Doświadczenie zawodowe
Asystent
• obsługa archiwum zakładowego
• archiwizowanie dokumentacji
• udostępnianie dokumentacji, wyszukiwanie dokumentów,
• sprawdzanie i tworzenie spisów zdawczo – odbiorczych,
• weryfikacja dokumentów przeznaczonych do brakowania i archiwizacji
• współpraca z firmą zewnętrzną, składującą akta PARP-u,
• prowadzenie ewidencji wypożyczanych dokumentów dla poszczególnych biur
i departamentów.
• archiwizowanie dokumentacji
• udostępnianie dokumentacji, wyszukiwanie dokumentów,
• sprawdzanie i tworzenie spisów zdawczo – odbiorczych,
• weryfikacja dokumentów przeznaczonych do brakowania i archiwizacji
• współpraca z firmą zewnętrzną, składującą akta PARP-u,
• prowadzenie ewidencji wypożyczanych dokumentów dla poszczególnych biur
i departamentów.
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Grupy
Pomoc Prawna W 48h
Grupa dla użytkowników, którzy zajmują się prawem i nie tylko, udzielamy tu pomocy i odpowiedzi w jak najkrótszym czasie!