Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Document Management
Zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (ECM)
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
busy with document management solutions and services;
focusing on banking and insurance markets; establishing professional and consultative relationships; developing an understanding of unique business needs of the clients within their industry; creating and driving the sales pipeline; cooperating with partners on a project basis; contributing to development of a new electronic archive solution and an electronic invoice solution.
focusing on banking and insurance markets; establishing professional and consultative relationships; developing an understanding of unique business needs of the clients within their industry; creating and driving the sales pipeline; cooperating with partners on a project basis; contributing to development of a new electronic archive solution and an electronic invoice solution.
Key Account Manager
SER Solutions Polska Sp. z o.o.
obszar systemów Enterprise Content Management (ECM);
pozyskiwanie nowych klientów: ich identyfikacja, weryfikacja potrzeb, przygotowanie i prezentacja oferty, zamykanie sprzedaży; działanie w sektorach: bankowość, ubezpieczenia, farmacja, media i przemysł; budowanie bazy wiedzy o oferowanych produktach; analiza rynku i konkurencji; organizacja akcji marketingowych; raportowanie do dyrektora handlowego rezydującego w Austrii.
pozyskiwanie nowych klientów: ich identyfikacja, weryfikacja potrzeb, przygotowanie i prezentacja oferty, zamykanie sprzedaży; działanie w sektorach: bankowość, ubezpieczenia, farmacja, media i przemysł; budowanie bazy wiedzy o oferowanych produktach; analiza rynku i konkurencji; organizacja akcji marketingowych; raportowanie do dyrektora handlowego rezydującego w Austrii.
Specjalista ds. handlowych
obszar kart elektronicznych i systemów kartowych;
sprzedaż pośrednia i bezpośrednia; wykorzystywanie posiadanej wiedzy eksperckiej do zbudowania nowych szans sprzedażowych oraz poszerzenia bazy klientów i partnerów; współpraca z partnerami GemAlto oraz Card Imaging Master; zamawianie kart elektronicznych i zarządzanie stanem magazynowym; rozpoczęcie świadczenia usług personalizacji kart elektronicznych; przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz nowej strony firmowej; zarządzanie treścią strony.
sprzedaż pośrednia i bezpośrednia; wykorzystywanie posiadanej wiedzy eksperckiej do zbudowania nowych szans sprzedażowych oraz poszerzenia bazy klientów i partnerów; współpraca z partnerami GemAlto oraz Card Imaging Master; zamawianie kart elektronicznych i zarządzanie stanem magazynowym; rozpoczęcie świadczenia usług personalizacji kart elektronicznych; przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz nowej strony firmowej; zarządzanie treścią strony.
Key Account Manager
obszar oprogramowana tworzonego na zamówienie;
zarządzanie kilku strategicznymi klientami; implementacja i opieka nad kilkoma rozwiązaniami informatycznymi m.in. system bankowości elektronicznej, serwis brokerski, system do zarządzania produkcją oraz punktami serwisowymi; przygotowywanie rozwiązań projektowych (razem z zespołami programistów i konsultantów); zarządzanie projektami; współpraca z partnerami technologicznymi.
zarządzanie kilku strategicznymi klientami; implementacja i opieka nad kilkoma rozwiązaniami informatycznymi m.in. system bankowości elektronicznej, serwis brokerski, system do zarządzania produkcją oraz punktami serwisowymi; przygotowywanie rozwiązań projektowych (razem z zespołami programistów i konsultantów); zarządzanie projektami; współpraca z partnerami technologicznymi.
Specjalista ds. sprzedaży
Sykora Ltd. Sp. z o.o. (obecnie Tieto)
obszar integracji EAI/B2Bi i zarządzania systemami rozproszonymi;
przygotowanie strategii sprzedażowej; wprowadzenie rozwiązań firmy IONA Technologies na polski rynek; zdobywanie wiedzy produktowej i rynkowej oraz jej transfer do innych oddziałów firmy; pozyskiwanie klientów oraz budowanie i rozwijanie relacji; zarządzanie procesem sprzedaży; organizacja działu wsparcia technicznego; prowadzenie działalności marketingowej i PR-owej.
przygotowanie strategii sprzedażowej; wprowadzenie rozwiązań firmy IONA Technologies na polski rynek; zdobywanie wiedzy produktowej i rynkowej oraz jej transfer do innych oddziałów firmy; pozyskiwanie klientów oraz budowanie i rozwijanie relacji; zarządzanie procesem sprzedaży; organizacja działu wsparcia technicznego; prowadzenie działalności marketingowej i PR-owej.
Business Development Manager
obszar rozwiązań bazujących na kartach elektronicznych;
przygotowanie strategii marketingowej; opracowanie nowych produktów; przygotowanie oferty handlowej; identyfikacja klientów, ich pozyskanie oraz realizacja projektów wdrożeniowych; pionierskie na polskim rynku rozwiązania; samofinansujący się rozwój oferty produktowej; analizy rynku i konkurencji; współpraca z partnerami, podwykonawcami i dostawcami.
przygotowanie strategii marketingowej; opracowanie nowych produktów; przygotowanie oferty handlowej; identyfikacja klientów, ich pozyskanie oraz realizacja projektów wdrożeniowych; pionierskie na polskim rynku rozwiązania; samofinansujący się rozwój oferty produktowej; analizy rynku i konkurencji; współpraca z partnerami, podwykonawcami i dostawcami.
Specjalista ds. sprzedaży
Apexim-Małopolska Sp. z o.o.
szerokie spektrum produktów i rozwiązań teleinformatycznych;
prowadzenie sprzedaży na terenie dwóch województw; zbudowanie od podstaw solidnej bazy klientów; pionierskie wdrożenia rynkowe; przygotowywanie rozwiązań projektowych (razem z zespołami programistów i konsultantów); współpraca z partnerami technologicznymi i podwykonawcami w podejściu projektowym;
prowadzenie sprzedaży na terenie dwóch województw; zbudowanie od podstaw solidnej bazy klientów; pionierskie wdrożenia rynkowe; przygotowywanie rozwiązań projektowych (razem z zespołami programistów i konsultantów); współpraca z partnerami technologicznymi i podwykonawcami w podejściu projektowym;
Inżynier sprzedaży
obszar kart plastikowych i systemów automatycznej identyfikacji;
prowadzenie sprzedaży pośredniej i bezpośredniej; zarządzanie procesem sprzedaży; wspieranie istniejących partnerów biznesowych oraz pozyskiwanie nowych; organizacja działu sprzedaży: procesy rekrutacyjne, procesy sprzedażowe, mailing, telemarketing i CRM; prowadzenie działań marketingowych: zdefiniowanie odbiorców, identyfikacja konkurencji, budowanie wizerunku).
prowadzenie sprzedaży pośredniej i bezpośredniej; zarządzanie procesem sprzedaży; wspieranie istniejących partnerów biznesowych oraz pozyskiwanie nowych; organizacja działu sprzedaży: procesy rekrutacyjne, procesy sprzedażowe, mailing, telemarketing i CRM; prowadzenie działań marketingowych: zdefiniowanie odbiorców, identyfikacja konkurencji, budowanie wizerunku).
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Azja, sztuka opowiadania, biegi długodystansowe, triatlon
Grupy
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Triathlon
Triathlon wszechstronna dyscyplina sportowa będąca kombinacją pływania, kolarstwa i biegania.
Triathlon rozgrywany jest na kilku dystansach:
Triathlon Sprinterski: 0,75 km pływania / 20 k