Umiejętności
Active Directory
ASP.NET
Data Mining
Hurtownie danych
HTML
Certyfikat ITIL v3
JavaScript
PL / SQL
Service Desk
T-SQL
Windows Server
MSSQL
Oracle SQL
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
System Specialist / Specialist Application Management (Roche Contractor)
- 2nd line of IT support for central applications (ITIL /HPSM),
- support and direct the system developers and users in technical questions,
- provide 2nd/3rd level of support for Incident, Problem, Change and Release Management,
- work with Oracle/Microsoft SQL
- monitoring the application’s functioning, incident identification and resolution,
- providing the users with technical expertise,
- building the knowledge database.
- support and direct the system developers and users in technical questions,
- provide 2nd/3rd level of support for Incident, Problem, Change and Release Management,
- work with Oracle/Microsoft SQL
- monitoring the application’s functioning, incident identification and resolution,
- providing the users with technical expertise,
- building the knowledge database.
IT Specialist (Service Desk)
- 1 linia wsparcia dla systemów globalnych, 2 i 3 dla systemów lokalnych (ITIL - Service Now),
- konfiguracja i zarządzanie serwerami (Windows Server 2003, 2008),
- zarządzanie domeną Active Directory, zarządzanie kontami użytkowników Active Directory, zarządzanie polisami bezpieczeństwa serwerów i stacji roboczych,
- utrzymanie, tworzenia zapytań, przeszukiwanie, robienie widoków i skryptów potrzebnych do wyszukiwania danych w bazach SQL,
- Zarządzanie środowiskiem VMware (administrowanie infrastrukturą),
- administracja i konfiguracja klientem poczty elektronicznej (Lotus Notes, Domino Administrator),
- wykonywanie konfiguracji sprzętu klasy PC zgodnie z wymaganiami i przyjętymi standardami,
- samodzielne koordynowanie oraz współudział w realizacji projektów IT (projekty wdrożeniowe dla nowych aplikacji, zasobów IT),
- realizacja projektów zakupowych IT (SAP/ infrastruktura IT- LAN/ urządzenia brzegowe/ usługi IT),
- renegocjacja kontraktów IT (dostawcy usług oraz sprzętu),
- współpraca z dostawcami usług oraz sprzętu IT.
- konfiguracja i zarządzanie serwerami (Windows Server 2003, 2008),
- zarządzanie domeną Active Directory, zarządzanie kontami użytkowników Active Directory, zarządzanie polisami bezpieczeństwa serwerów i stacji roboczych,
- utrzymanie, tworzenia zapytań, przeszukiwanie, robienie widoków i skryptów potrzebnych do wyszukiwania danych w bazach SQL,
- Zarządzanie środowiskiem VMware (administrowanie infrastrukturą),
- administracja i konfiguracja klientem poczty elektronicznej (Lotus Notes, Domino Administrator),
- wykonywanie konfiguracji sprzętu klasy PC zgodnie z wymaganiami i przyjętymi standardami,
- samodzielne koordynowanie oraz współudział w realizacji projektów IT (projekty wdrożeniowe dla nowych aplikacji, zasobów IT),
- realizacja projektów zakupowych IT (SAP/ infrastruktura IT- LAN/ urządzenia brzegowe/ usługi IT),
- renegocjacja kontraktów IT (dostawcy usług oraz sprzętu),
- współpraca z dostawcami usług oraz sprzętu IT.
IT Administration Clerk (Helpdesk)
- Wsparcie użytkownika od strony IT (bieżąca pomoc techniczna) w głównej
siedzibie firmy oraz oddziałach,
- wykonywanie konfiguracji sprzętu klasy PC zgodnie z wymaganiami i przyjętymi standardami,
- aktywne wsparcie Service-Desk
- zarządzanie środkami trwałymi oraz kosztami IT – sprzęt, oprogramowanie, licencje, usługi,
- realizacja projektów zakupowych (LAN/ urządzenia brzegowe/ usługi IT),
- renegocjacja kontraktów (dostawcy usług teleinformatycznych oraz sprzętu IT),
- współpraca z dostawcami usług teleinformatycznych oraz sprzętu IT.
siedzibie firmy oraz oddziałach,
- wykonywanie konfiguracji sprzętu klasy PC zgodnie z wymaganiami i przyjętymi standardami,
- aktywne wsparcie Service-Desk
- zarządzanie środkami trwałymi oraz kosztami IT – sprzęt, oprogramowanie, licencje, usługi,
- realizacja projektów zakupowych (LAN/ urządzenia brzegowe/ usługi IT),
- renegocjacja kontraktów (dostawcy usług teleinformatycznych oraz sprzętu IT),
- współpraca z dostawcami usług teleinformatycznych oraz sprzętu IT.
