Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds.billingu/Specjalista ds.billingu/Specjalista Działu Obsługi Klienta
dbałość o dobre imię, prestiż i pozytywny wizerunek Spółki w kontaktach z klientem,
kreacja klientów oraz wprowadzanie nowych usług do systemu billingowego,
wystawianie faktur sprzedażowych, korekt i duplikatów faktur,
generowanie, kontrola merytoryczna i terminowa wysyłka comiesięcznych faktur
abonamentowych,
comiesięczna archiwizacja elektroniczna faktur oraz backupów billingów połączeń z
centrali telefonicznej,
prowadzenie archiwum dokumentacji klienckiej,
obsługa not korygujących i zmiany danych klientów,
comiesięczne generowanie raportów przychodów i korekt,
definiowanie cenników i rabatów
kreacja klientów oraz wprowadzanie nowych usług do systemu billingowego,
wystawianie faktur sprzedażowych, korekt i duplikatów faktur,
generowanie, kontrola merytoryczna i terminowa wysyłka comiesięcznych faktur
abonamentowych,
comiesięczna archiwizacja elektroniczna faktur oraz backupów billingów połączeń z
centrali telefonicznej,
prowadzenie archiwum dokumentacji klienckiej,
obsługa not korygujących i zmiany danych klientów,
comiesięczne generowanie raportów przychodów i korekt,
definiowanie cenników i rabatów
Szkolenia i kursy
Szkolenia
2000 „Profesjonalna Obsługa Klienta" - Centrum Kreowania Liderów
„Profesjonalna Obsługa Klienta- Warsztat technik obsługi klienta przy użyciu
telefonu- poziom zaawansowany”
2001 „Profesjonalna Obsługa Klienta” - Centrum Kształcenia i Doradztwa Profes
2001 „Telemarketing- sprzedaż przez telefon” - Mercuri International Poland
2003 „Profesjonalna Obsługa Klienta” - Centrum Kształcenia i Doradztwa Profes
2003 "Rachunkowość od podstaw" - Instytut Rachunkowości i Podatków
"Rachunkowość od podstaw - kurs na samodzielnego księgowego bilansistę"
2010 "MS Excel- dla zaawansowanych" - Akademia Linuksa
2000 „Profesjonalna Obsługa Klienta" - Centrum Kreowania Liderów
„Profesjonalna Obsługa Klienta- Warsztat technik obsługi klienta przy użyciu
telefonu- poziom zaawansowany”
2001 „Profesjonalna Obsługa Klienta” - Centrum Kształcenia i Doradztwa Profes
2001 „Telemarketing- sprzedaż przez telefon” - Mercuri International Poland
2003 „Profesjonalna Obsługa Klienta” - Centrum Kształcenia i Doradztwa Profes
2003 "Rachunkowość od podstaw" - Instytut Rachunkowości i Podatków
"Rachunkowość od podstaw - kurs na samodzielnego księgowego bilansistę"
2010 "MS Excel- dla zaawansowanych" - Akademia Linuksa
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.