządzanie relacjami biznesowymi z kluczowymi dostawcami i odbiorcami (w tym wspieranie
bezpośrednich działań sprzedażowych),
Negocjowanie warunków handlowych współpracy i zawieranie umów, w tym kontrola realizacji
kontraktów,
Planowanie i kontrola wydatków działu,
Planowanie i koordynowanie projektów z zakresu analiz rynkowych i optymalizacji oferty
handlowej działu (rozwoju nowych grup produktowych, bazy klientów i ich rynków, dostawców,
Analizowanie raportów sprzedaży i raportowanie wskaźników,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami w celu
utrzymania sprawnej i rzetelnej obsługi klientów,
Zarządzanie, nadzór, motywowanie i optymalizacja codziennej pracy podległego zespołu (w tym
ocena okresowa),
Zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu.
Odpowiedzialność za ustalanie, realizację celów sprzedażowych i planów działań handlowych,
Kształtowanie polityki cenowej działu,
Zarządzanie relacjami biznesowymi z kluczowymi dostawcami i odbiorcami (w tym wspieranie
bezpośrednich działań sprzedażowych),
Negocjowanie warunków handlowych współpracy i zawieranie umów, w tym kontrola realizacji
kontraktów,
Planowanie i kontrola wydatków działu,
Planowanie i koordynowanie projektów z zakresu analiz rynkowych i optymalizacji oferty
handlowej działu (rozwoju nowych grup produktowych, bazy klientów i ich rynków, dostawców,
Analizowanie raportów sprzedaży i raportowanie wskaźników,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami w celu
utrzymania sprawnej i rzetelnej obsługi klientów,
Zarządzanie, nadzór, motywowanie i optymalizacja codziennej pracy podległego zespołu (w tym
ocena okresowa),
Zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu.
Kierownik Zespołu Sprzedażowego
Efektywne zarządzanie podległym zespołem (delegowanie zadań, dobór i ocena, rozwój zawodowy,
motywowanie do realizacji zadań, monitorowanie realizacji zadań),
Sporządzanie oraz analiza raportów i prognoz dotyczących rynku,
Współtworzenie rocznych budżetów sprzedaży dla podległego zespołu,
Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych zespołu (miesięcznych, kwartalnych i rocznych),
Kontrola nad marżą i kosztami finansowymi obsługi transakcji podległego zespołu,
Współtworzenie akcji handlowych i innych działań niezbędnych do realizacji celów biznesowych
firmy,
Ustalanie warunków handlowych dla kluczowych klientów (szkolenia produktowe, przygotowanie i
realizacja planów rozwoju klienta),
Dbanie o długofalową współpracę z klientami zespołu,
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
motywowanie do realizacji zadań, monitorowanie realizacji zadań),
Sporządzanie oraz analiza raportów i prognoz dotyczących rynku,
Współtworzenie rocznych budżetów sprzedaży dla podległego zespołu,
Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych zespołu (miesięcznych, kwartalnych i rocznych),
Kontrola nad marżą i kosztami finansowymi obsługi transakcji podległego zespołu,
Współtworzenie akcji handlowych i innych działań niezbędnych do realizacji celów biznesowych
firmy,
Ustalanie warunków handlowych dla kluczowych klientów (szkolenia produktowe, przygotowanie i
realizacja planów rozwoju klienta),
Dbanie o długofalową współpracę z klientami zespołu,
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Regionalny Koordynator Sprzedaży
Tworzenie i weryfikowanie planów sprzedażowych na powierzonym terenie,
Tworzenie strategii sprzedażowej,
Nadzorowanie pracy przedstawicieli dystrybutorów,
Monitorowanie rynku i działań konkurencji,
Pozyskiwanie nowych rynków zbytu,
Zawieraniem umów handlowych,
Współpraca z innymi działami firmy,
Współtworzenie i realizacja polityki marketingowej,
Realizacja celów budżetowych,
Szkolenie pracowników dystrybutorów,
Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z obecnymi,
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów,
Udział w targach.
Tworzenie strategii sprzedażowej,
Nadzorowanie pracy przedstawicieli dystrybutorów,
Monitorowanie rynku i działań konkurencji,
Pozyskiwanie nowych rynków zbytu,
Zawieraniem umów handlowych,
Współpraca z innymi działami firmy,
Współtworzenie i realizacja polityki marketingowej,
Realizacja celów budżetowych,
Szkolenie pracowników dystrybutorów,
Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z obecnymi,
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów,
Udział w targach.
Menadżer Terytorialny
Land O Lakes LTD Sp z o.o.
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
Określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców,
Sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także w razie konieczności ich
korygowanie,
Pozyskiwania nowych klientów na powierzonym terenie,
Prezentacja oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów,
Negocjacja warunków zawieranych umów,
Budowanie i dbałość o utrzymanie dobrych długofalowych więzi z istniejącymi klientami firmy,
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi,
Prowadzenie bazy danych klientów,
Sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy.
Określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców,
Sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także w razie konieczności ich
korygowanie,
Pozyskiwania nowych klientów na powierzonym terenie,
Prezentacja oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów,
Negocjacja warunków zawieranych umów,
Budowanie i dbałość o utrzymanie dobrych długofalowych więzi z istniejącymi klientami firmy,
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi,
Prowadzenie bazy danych klientów,
Sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie wydajnością i czasem pracy
Świadomość biznesowa
Asertywna komunikacja interpersonalna
Cele w zarządzaniu
Zarządzanie zespołem
Kontrola i zarządzanie wynikami
Budowanie marki osobistej w oparciu o partnerską współpracę z klientami
Prowadzenie rozmów handlowych
Handlować skutecznie
Negocjacje handlowe
Matematyka handlowa
BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami
BHP dla pracowników administracyjno-biurowych
Świadomość biznesowa
Asertywna komunikacja interpersonalna
Cele w zarządzaniu
Zarządzanie zespołem
Kontrola i zarządzanie wynikami
Budowanie marki osobistej w oparciu o partnerską współpracę z klientami
Prowadzenie rozmów handlowych
Handlować skutecznie
Negocjacje handlowe
Matematyka handlowa
BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami
BHP dla pracowników administracyjno-biurowych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sektor publiczny
Kontrola/Nadzór
Sprzedaż
Rolnictwo
Zainteresowania
Motoryzacja, film polski
Organizacje
Brak