Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
- prowadzenie działań marketingowych portalu Money.pl oraz Grupy Money.pl
- tworzenie oraz nadzorowanie realizacji planu marketingowego i budżetu
- współpraca z działami: sprzedaży, IT i redakcją
- zarządzanie zespołem działu marketingu
- współpraca z agencjami interaktywnymi/reklamowymi
- tworzenie oraz nadzorowanie realizacji planu marketingowego i budżetu
- współpraca z działami: sprzedaży, IT i redakcją
- zarządzanie zespołem działu marketingu
- współpraca z agencjami interaktywnymi/reklamowymi
Strategy Manager
- planowanie i wdrażanie strategii obecności w internecie klientów agencji
- kreowanie zawartości witryn internetowych
- planowanie kampanii reklamowych (sprzedażowych i wizerunkowych) nadzór nad ich przebiegiem oraz przygotowywanie raportów
- ścisła współpraca z działami graficznym, IT i obsługi klienta
- współpraca z domami mediowymi i agencjami e-PR
Jestem jedną ze współautorów książki "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji".
- kreowanie zawartości witryn internetowych
- planowanie kampanii reklamowych (sprzedażowych i wizerunkowych) nadzór nad ich przebiegiem oraz przygotowywanie raportów
- ścisła współpraca z działami graficznym, IT i obsługi klienta
- współpraca z domami mediowymi i agencjami e-PR
Jestem jedną ze współautorów książki "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji".
Account Executive
- pozyskiwanie i obsługa klientów portalu
- planowanie, nadzorowanie i analiza kampanii reklamowych pozyskanych klientów
- udział w akcjach marketingowych Onet.pl promujących internet jako medium reklamowe
- promocja portalu Onet.pl w regionach
- przygotowywanie e-kampanii autopromocyjnych
- planowanie, nadzorowanie i analiza kampanii reklamowych pozyskanych klientów
- udział w akcjach marketingowych Onet.pl promujących internet jako medium reklamowe
- promocja portalu Onet.pl w regionach
- przygotowywanie e-kampanii autopromocyjnych
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BarCamp 7.1
Dyskusje o spotkaniach BarCamp 7.1, uwagi do organizacji i sugestie tematów oraz okazja do poznania osób, które też na nich bywają.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Dziennikarze,graficy, fotograficy - freelancerzy
Dla wszystkich freelancerów - od tych bezrobotnych, do tych nie wyrabiających się z pracą.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.