Umiejętności
Prawo jazdy
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Ratownik medyczny
Project Management
Praca w zespole
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ratownik / Instruktor Pierwszej Pomocy
- zabezpieczanie imprez masowych, współpracując z prywatnymi firmami medycznymi / kwalifikowana pierwsza pomoc
* The Tall Ships Races - Szczecin
* Warsow Street Festivall 2008
- prowadzenie szkoleń i pokazów Pierwszej Pomocy
* PCK
* D&S Rescue System
* Ratlomed
* PTR Szczecin
- uczestnictwo w organizacji imprez plenerowych i ich obsługa
* The Tall Ships Races - Szczecin
* Warsow Street Festivall 2008
- prowadzenie szkoleń i pokazów Pierwszej Pomocy
* PCK
* D&S Rescue System
* Ratlomed
* PTR Szczecin
- uczestnictwo w organizacji imprez plenerowych i ich obsługa
Koordynator ds. Obsługi Klienta w zakresie Ubepizeczeń Zdrowotnych
- asysta w rozwiązywaniu spraw klienckich natury administracyjno- organizacyjnej,
- obieg dokumentów,
- koordynacja, planowanie i organizowanie sprawnej, terminowej i efektywnej realizacji zadań zespołu Zdrowotnego
- współpraca z kierownikiem działu w organizacji pracy Call Center,
- tworzenie procedur funkcjonowania jednostki Call Center i ich wdrażanie,
- nadzorowanie pracy Call Center,
- rozpatrywanie skarg dot. działania jednostki Call Center Zdrowie,
- szkolenie nowych pracowników z zakresu Ubezpieczeń Zdrowotnych Allianz Polska i obsługi Call Center
- prowadzenie Coachingów pracowników infolinii zdrowotnej,
- nadzorowanie oraz współtworzenie grafików i statystyk dla Call Center
- odsłuchiwanie rozmów doradców, bieżąca ich analiza,
- podnoszenie jakości obsługi telefonicznej Klienta przez Doradców Infolinii,
- prowadzenie rekrutacji na stanowiska w CC Zdrowotnym
- współpraca z Placówkami Medycznymi w zakresie realizacji świadczeń medycznych
- obieg dokumentów,
- koordynacja, planowanie i organizowanie sprawnej, terminowej i efektywnej realizacji zadań zespołu Zdrowotnego
- współpraca z kierownikiem działu w organizacji pracy Call Center,
- tworzenie procedur funkcjonowania jednostki Call Center i ich wdrażanie,
- nadzorowanie pracy Call Center,
- rozpatrywanie skarg dot. działania jednostki Call Center Zdrowie,
- szkolenie nowych pracowników z zakresu Ubezpieczeń Zdrowotnych Allianz Polska i obsługi Call Center
- prowadzenie Coachingów pracowników infolinii zdrowotnej,
- nadzorowanie oraz współtworzenie grafików i statystyk dla Call Center
- odsłuchiwanie rozmów doradców, bieżąca ich analiza,
- podnoszenie jakości obsługi telefonicznej Klienta przez Doradców Infolinii,
- prowadzenie rekrutacji na stanowiska w CC Zdrowotnym
- współpraca z Placówkami Medycznymi w zakresie realizacji świadczeń medycznych
Starszy Doradca ds. Ubezpieczeń Zdrowotnych
-telefoniczna weryfikacja uprawnień ubezpieczonych do korzystania z usług medycznych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego Allianz Polska,
-ustalanie terminów konsultacji lekarskich, badań, zabiegów,
- przyjmowanie zgłoszeń autoryzacji ambulatoryjnych,
- obsługa aplikacji OPUS oraz IN-IN,
- rozmowy produktowe ( informowanie potencjalnych klientów o warunkach przystąpienia zakresie gwarantowanych w ramach ubezpieczenia procedur medycznych, wyliczanie wysokości składek ubezpieczenia zdrowotnego)
- przyjmowanie reklamacji oraz czynny udział w ich rozwiązywaniu,
