Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
- przygotowanie i wdrożenie planu rozwoju sprzedaży w poszczególnych kanałach dystrybucji
- przygotowanie i realizacja strategii i polityki handlowej
- zarządzanie strategią i polityką trade marketingową firmy na każdym poziomie dystrybucji
- rekrutacja i zarządzanie zespołem
- przygotowanie i realizacja strategii i polityki handlowej
- zarządzanie strategią i polityką trade marketingową firmy na każdym poziomie dystrybucji
- rekrutacja i zarządzanie zespołem
Farmacja
Business Advisor
Inovpol Sp. z o.o.
Business Advisor
• cel: wprowadzenie na rynek nowych produktów OTC i suplementów diety
• przygotowanie i wdrożenie planu rozwoju sprzedaży dla firmy w poszczególnych kanałach
dystrybucji w obszarze rynku farmaceutycznego (rynek tradycyjny)
• wykorzystanie narzędzi marketingu medycznego w działaniach mających na celu promocję online leków OTC (przy współudziale firmy zajmującej się strategią komunikacji marek i produktów, wykorzystując zarówno Internet, jak i narzędzia tradycyjne m.in. Social Media, Call Center oraz InfoCentrum)
SIEĆ APTEK: Centrum Taniego Leku
Business Advisor
Przeprowadzenie zmian w sieci w celu zwiększenia rentowności:
• Polityka zakupowa: stworzenie systemu zakupów centralnych, analiza cen, strategia
negocjacji z producentami
• Polityka cenowa: budowanie polityki cenowej, analiza cen konkurencji, zarządzanie cenami
• Category Management: zarządzanie przestrzenią sprzedażową
• Negocjacje handlowe: poprawa warunków handlowych z hurtowniami, zarządzanie bazą
dostawców, pozyskiwanie nowych dostawców i poprawa współpracy z aktualnymi
• Zarządzanie magazynem: wdrożenie centralnego systemu dystrybucyjnego
SIEĆ SKLEPÓW KONCEPCYJNYCH (CONCEPT STORE): Pokusa z Lamusa
OWNER
• Koordynacja i zarządzanie projektem sieci sklepów koncepcyjnych (Galeria Antyków,
Cafe&Wine Bar)
• Cel: stworzenie sieci sklepów koncepcyjnych w ośrodkach miejskich do 50 tys. mieszkańców
BIOGEMM POLSKA
Business Advisor
- przygotowanie i wdrożenie planu rozwoju sprzedaży dla firmy w poszczególnych kanałach
dystrybucji w obszarze rynku farmaceutycznego;
- opracowywanie propozycji warunków handlowych i umów handlowych dla odbiorców firmy;
- stworzenie i wdrożenie polityki trade marketingowej firmy;
Business Advisor
• cel: wprowadzenie na rynek nowych produktów OTC i suplementów diety
• przygotowanie i wdrożenie planu rozwoju sprzedaży dla firmy w poszczególnych kanałach
dystrybucji w obszarze rynku farmaceutycznego (rynek tradycyjny)
• wykorzystanie narzędzi marketingu medycznego w działaniach mających na celu promocję online leków OTC (przy współudziale firmy zajmującej się strategią komunikacji marek i produktów, wykorzystując zarówno Internet, jak i narzędzia tradycyjne m.in. Social Media, Call Center oraz InfoCentrum)
SIEĆ APTEK: Centrum Taniego Leku
Business Advisor
Przeprowadzenie zmian w sieci w celu zwiększenia rentowności:
• Polityka zakupowa: stworzenie systemu zakupów centralnych, analiza cen, strategia
negocjacji z producentami
• Polityka cenowa: budowanie polityki cenowej, analiza cen konkurencji, zarządzanie cenami
• Category Management: zarządzanie przestrzenią sprzedażową
• Negocjacje handlowe: poprawa warunków handlowych z hurtowniami, zarządzanie bazą
dostawców, pozyskiwanie nowych dostawców i poprawa współpracy z aktualnymi
• Zarządzanie magazynem: wdrożenie centralnego systemu dystrybucyjnego
SIEĆ SKLEPÓW KONCEPCYJNYCH (CONCEPT STORE): Pokusa z Lamusa
OWNER
• Koordynacja i zarządzanie projektem sieci sklepów koncepcyjnych (Galeria Antyków,
Cafe&Wine Bar)
• Cel: stworzenie sieci sklepów koncepcyjnych w ośrodkach miejskich do 50 tys. mieszkańców
BIOGEMM POLSKA
Business Advisor
- przygotowanie i wdrożenie planu rozwoju sprzedaży dla firmy w poszczególnych kanałach
dystrybucji w obszarze rynku farmaceutycznego;
- opracowywanie propozycji warunków handlowych i umów handlowych dla odbiorców firmy;
- stworzenie i wdrożenie polityki trade marketingowej firmy;
National Key Account & Distribution Department Manager
- przygotowanie i realizacja polityki handlowej w kanale hurtowym, szpitalnym i w sieciach
aptecznych;
- przygotowanie i realizacja planów sprzedaży, dystrybucji dla całego portfolio preparatów Rx i
OTC;
- pełna odpowiedzialność za budowanie relacji biznesowych z dystrybutorami hurtowymi,
szpitalnymi i sieciami aptek w Polsce – negocjacje warunków handlowych;
- zarządzanie budżetem: trademarketingowym, dystrybucyjnym i organizacyjnym.
aptecznych;
- przygotowanie i realizacja planów sprzedaży, dystrybucji dla całego portfolio preparatów Rx i
OTC;
- pełna odpowiedzialność za budowanie relacji biznesowych z dystrybutorami hurtowymi,
szpitalnymi i sieciami aptek w Polsce – negocjacje warunków handlowych;
- zarządzanie budżetem: trademarketingowym, dystrybucyjnym i organizacyjnym.
Szkolenia i kursy
Kilkadziesiąt szkoleń z zakresu sprzedaży, zarządzania, finansów.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Piłka nożna, narciarstwo.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencja Interaktywna Vertes
Vertes Design to nowoczesna agencja interaktywna specjalizująca się w skutecznych rozwiązaniach internetowych i marketingowych.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dąbrowscy
Grupa skupiająca osoby o nazwisku Dąbrowski/Dąbrowska.
Być może spotkamy się z rodziną, o której wcześniej nie słyszeliśmy ? :)
Hurt farmaceutyczny
Grupa dla kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla zarządzającej hurtowniami farmaceutycznymi . Forum do wymiany doświadczeń, wiedzy i poglądów.
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.