Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży mEC
Energia Polska S.A./Caldoris
- analiza raportów i prognoz dotyczących rynku mikrokogeneracji w Polsce,
- weryfikacja i nadzór nad realizacją planów sprzedaży,
- poszukiwanie nowych rynków zastosowań,
- nadzór nad prawidłowością przygotowanych ofert i zawieranych umów
- sporządzanie raportów,
- zarządzanie zespołem sprzedażowym,
- utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
- weryfikacja i nadzór nad realizacją planów sprzedaży,
- poszukiwanie nowych rynków zastosowań,
- nadzór nad prawidłowością przygotowanych ofert i zawieranych umów
- sporządzanie raportów,
- zarządzanie zespołem sprzedażowym,
- utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
Market Development Manager
- rozwój zastosowań gazu i oferty urządzeń zasialnych gazem oraz wykorzystujących energię odnawialną
- promowanie technologii mikrokogeneracji gazowej i gazowych pomp ciepła
- opracowywanie strategii i wprowadzanie nowych urządzeń do sieci sprzedaży
- rozwój współpracy z partnerami handlowymi
- koordynacja inwestycji budowy instalacji mCHP w oddziałach firmy
- koordynacja działań marketingowych
- rozwój sieci partnerów rekomendujących potencjalnych klientow
- współpraca w zakresie pozyskiwania środków i dotacji
- przygotowywanie wniosków o świadectwa pochodzenia z kogeneracji (żółte certyfikaty)
- wprowadzenie na rynek i aktywna sprzedaż gazowych przepływowych podgrzewaczy wody Rinnai
- pozyskiwanie i obsługa potencjalnych klientów w zakresie sprzedażygruntowych pomp ciepła i instalacji centralnego ogrzewania wraz z kompleksowym wykonaniem instalacji
- składanie ofert, negocjowanie i podpisywanie kontraktów oraz aktywne uczestnictwo w realizacji procesu wykonania instalacji
- promowanie rozwiązania z pompami ciepła wśród potencjalnych użytkowników indywidualnych i komercyjnych, deweloperów, zarządców nieruchomości, wspólnot mieszkaniowych, społeczności lokalnych i innych
- promowanie technologii mikrokogeneracji gazowej i gazowych pomp ciepła
- opracowywanie strategii i wprowadzanie nowych urządzeń do sieci sprzedaży
- rozwój współpracy z partnerami handlowymi
- koordynacja inwestycji budowy instalacji mCHP w oddziałach firmy
- koordynacja działań marketingowych
- rozwój sieci partnerów rekomendujących potencjalnych klientow
- współpraca w zakresie pozyskiwania środków i dotacji
- przygotowywanie wniosków o świadectwa pochodzenia z kogeneracji (żółte certyfikaty)
- wprowadzenie na rynek i aktywna sprzedaż gazowych przepływowych podgrzewaczy wody Rinnai
- pozyskiwanie i obsługa potencjalnych klientów w zakresie sprzedażygruntowych pomp ciepła i instalacji centralnego ogrzewania wraz z kompleksowym wykonaniem instalacji
- składanie ofert, negocjowanie i podpisywanie kontraktów oraz aktywne uczestnictwo w realizacji procesu wykonania instalacji
- promowanie rozwiązania z pompami ciepła wśród potencjalnych użytkowników indywidualnych i komercyjnych, deweloperów, zarządców nieruchomości, wspólnot mieszkaniowych, społeczności lokalnych i innych
Kierownik Regionu
- aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie budowy kotłowni lokalnych i sprzedaży ciepła opartego na biomasie oraz LOO
- ofertowanie inwestycji i negocjacje umów handlowych
- bieżąca obsługa istniejących klientów
- realizacja zadań marketingowych
- ofertowanie inwestycji i negocjacje umów handlowych
- bieżąca obsługa istniejących klientów
- realizacja zadań marketingowych
Specjalista ds Klientów Instytucjonalnych
- aktywna realizacja celów sprzedaży na powierzonym terytorium
- zarządzanie ceną
- prowadzenie bazy klientów i gromadzenie informacji według standardów firmy (CRM)
- optymalizacja procesu obsługi klienta instytucjonalnego
- przygotowywanie rozwiązań technicznych zgodnych z wytycznymi projektowymi
- składanie ofert handlowych potencjalnym klientom
- podpisywanie kontraktów oraz organizacja i nadzór nad procesami inwestycyjnymi
