Języki
francuski
biegły
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Advisor
-zapewnienie pierwszej lini wsparcia technicznego dla wszystkich klientów łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami serwisowym w języku francuskim i angielskim,
-rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
-przyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych,
-monitorowanie systemów informatycznych.
-prowadzenie ankiet zadowolenia klientów (Survey)
-organizacja grafiku godzin pracy dla zespołu.
-szkolenia nowych pracowników z zakresu procedur, aplikacji i wiedzy IT.
-rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
-przyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych,
-monitorowanie systemów informatycznych.
-prowadzenie ankiet zadowolenia klientów (Survey)
-organizacja grafiku godzin pracy dla zespołu.
-szkolenia nowych pracowników z zakresu procedur, aplikacji i wiedzy IT.
Incident Management Administrator
-odpowiedzialność za proces Incident Management, Problem Management i Change Management.
-zarządzanie i monitoring incydentów od momentu zgłoszenia do momentu zamknięcia,
-kontrola jakości,
-sporządzanie raportów i analiza trendów.
-doradztwo i wsparcie dla pierwszej linii wsparcia,
-identyfikacja i zarządzanie incydentami o krytycznym znaczeniu zgodnie z uzgodnionymi warunkami w SLA
-rozwiązywanie incydentów związanych z SharePoint.
-zarządzanie i monitoring incydentów od momentu zgłoszenia do momentu zamknięcia,
-kontrola jakości,
-sporządzanie raportów i analiza trendów.
-doradztwo i wsparcie dla pierwszej linii wsparcia,
-identyfikacja i zarządzanie incydentami o krytycznym znaczeniu zgodnie z uzgodnionymi warunkami w SLA
-rozwiązywanie incydentów związanych z SharePoint.
Szkolenia i kursy
1. Certyfikat "Język francuski biurowy" wydany przez Izbę Handlowo –Przemysłową w Paryżu.
2. Certyfikat ukończenia kursu kompetencji interpersonalnych wydany przez Inventi Consulting.
-sztuka asertywności.
-efektywne zarządzanie czasem w pracy i poza pracą.
-radzenie sobie z negatywnymi emocjami i ze stresem.
-autoprezentacja z elementami wystąpień publicznych.
7.Certyfikat z języka angielskiego: Customer Care in English.
8.Certyfikat z ITIL Foundation v3 (zdany egzamin międzynarodowy)
2. Certyfikat ukończenia kursu kompetencji interpersonalnych wydany przez Inventi Consulting.
-sztuka asertywności.
-efektywne zarządzanie czasem w pracy i poza pracą.
-radzenie sobie z negatywnymi emocjami i ze stresem.
-autoprezentacja z elementami wystąpień publicznych.
7.Certyfikat z języka angielskiego: Customer Care in English.
8.Certyfikat z ITIL Foundation v3 (zdany egzamin międzynarodowy)
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Zainteresowania
-kino
-muzyka
-języki obce
-teatr
-taniec
-muzyka
-języki obce
-teatr
-taniec
Inne
-łatwość nawiązywania kontaktów
-kreatywność, motywacja,przedsiębiorczość,zdolności organizacyjne, doskonałe umiejętności pracy w grupie.
-dobra znajomość programów komputerowych (pakiet Office, Internet,MS Outlook,Lotus,Remedy Action Request System, IPASS/Cisco VPN Client.)
-doświadczenie w ITO-outsourcing, znajomość ITIL-a
-doświadczenie w bankowości
-kreatywność, motywacja,przedsiębiorczość,zdolności organizacyjne, doskonałe umiejętności pracy w grupie.
-dobra znajomość programów komputerowych (pakiet Office, Internet,MS Outlook,Lotus,Remedy Action Request System, IPASS/Cisco VPN Client.)
-doświadczenie w ITO-outsourcing, znajomość ITIL-a
-doświadczenie w bankowości