Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający Contact Center
- monitoring i nadzór nad wszystkimi realizowanymi procesami w Contact Center
- koordynacja działalnością wszystkich departamentów w strukturze CC
- koordynacja realizacji zleceń
- planowanie, kontrola realizacji budżetów
- koordynowanie działań operacyjnych w CC
- zapewnienie poprawnego działania CC od strony merytorycznej i technicznej
- definiowanie mierników oraz raportowanie ich poziomu wykonania
- opracowywanie procedur funkcjonowania CC
- opracowywanie dokumentacji niezbędnej do poprawnego działania CC ( Audyt ISO Audyt bezpieczeństwa, regulaminy, raporty, umowy itd.)
- kontrola efektywności pracy i utrzymanie założonych wskaźników efektywności CC
- kontrola wskaźników rentowności
- wprowadzanie modyfikacji i udogodnień zmierzających do zwiększenia efektywności pracy
- pozyskiwanie oraz kontakt z dostawcami
- monitoring raportów i zestawień finansowych w celu podjęcia odpowiednich decyzji ekonomicznych
- zarządzanie umowami pracowników CC
- podejmowanie decyzji dotyczących struktury CC i planu wynagradzania
- reprezentacja CC na targach i eventach
- koordynacja działalnością wszystkich departamentów w strukturze CC
- koordynacja realizacji zleceń
- planowanie, kontrola realizacji budżetów
- koordynowanie działań operacyjnych w CC
- zapewnienie poprawnego działania CC od strony merytorycznej i technicznej
- definiowanie mierników oraz raportowanie ich poziomu wykonania
- opracowywanie procedur funkcjonowania CC
- opracowywanie dokumentacji niezbędnej do poprawnego działania CC ( Audyt ISO Audyt bezpieczeństwa, regulaminy, raporty, umowy itd.)
- kontrola efektywności pracy i utrzymanie założonych wskaźników efektywności CC
- kontrola wskaźników rentowności
- wprowadzanie modyfikacji i udogodnień zmierzających do zwiększenia efektywności pracy
- pozyskiwanie oraz kontakt z dostawcami
- monitoring raportów i zestawień finansowych w celu podjęcia odpowiednich decyzji ekonomicznych
- zarządzanie umowami pracowników CC
- podejmowanie decyzji dotyczących struktury CC i planu wynagradzania
- reprezentacja CC na targach i eventach
Dyrektor Operacyjny
wystawiono
Miałem okazję współpracować z Anią na początku mojej "kariery" w branży call center. Bezkompromisowa, bardzo konkretna, ciepła: to te cechy, które stanowią o jej wyjątkowości. Cieszę się, że mogłem pracować w jej grupie zadaniowej - dzięki niej uwierzyłem, że w telemarketingu jest miejsce na profesjonalizm.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Stowarzyszenie Etycznego Biznesu
Nieformalna grupa dla ludzi kierujących się w życiu zawodowym zasadami etyki. Moralność, uczciwość i lojalność jedyną drogą do sukcesu.
szafa
dla wszystkich wielbicielek i wielbicieli szaf...i nie chodzi o tych, którzy lubią się tam chować...chodzi o ciuchy:)
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.