Umiejętności
Digital Marketing
E-Learning
Social Media Marketing
Szkolenie
Nowe Media
Technologie internetowe
Analiza mediów
Metodyka nauczania
psychologia mediów
Pedagogika
Wizerunek & PR
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i PR
Stowarzyszenie Ulicy Świdnickiej
Zakres obowiązków:
• współorganizacja wydarzenia "Festiwal Ulicy Świdnickiej" (26.09.2015) - strategia, przygotowanie i nadzorowanie przebiegu wydarzenia,
• organizacja spotkań biznesowych,
• utrzymywanie kontaktów z przedsiębiorcami, najemcami i lokalnymi firmami,
• pozyskiwanie, partnerów strategicznych, sponsorów i patronów medialnych,
• przygotowywanie tekstów dziennikarskich i komunikatów reklamowych ,
• prowadzenie kampanii reklamowej w internecie i mediach tradycyjnych,
• zarządzanie stroną internetową i profilem FB.
• współorganizacja wydarzenia "Festiwal Ulicy Świdnickiej" (26.09.2015) - strategia, przygotowanie i nadzorowanie przebiegu wydarzenia,
• organizacja spotkań biznesowych,
• utrzymywanie kontaktów z przedsiębiorcami, najemcami i lokalnymi firmami,
• pozyskiwanie, partnerów strategicznych, sponsorów i patronów medialnych,
• przygotowywanie tekstów dziennikarskich i komunikatów reklamowych ,
• prowadzenie kampanii reklamowej w internecie i mediach tradycyjnych,
• zarządzanie stroną internetową i profilem FB.
Specjalista ds. marketingu, rekrutacji i oferty edukacyjnej
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Zakres obowiązków:
• planowanie, wdrażanie i nadzorowanie strategii marketingowych,
• kreowanie wizerunku uczelni w social media, prowadzenie kampanii internetowych,
• zarządzanie stroną internetową i profilem uczelni w social media,
• promocja w mediach,
• organizacja eventów,
• współpraca ze sponsorami i patronami medialnymi,
• projektowanie materiałów graficznych, treści merytorycznych, redagowanie tekstów dziennikarskich,
• rekrutacja kandydatów na studia.
• planowanie, wdrażanie i nadzorowanie strategii marketingowych,
• kreowanie wizerunku uczelni w social media, prowadzenie kampanii internetowych,
• zarządzanie stroną internetową i profilem uczelni w social media,
• promocja w mediach,
• organizacja eventów,
• współpraca ze sponsorami i patronami medialnymi,
• projektowanie materiałów graficznych, treści merytorycznych, redagowanie tekstów dziennikarskich,
• rekrutacja kandydatów na studia.
adiunkt/Assistant Professor
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Zakres obowiązków:
• działalność zarządzająca (Kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów);
• działalność dydaktyczna (prowadzenie seminariów, szkoleń, wykładów i ćwiczeń np. seminarium magisterskie, nauka o komunikowaniu, e-learning, problemy cyberkultury, muzyka w multimediach, preferencje muzyczne odbiorców, elementy kultury popularnej, nowe media w komunikowaniu masowym, webdesign, typografia; tutor i opiekun specjalności dziennikarstwo muzyczne);
• działalność naukowa (czynny udział w konferencjach krajowych i zagranicznych, publikowanie artykułów naukowych, organizowanie i prowadzenie warsztatów, pisanie projektów naukowych);
• działalność organizacyjno-promocyjna (organizacja konferencji naukowych, eventów, warsztatów, zajęć dla młodzieży, przygotowywanie prezentacji multimedialnych, witryn internetowych, raportów, plakatów i ulotek informacyjnych, prowadzenie profili w social media).
• działalność zarządzająca (Kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów);
• działalność dydaktyczna (prowadzenie seminariów, szkoleń, wykładów i ćwiczeń np. seminarium magisterskie, nauka o komunikowaniu, e-learning, problemy cyberkultury, muzyka w multimediach, preferencje muzyczne odbiorców, elementy kultury popularnej, nowe media w komunikowaniu masowym, webdesign, typografia; tutor i opiekun specjalności dziennikarstwo muzyczne);
• działalność naukowa (czynny udział w konferencjach krajowych i zagranicznych, publikowanie artykułów naukowych, organizowanie i prowadzenie warsztatów, pisanie projektów naukowych);
• działalność organizacyjno-promocyjna (organizacja konferencji naukowych, eventów, warsztatów, zajęć dla młodzieży, przygotowywanie prezentacji multimedialnych, witryn internetowych, raportów, plakatów i ulotek informacyjnych, prowadzenie profili w social media).
Projekty
Hanse Passage –Hanse Network – Knowledge Transfer in Vocational
• przeprowadzanie wywiadów z pracownikami firm odpowiedzialnymi m.in. za ICT i e-learning,
• uczestnictwo w spotkaniach z partnerami projektu,
• organizacja konferencji podsumowującej wyniki badań.
"Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Interreg IIIC – realizacja projektu „Hanse Network –Knowledge Transfer in Vocational Education (Nowoczesne technologie uczenia się w szkolnictwie zawodowym)” dotyczącego badań skuteczności zastosowania nowoczesnych technologii w kształceniu młodzieży i dorosłych. Grant jest częścią programu Interreg IIIC, Regional Framework Operation".
Zakres obowiązków
• metodologia badań (przygotowanie narzędzia badawczego, realizacja i opracowanie wyników),• przeprowadzanie wywiadów z pracownikami firm odpowiedzialnymi m.in. za ICT i e-learning,
• uczestnictwo w spotkaniach z partnerami projektu,
• organizacja konferencji podsumowującej wyniki badań.
Szkolenia i kursy
• Rekrutuj i buduj markę uczelni. Narzędzia marketingu internetowego, Firma szkoleniowa Berry Fish, Londyn (2015),
• BRing. Nauki społeczne dla gospodarki. Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera, Kraków (2013) ,
• Certyfikat tutorski Dolnośląska Szkoła wyższa, Wrocław (2009),
• E-learning w szkołach wyższych - od pomysłu do realizacji Instytut szkoleń profesjonalnych, Gdańsk (2009),
• Metodyka nauczania przez internet Polski Uniwersytet Wirtualny, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (2007).
• BRing. Nauki społeczne dla gospodarki. Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera, Kraków (2013) ,
• Certyfikat tutorski Dolnośląska Szkoła wyższa, Wrocław (2009),
• E-learning w szkołach wyższych - od pomysłu do realizacji Instytut szkoleń profesjonalnych, Gdańsk (2009),
• Metodyka nauczania przez internet Polski Uniwersytet Wirtualny, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (2007).
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
psychologia, sport, nowinki technologicze, "ambitne kino", "dobra książka", woda i góry
Organizacje
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Polskie Towarzystwo Technologii i Mediów Edukacyjnych
Polskie Towarzystwo Technologii i Mediów Edukacyjnych
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
RODZICE I DZIECI
Grupa dla osób zainteresowanych wymianą informacji i doświadczeń dotyczących wychowania dzieci, rozwijania więzi emocjonalnej z dziećmi, sposobami spędzania z nimi czasu wolnego, etc.