- asysta w rozwiązywaniu spraw klienckich natury administracyjno- organizacyjnej,
- obieg dokumentów,
- współpraca z kierownikiem działu w organizacji pracy Call Center,
- tworzenie procedur funkcjonowania jednostki Call Center i ich wdrażanie,
- Nadzorowanie pracy Call Center,
- Rozpatrywanie skarg dot. działania jednostki Call Center Zdrowie,
- Szkolenie nowych pracowników z zakresu Ubezpieczeń Zdrowotnych Allianz Polska i obsługi Call Center
- Prowadzenie Coachingów pracowników infolinii zdrowotnej,
- Nadzorowanie oraz współtworzenie grafików i statystyk dla Call Center
- Odsłuchiwanie rozmów doradców, bieżąca ich analiza i podnoszenie jakości obsługi telefonicznej Klienta przez Doradców Infolinii,
-ustalanie terminów konsultacji lekarskich, badań, zabiegów,
- przyjmowanie zgłoszeń autoryzacji ambulatoryjnych,
- obsługa aplikacji OPUS oraz IN-IN,
- rozmowy produktowe ( informowanie potencjalnych klientów o warunkach przystąpienia zakresie gwarantowanych w ramach ubezpieczenia procedur medycznych, wyliczanie wysokości składek ubezpieczenia zdrowotnego)
- przyjmowanie reklamacji oraz czynny udział w ich rozwiązywaniu,
- asysta w rozwiązywaniu spraw klienckich natury administracyjno- organizacyjnej,
- obieg dokumentów,
- współpraca z kierownikiem działu w organizacji pracy Call Center,
- tworzenie procedur funkcjonowania jednostki Call Center i ich wdrażanie,
- Nadzorowanie pracy Call Center,
- Rozpatrywanie skarg dot. działania jednostki Call Center Zdrowie,
- Szkolenie nowych pracowników z zakresu Ubezpieczeń Zdrowotnych Allianz Polska i obsługi Call Center
- Prowadzenie Coachingów pracowników infolinii zdrowotnej,
- Nadzorowanie oraz współtworzenie grafików i statystyk dla Call Center
- Odsłuchiwanie rozmów doradców, bieżąca ich analiza i podnoszenie jakości obsługi telefonicznej Klienta przez Doradców Infolinii,
Operator Medycznej Platformy Informacyjnej d/s ubezpieczeń Signal Iduna
telefoniczna weryfikacja uprawnień ubezpieczonych do korzystania z usług medycznych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego Signal Iduna,
-ustalanie terminów konsultacji lekarskich, badań, zabiegów,
- przyjmowanie zgłoszeń autoryzacji usług szpitalnych,
- obsługa aplikacji MEDNEXT i MEDNEXT LIFE,
- rozmowy produktowe ( informowanie potencjanych klientów o warunkach przystąpienia zakresie gwarantowanych w ramach ubezpieczenia procedur medycznych, wyliczanie wysokości składek ubezpieczenia zdrowotnego)
- przyjmowanie reklamacji oraz czynny udział w ich rozwiązywaniu,
- asysta w rozwiązywaniu spraw klienckich natury administracyjno- organizacyjnej,
- obieg dokumentów
-ustalanie terminów konsultacji lekarskich, badań, zabiegów,
- przyjmowanie zgłoszeń autoryzacji usług szpitalnych,
- obsługa aplikacji MEDNEXT i MEDNEXT LIFE,
- rozmowy produktowe ( informowanie potencjanych klientów o warunkach przystąpienia zakresie gwarantowanych w ramach ubezpieczenia procedur medycznych, wyliczanie wysokości składek ubezpieczenia zdrowotnego)
- przyjmowanie reklamacji oraz czynny udział w ich rozwiązywaniu,
- asysta w rozwiązywaniu spraw klienckich natury administracyjno- organizacyjnej,
- obieg dokumentów
Dyspozytor Krajowego Centrum Operacyjnego
- organizacja pracy zespołów wyjazdowych w Krajowym Centrum Operacyjnym
- przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń w KCO