Pracownik ds. Telekomunikacji
- Wsparcie użytkownika od strony IT (bieżąca pomoc techniczna) w głównej
siedzibie firmy oraz oddziałach,
- administrowanie telefonią stacjonarną i komórkową,
- tworzenie mechanizmów kontroli i raportowania kosztów,
- realizacja projektów zakupowych na artykuły i usługi telekomunikacyjne (SAP),
- współpraca z dostawcami,
- aktywny udział w renegocjowaniu kontraktów,
- zapewnienie prawidłowości rozliczeń telekomunikacyjnych, minimalizacja kosztów,
- obsługa faktur i systemów billingowych.
siedzibie firmy oraz oddziałach,
- administrowanie telefonią stacjonarną i komórkową,
- tworzenie mechanizmów kontroli i raportowania kosztów,
- realizacja projektów zakupowych na artykuły i usługi telekomunikacyjne (SAP),
- współpraca z dostawcami,
- aktywny udział w renegocjowaniu kontraktów,
- zapewnienie prawidłowości rozliczeń telekomunikacyjnych, minimalizacja kosztów,
- obsługa faktur i systemów billingowych.
Pracownik ds. Administracyjnych
- Współpraca z działem zakupów przy organizacji przetargów,
- sporządzanie zamówień na materiały biurowe,
- przyjmowanie towaru od dostawców, kontrola, reklamacje,
- realizacja zamówień niestandardowych,
- prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników,
- obsługa archiwum firmy,
- zarządzanie gospodarką odpadami Firmy.
- sporządzanie zamówień na materiały biurowe,
- przyjmowanie towaru od dostawców, kontrola, reklamacje,
- realizacja zamówień niestandardowych,
- prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników,
- obsługa archiwum firmy,
- zarządzanie gospodarką odpadami Firmy.
Szkolenia i kursy
2014 Orange Polska S.A. - Ukończenie szkolenia "Zarządzanie siecią LAN"
2012 Uzyskanie certyfikatu ITIL V3 Foundation – Zarządzanie usługami IT.
2012- Szkolenie ITIL V3 Foundation – Zarządzanie usługami IT.
2012- "ITeraz Mazowsze II"- Kurs administratora sieci komputerowych, szkolenie stacjonarne z elementami szkolenia elearningowego (32h).
2012- "TIB"- Administrowanie systemem Windows w środowisku lokalnej sieci komputerowej - kurs podstawowy (32h).
2012- "BIT" obsuga Symantec Backup Exec 2012
2011- Obsługa Pakietu Office (poziom zaawansowany)
2011- voice of the customer, obsługa klienta wew-zew
2012 Uzyskanie certyfikatu ITIL V3 Foundation – Zarządzanie usługami IT.
2012- Szkolenie ITIL V3 Foundation – Zarządzanie usługami IT.
2012- "ITeraz Mazowsze II"- Kurs administratora sieci komputerowych, szkolenie stacjonarne z elementami szkolenia elearningowego (32h).
2012- "TIB"- Administrowanie systemem Windows w środowisku lokalnej sieci komputerowej - kurs podstawowy (32h).
2012- "BIT" obsuga Symantec Backup Exec 2012
2011- Obsługa Pakietu Office (poziom zaawansowany)
2011- voice of the customer, obsługa klienta wew-zew
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zakupy
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
kitesurfing/snowboard/wakeboard
Historia
Historia
Organizacje
Fundacja Polska-Europa-Polonia
Szkolenia z zakresu wyk. technik komputerowych w biznesie
Szkolenia z zakresu wyk. technik komputerowych w biznesie
Inne
Prawo jazdy- kat B
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie