Anna Zielińska

Kierownik Regionalny
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan Realizacja planów sprzedażowych Pakiet MS Offiece Podejmowanie decyzji w sytuacjach stresowych Ocena wyników pracownika motywowanie i rozwój pracowników Przeprowadzanie ocen pracowniczych

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Stefczyk Finanse S.A.
Kierownik regionalny
Zakres obowiązków:
•kompleksowe zarządzanie podległą siecią placówek,
• realizacja miesięcznych celów sprzedażowych,
• raportowanie i analiza wyników sprzedaży,
• podejmowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży,
• realizacja działań z zakresu polityki personalnej,
• tworzenie pozytywnej atmosfery pracy,
• wsparcie merytorycznie oraz rozwijanie kompetencje pracowników.
Grupa PZU
Dyrektor Oddziału Grupy
Realizowanie planów sprzedaży w Oddziale,
Zarządzanie pracą podległego zespołu doradców,
Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi Klienta,
Budowanie portfela Klientów,
Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwanie Klientów,
Samodzielną, bezpośrednią obsługę Klienta.
Stefczyk Finanse S.A.
Kierownik Oddziału
od 09/2012 do 06/2013 Kierownik Oddziału KASY WSPÓLNOTA po przekształceniu placówki od 07/2013 Kierownik Oddziału KASY IM. F. STEFCZYKA
- organizacja pracy Oddziału
- zarządzanie podległym zespołem pracowników
- nadzór nad realizacją planów sprzedażowych Oddziału
- podejmowanie lokalnych działań marketingowych
- sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością Oddziału
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Kredyt Bank
DORADCA KLIENTA
KREDYT BANK S.A.
- kompleksowa sprzedaż produktów bankowych
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji,
- realizacja planów sprzedaży,
-obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami,
- przyjmowanie wniosków kredytowych i sprawdzanie ich kompletności,
- przygotowywanie umów kredytowych,
-obsługa operacji gotówkowych oraz bezgotówkowych
- kreowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Bank BPH
DORADCA KLIENTA DS. NIERUCHOMOŚCI
PÓŁROCZNY STAŻ ZAWODOWY

Szkolenia i kursy

Kurs kasjerów bankowych i walutowych - org. Dolnośląska Szkoła Bankowa w Lublinie
Obsługa systemu PROFILE - org. Biuro Szkoleń Kredyt-Trade Sp. zo.o.
Telemarketing - org. Kredyt Bank S.A.
Kurs produktów ubezpieczeniowych TUiR WARTA S.A. oraz TUnŻ Warta S.A.

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość , spc.: Bankowość i Usługi Finansowe, magisterskie
WSB Poznań
Logo
Administracja, spec.: Administracja Samorządowa, licencjackie
WSB Poznań

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Inne

Umiejętności nabyte w czasie mojego doświadczenia zawodowego:
- zdolność pracy w stresie,
- możliwość pracy w zespole,
- szybkie nawiązywanie kontaktów,
- łatwe przyswajanie nowych terminów i umiejętności,
- prawo jazdy kat. B,
- odporność na stres,
- obsługa komputera oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność dokonywania księgowań na kontach finansowych,
- znajomość terminów bankowych oraz urzędowych,
- bardzo dobra znajomość produktów bankowych