Arkadiusz Tyszkiewicz

Key Account Manager w ChromeCRM Sp. z o.o.
WarszawaKraków, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Rozwój działalności Strategia biznesowa Document Management Zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (ECM) Zarządzanie Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Sales Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Advisor Systems Sp. z o.o.
Key Account Manager
Altkom Software & Consulting
Key Account Manager
Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.
Business Development Manager
busy with document management solutions and services;
focusing on banking and insurance markets; establishing professional and consultative relationships; developing an understanding of unique business needs of the clients within their industry; creating and driving the sales pipeline; cooperating with partners on a project basis; contributing to development of a new electronic archive solution and an electronic invoice solution.
Logo
Key Account Manager
SER Solutions Polska Sp. z o.o.
obszar systemów Enterprise Content Management (ECM);
pozyskiwanie nowych klientów: ich identyfikacja, weryfikacja potrzeb, przygotowanie i prezentacja oferty, zamykanie sprzedaży; działanie w sektorach: bankowość, ubezpieczenia, farmacja, media i przemysł; budowanie bazy wiedzy o oferowanych produktach; analiza rynku i konkurencji; organizacja akcji marketingowych; raportowanie do dyrektora handlowego rezydującego w Austrii.
Procard Sp. z o. o.
Specjalista ds. handlowych
obszar kart elektronicznych i systemów kartowych;
sprzedaż pośrednia i bezpośrednia; wykorzystywanie posiadanej wiedzy eksperckiej do zbudowania nowych szans sprzedażowych oraz poszerzenia bazy klientów i partnerów; współpraca z partnerami GemAlto oraz Card Imaging Master; zamawianie kart elektronicznych i zarządzanie stanem magazynowym; rozpoczęcie świadczenia usług personalizacji kart elektronicznych; przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz nowej strony firmowej; zarządzanie treścią strony.
Asseco Poland
Key Account Manager
obszar oprogramowana tworzonego na zamówienie;
zarządzanie kilku strategicznymi klientami; implementacja i opieka nad kilkoma rozwiązaniami informatycznymi m.in. system bankowości elektronicznej, serwis brokerski, system do zarządzania produkcją oraz punktami serwisowymi; przygotowywanie rozwiązań projektowych (razem z zespołami programistów i konsultantów); zarządzanie projektami; współpraca z partnerami technologicznymi.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Sykora Ltd. Sp. z o.o. (obecnie Tieto)
obszar integracji EAI/B2Bi i zarządzania systemami rozproszonymi;
przygotowanie strategii sprzedażowej; wprowadzenie rozwiązań firmy IONA Technologies na polski rynek; zdobywanie wiedzy produktowej i rynkowej oraz jej transfer do innych oddziałów firmy; pozyskiwanie klientów oraz budowanie i rozwijanie relacji; zarządzanie procesem sprzedaży; organizacja działu wsparcia technicznego; prowadzenie działalności marketingowej i PR-owej.
Unicard SA
Business Development Manager
obszar rozwiązań bazujących na kartach elektronicznych;
przygotowanie strategii marketingowej; opracowanie nowych produktów; przygotowanie oferty handlowej; identyfikacja klientów, ich pozyskanie oraz realizacja projektów wdrożeniowych; pionierskie na polskim rynku rozwiązania; samofinansujący się rozwój oferty produktowej; analizy rynku i konkurencji; współpraca z partnerami, podwykonawcami i dostawcami.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Apexim-Małopolska Sp. z o.o.
szerokie spektrum produktów i rozwiązań teleinformatycznych;
prowadzenie sprzedaży na terenie dwóch województw; zbudowanie od podstaw solidnej bazy klientów; pionierskie wdrożenia rynkowe; przygotowywanie rozwiązań projektowych (razem z zespołami programistów i konsultantów); współpraca z partnerami technologicznymi i podwykonawcami w podejściu projektowym;
Unicard SA
Inżynier sprzedaży
obszar kart plastikowych i systemów automatycznej identyfikacji;
prowadzenie sprzedaży pośredniej i bezpośredniej; zarządzanie procesem sprzedaży; wspieranie istniejących partnerów biznesowych oraz pozyskiwanie nowych; organizacja działu sprzedaży: procesy rekrutacyjne, procesy sprzedażowe, mailing, telemarketing i CRM; prowadzenie działań marketingowych: zdefiniowanie odbiorców, identyfikacja konkurencji, budowanie wizerunku).

Edukacja

Logo
Informatyka i zarządzanie, studia podyplomowe
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
elektrotechnika, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Azja, sztuka opowiadania, biegi długodystansowe, triatlon

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Maratończycy
Maratończycy
Grupa gromadząca wszystkich maratończyków na GoldenLine
Maratony i inne bieganie
Maratony i inne bieganie
Dla miłośników biegania z maratonem klasycznym (42,195 km) włącznie.
Triathlon
Triathlon
Triathlon wszechstronna dyscyplina sportowa będąca kombinacją pływania, kolarstwa i biegania. Triathlon rozgrywany jest na kilku dystansach: Triathlon Sprinterski: 0,75 km pływania / 20 k