- weryfikacja uprawnień pacjentów dzwoniących do Centrum Operacyjnego
- Obsługa aplikacji KS-soMed (Kamsoft)
- Dysponowanie zespołów medycznych zgodnie z zapotrzebowaniem wynikajacym z wywiadu
- prowadzenie dokumentacji medycznej związanej z dysponowaniem zespołów
- inne czynności związane z pracą w Centrum Operacyjnym
- przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń w KCO
- weryfikacja uprawnień pacjentów dzwoniących do Centrum Operacyjnego
- Obsługa aplikacji KS-soMed (Kamsoft)
- Dysponowanie zespołów medycznych zgodnie z zapotrzebowaniem wynikajacym z wywiadu
- prowadzenie dokumentacji medycznej związanej z dysponowaniem zespołów
- inne czynności związane z pracą w Centrum Operacyjnym
Szkolenia i kursy
02.2012 - Warsztaty: EKG i Zaburzenia Rytmu dla Ratowników Medycznych organizowane przez Medyczne Centrum Szkoleniowe w Gorzowie Wielkopolskim - WARSZAWA
10.2011 Kurs Ratownictwo Medyczne w trudnym terenie organizowany przez Medyczne Centrum Szkoleniowe w Gorzowie Wielkopolskim - JURA KRAKOWSKO - CZĘSTOCHOWSKA
08.2011 Kurs Doskonalenia Zawodowego Ratowników Medycznych
25-28.11.2010 Limanowa Kurs "organizacja pomocy w wypadkach masowych i katastrofach" - ukończony, potwierdzony certyfikatem
9-11.04.2010 Warszawa ITLS - ukończony, potwierdzony certyfikatem
7-8.11.2009 Poznań EPLS - ukonczony, potwierdzony certyfikatem
24-25.10.2009 Poznań ALS - ukończony, potwierdzony certyfikatem
02-07.02.2009r Kurs doskonalący dla Dyspozytorów Medycznych organizowany przez Instytut Ratownictwa Medycznego Medycyna Praktyczna w Krakowie, potwierdzony certyfikatem
10.2011 Kurs Ratownictwo Medyczne w trudnym terenie organizowany przez Medyczne Centrum Szkoleniowe w Gorzowie Wielkopolskim - JURA KRAKOWSKO - CZĘSTOCHOWSKA
08.2011 Kurs Doskonalenia Zawodowego Ratowników Medycznych
25-28.11.2010 Limanowa Kurs "organizacja pomocy w wypadkach masowych i katastrofach" - ukończony, potwierdzony certyfikatem
9-11.04.2010 Warszawa ITLS - ukończony, potwierdzony certyfikatem
7-8.11.2009 Poznań EPLS - ukonczony, potwierdzony certyfikatem
24-25.10.2009 Poznań ALS - ukończony, potwierdzony certyfikatem
02-07.02.2009r Kurs doskonalący dla Dyspozytorów Medycznych organizowany przez Instytut Ratownictwa Medycznego Medycyna Praktyczna w Krakowie, potwierdzony certyfikatem
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Ubezpieczenia
Inne
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
Medycyna, muzyka, taniec, spotkania towarzyskie
Organizacje
Pomorskie Towarzystwo Ratownicze (2006-2008)
PCK (1998-2006)
PCK (1998-2006)
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
MEDYCYNA
[i]Grupa ta powstała aby integrować ludzi zawodowo zajmujących się tematyką usług medycznych. Skierowana jest do osób dynamicznych, którzy już posiadają pozycje na rynku usług medycznych
Medyczni
Grupa zrzeszająca ludzi pracujących zarówno w państwowej jak i prywatnej służbie zdrowia. Zapraszamy lekarzy, farmaceutów, pielęgniarki oraz studentów uczelni medycznych do wymiany poglądów i doświadc
Polskie Towarzystwo Ratownictwa Medycznego
Grupa skierowana do osób związanych z problematyką ratownictwa medycznego. Więcej na www.ratownictwo.info
Ratownictwo medyczne
Wszystko co związane z ratownictwem medycznym, medycyną ratunkową, pierwszą pomocą.
[b]Osoby z ukrytym profilem oraz bez zdjęcia w profilu nie są przyjmowane do grupy.[/b]