- współpraca z firmami projektowymi i instalacyjnymi
- nadzór nad poziomem należności klientów
- inicjowanie, wdrażanie i nadzorowanie akcji promocyjnych
- monitorowanie działań konkurencji
- reprezentowanie firmy w przetargach ograniczonych i nieograniczonych
- działania zmierzające do rozwoju rynku i poszerzenia zastosowań produktu
- zarządzanie ceną
- prowadzenie bazy klientów i gromadzenie informacji według standardów firmy (CRM)
- optymalizacja procesu obsługi klienta instytucjonalnego
- przygotowywanie rozwiązań technicznych zgodnych z wytycznymi projektowymi
- składanie ofert handlowych potencjalnym klientom
- podpisywanie kontraktów oraz organizacja i nadzór nad procesami inwestycyjnymi
- współpraca z firmami projektowymi i instalacyjnymi
- nadzór nad poziomem należności klientów
- inicjowanie, wdrażanie i nadzorowanie akcji promocyjnych
- monitorowanie działań konkurencji
- reprezentowanie firmy w przetargach ograniczonych i nieograniczonych
- działania zmierzające do rozwoju rynku i poszerzenia zastosowań produktu
Specjalista ds Kontaktów z Klientami
- utrzymywanie regularnych kontaktów z klientami indywidualnymi
- dbałość o utrzymanie liczby istniejących klientów
- wdrażanie i nadzorowanie akcji promocyjnych
- monitorowanie działań konkurencji
- standaryzacja i optymalizacja procesu obsługi klienta
- dbałość o instalacje zbiornikowe firmy, w tym kontrole związane z reklamacjami i awariami
- nadzór nad poziomem należności klientów i przy współpracy z działem obsługi klienta i działem prawnym firmy egzekucja należności
- reprezentowanie firmy w zakresie ochrony znaku towarowego
- dbałość o utrzymanie liczby istniejących klientów
- wdrażanie i nadzorowanie akcji promocyjnych
- monitorowanie działań konkurencji
- standaryzacja i optymalizacja procesu obsługi klienta
- dbałość o instalacje zbiornikowe firmy, w tym kontrole związane z reklamacjami i awariami
- nadzór nad poziomem należności klientów i przy współpracy z działem obsługi klienta i działem prawnym firmy egzekucja należności
- reprezentowanie firmy w zakresie ochrony znaku towarowego
Kierownik działu gospodarki materiałowej/Kierownik działu marketingu
Aster Mebel sp. z o.o.
09.1996-03.2000 Kierownik działu gospodarki materiałowej
- zarządzanie stanami magazynowymi materiałów i półfabrykatów
- organizacja i nadzór nad działalnością magazynów
- koordynacja funkcjonowania działu zaopatrzenia
- zarządzanie transportem
03.2000-01.2001 Kierownik działu marketingu i sprzedaży
- tworzenie planu marketingu
- planowanie i nadzorowanie budżetu na promocję
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowywanie stoisk targowych
- nadzór nad bieżącą sprzedażą
01.2001-05.2001 Kierownik działu gospodarki materiałowej
- zarządzanie stanami magazynowymi materiałów i półfabrykatów
- organizacja i nadzór nad działalnością magazynów
- koordynacja funkcjonowania działu zaopatrzenia
- zarządzanie transportem
03.2000-01.2001 Kierownik działu marketingu i sprzedaży
- tworzenie planu marketingu
- planowanie i nadzorowanie budżetu na promocję
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowywanie stoisk targowych
- nadzór nad bieżącą sprzedażą
01.2001-05.2001 Kierownik działu gospodarki materiałowej
Szkolenia i kursy
- maj 1996, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu: Marketing w przedsiębiorstwie;
- sierpień 2001, Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży: Techniki sprzedaży
- lipiec 2003, Europejski Instytut Rozwoju Kadr: Zaawansowane techniki sprzedaży, kontakt z klientem, negocjacje, wywieranie wpływu na innych
- sierpień 2003, Centrum Edukacji Psychologicznej FENIX: Optymalizacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, kontakt telefoniczny z klientem
- wrzesień 2003, Europejski Instytut Rozwoju Kadr: Zarządzanie sobą w czasie
- listopad 2003, Lech Górniak Psychologia Zarządzania i Relacji Międzyludzkich: Asertywność i radzenie sobie ze stresem
