Antonina Maria Słobodzian
Tester Oprogramowania
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Tester Oprogramowania
Zakres obowiązków:
- zgłaszanie uwag, rejestracja wykrytych błędów;
- przygotowywanie scenariuszy testowych;
- organizację procesu testów;
- testowanie aplikacji;
- współpracę z zespołem programistów w celu wyeliminowania wykrytych problemów;
- tworzenie instrukcji/dokumentacji użytkownika;
- kontakt z klientem (obsługa zgłoszeń przez telefon);
- pisanie skryptów weryfikujących zawartość baz danych, czyszczących dane, itp.;
- zarządzanie konfiguracjami oprogramowania: wersjami oraz listą zmian.
- zgłaszanie uwag, rejestracja wykrytych błędów;
- przygotowywanie scenariuszy testowych;
- organizację procesu testów;
- testowanie aplikacji;
- współpracę z zespołem programistów w celu wyeliminowania wykrytych problemów;
- tworzenie instrukcji/dokumentacji użytkownika;
- kontakt z klientem (obsługa zgłoszeń przez telefon);
- pisanie skryptów weryfikujących zawartość baz danych, czyszczących dane, itp.;
- zarządzanie konfiguracjami oprogramowania: wersjami oraz listą zmian.
Ref.Ds.Wprowadzania Danych
- Weryfikacja danych w systemie komputerowym.
- Przygotowanie dokumentów do procesu przetwarzania danych, zgodnie z procedurami.
- Przygotowanie dokumentów do procesu przetwarzania danych, zgodnie z procedurami.
Inspektor ds. likwidacji szkód
1.Udział w procesie likwidacji szkód, w tym analiza, tworzenie i weryfikacja akt szkodowych.
2.Obłsługa kontaktów przychodzących, w tym:
- rejestracja szkód
- obsługa pomocy assistance
- obsługa informacyjna
- wsparcie Centrum Sprzedaży w obszarze procesów likwidacji
3.Obsługa kontaktów wychodzących, w tym:
- kontakty wychodzące z klientami (obsługa informacyjna w związku z procesem likwidacji szkody; generowanie podstawowej standardowej korespondencji do sprawcy, świadka itp.)
- kontakty wychodzące z kontrahentami (umawianie zleceń oceny technicznej)
2.Obłsługa kontaktów przychodzących, w tym:
- rejestracja szkód
- obsługa pomocy assistance
- obsługa informacyjna
- wsparcie Centrum Sprzedaży w obszarze procesów likwidacji
3.Obsługa kontaktów wychodzących, w tym:
- kontakty wychodzące z klientami (obsługa informacyjna w związku z procesem likwidacji szkody; generowanie podstawowej standardowej korespondencji do sprawcy, świadka itp.)
- kontakty wychodzące z kontrahentami (umawianie zleceń oceny technicznej)
Szkolenia i kursy
- “EFEKTYWNA KOMUNIKACJA PRZEZ TELEFON” zorganizowana przez Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. w okresie: 22-23 maja 2006;
- Certyfikat ukończenia stymulacji biznesowej ”Dr Call” zorganizowany przez House of Skills w okresie 09-10 czerwca 2006r.
- Certyfikat ukończenia stymulacji biznesowej ”Dr Call” zorganizowany przez House of Skills w okresie 09-10 czerwca 2006r.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Zainteresowania
Turystyka – przeważnie wycieczki rowerowe po zakątkach Suwalszczyzny; muzyka; filmy – dokumentalne i komediowe; książki – każda zabiera w inny świat; internet.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.