Anna Zielonka

Payments Investigations Specialist- HSBC Service Delivery
Kraków, małopolskie

Języki

francuski
biegły
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

HSBC Service Delivery (Polska) sp. z o.o.
Payments Investigations Specialist
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Customer Service Advisor
-zapewnienie pierwszej lini wsparcia technicznego dla wszystkich klientów łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami serwisowym w języku francuskim i angielskim,
-rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
-przyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych,
-monitorowanie systemów informatycznych.
-prowadzenie ankiet zadowolenia klientów (Survey)
-organizacja grafiku godzin pracy dla zespołu.
-szkolenia nowych pracowników z zakresu procedur, aplikacji i wiedzy IT.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Incident Management Administrator
-odpowiedzialność za proces Incident Management, Problem Management i Change Management.
-zarządzanie i monitoring incydentów od momentu zgłoszenia do momentu zamknięcia,
-kontrola jakości,
-sporządzanie raportów i analiza trendów.
-doradztwo i wsparcie dla pierwszej linii wsparcia,
-identyfikacja i zarządzanie incydentami o krytycznym znaczeniu zgodnie z uzgodnionymi warunkami w SLA
-rozwiązywanie incydentów związanych z SharePoint.
Logo
Nauczyciel języka francuskiego
Gimnazjum nr VI w Tarnowie
Logo
Pilot grupy frankojęzycznej-praca na zlecenie.
Polskie Koło Łowieckie
tłumaczenia, organizacja pobytu grupy francuskiej.
Logo
Hostessa
Era-Data: Targi CEBIT w Hannover
-kontakt z klientami zagranicznymi
-dbanie o profesjonalny wizerunek firmy
Logo
Lektor języka francuskiego
Szkoła językowa "Translator" w Tarnowie
Logo
Staż- nauczanie j. francuskiego obcokrajowców
Universite Catholique de Paris
Logo
Staż- Asystentka Dyrektora do spraw handlowych.
Rovita Sp.z.o o
-tłumaczenia, kontakt z klientami.

Szkolenia i kursy

1. Certyfikat "Język francuski biurowy" wydany przez Izbę Handlowo –Przemysłową w Paryżu.

2. Certyfikat ukończenia kursu kompetencji interpersonalnych wydany przez Inventi Consulting.
-sztuka asertywności.
-efektywne zarządzanie czasem w pracy i poza pracą.
-radzenie sobie z negatywnymi emocjami i ze stresem.
-autoprezentacja z elementami wystąpień publicznych.

7.Certyfikat z języka angielskiego: Customer Care in English.

8.Certyfikat z ITIL Foundation v3 (zdany egzamin międzynarodowy)

Edukacja

Logo
Francais Langue Etrangere (Dydaktyka języka francuskiego), magisterskie
L'Université Rene-Descartes-ParisV-Sorbonne
Logo
J.francuski: Metodyka i Komunikacja w Przedsiębiorstwie, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki

Zainteresowania

-kino
-muzyka
-języki obce
-teatr
-taniec

Inne

-łatwość nawiązywania kontaktów
-kreatywność, motywacja,przedsiębiorczość,zdolności organizacyjne, doskonałe umiejętności pracy w grupie.
-dobra znajomość programów komputerowych (pakiet Office, Internet,MS Outlook,Lotus,Remedy Action Request System, IPASS/Cisco VPN Client.)
-doświadczenie w ITO-outsourcing, znajomość ITIL-a
-doświadczenie w bankowości