- maj 2004, Akademia Bezpiecznej Jazdy: Kurs doskonalenia jazdy
- sierpień 2004, Europejski Instytut Rozwoju Kadr: Jak przeprowadzić prezentację
- październik 2004, CHILTERN Consultancy International: Windykacja należności, telesprzedaż, psychologia obsługi klienta, korespondencja pisemna, reklamacje
- sierpień 2005, Centrum Szkoleniowe APERIO: Asertywność i stres
- listopad 2005, Kontrakt – OSH: Negocjacje windykacyjne
- luty 2006, Akademia Bezpiecznej Jazdy: Kurs doskonalenia jazdy dla zaawansowanych
- luty 2008, Akademia Viessmana: Szkolenie techniczne z techniki grzewczej i produktów firmy Viessmann
- maj 2009, Greń Communication: Komunikacja w Relacjach Interpersonalnych
- lipiec 2009, Greń Communication: Negocjacje
- sierpień 2009, HEWALEX Kolektory słoneczne: Szkolenie techniczne z budowy i działania układów solarnych
- marzec 2010, Junkers: Szkolenie techniczne z techniki grzewczej i produktów firmy Junkers
- luty 2010, Greń Communication: Obsługa klienta
- grudzień 2011 Szkoła AUTO SKODA: SAFE DRIVING - bezpieczna jazda samochodem
- sierpień 2001, Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży: Techniki sprzedaży
- lipiec 2003, Europejski Instytut Rozwoju Kadr: Zaawansowane techniki sprzedaży, kontakt z klientem, negocjacje, wywieranie wpływu na innych
- sierpień 2003, Centrum Edukacji Psychologicznej FENIX: Optymalizacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, kontakt telefoniczny z klientem
- wrzesień 2003, Europejski Instytut Rozwoju Kadr: Zarządzanie sobą w czasie
- listopad 2003, Lech Górniak Psychologia Zarządzania i Relacji Międzyludzkich: Asertywność i radzenie sobie ze stresem
- maj 2004, Akademia Bezpiecznej Jazdy: Kurs doskonalenia jazdy
- sierpień 2004, Europejski Instytut Rozwoju Kadr: Jak przeprowadzić prezentację
- październik 2004, CHILTERN Consultancy International: Windykacja należności, telesprzedaż, psychologia obsługi klienta, korespondencja pisemna, reklamacje
- sierpień 2005, Centrum Szkoleniowe APERIO: Asertywność i stres
- listopad 2005, Kontrakt – OSH: Negocjacje windykacyjne
- luty 2006, Akademia Bezpiecznej Jazdy: Kurs doskonalenia jazdy dla zaawansowanych
- luty 2008, Akademia Viessmana: Szkolenie techniczne z techniki grzewczej i produktów firmy Viessmann
- maj 2009, Greń Communication: Komunikacja w Relacjach Interpersonalnych
- lipiec 2009, Greń Communication: Negocjacje
- sierpień 2009, HEWALEX Kolektory słoneczne: Szkolenie techniczne z budowy i działania układów solarnych
- marzec 2010, Junkers: Szkolenie techniczne z techniki grzewczej i produktów firmy Junkers
- luty 2010, Greń Communication: Obsługa klienta
- grudzień 2011 Szkoła AUTO SKODA: SAFE DRIVING - bezpieczna jazda samochodem
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Turystyka, nordic walking, fotografia, sport
Inne
Obsługa komputera: MS Office ( Word, Excel, Power Point)
Znajomość procedur dot. zamówień publicznych
Prawo jazdy kategorii A, B (od 1990 roku)
Znajomość procedur dotyczących pozyskiwania dotacji z wrpo
Znajomość przygotowania wniosków i uzyskania świadectw pochodzenia energii z kogeneracji
Znajomość procedur dot. zamówień publicznych
Prawo jazdy kategorii A, B (od 1990 roku)
Znajomość procedur dotyczących pozyskiwania dotacji z wrpo
Znajomość przygotowania wniosków i uzyskania świadectw pochodzenia energii z kogeneracji
Grupy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.
GASPOL S.A.
GASPOL S.A. Grupa zrzeszająca wszystkich byłych i obecnych pracowników oraz osoby związane GASPOLEM. www.gaspol.pl
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Nordic Walking
Grupa Nordic Walking dla tych, którzy szukają informacji czy jest ta aktywność, jakie dobrać kije, jak się ubrać, gdzie znaleźć trenera.
Siatkówka
Grupa dla miłośników siatkówki - od tych grających na boisku do tych, co grają przed TV ;)
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.