Umiejętności
bankowość
Coaching
Szkolenia pracowników
Mentoring
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie personelem
Rozwiązywanie problemów
Koordynacja projektu
Zarządzanie Sprzedażą
Praca w zespole
Sprzedaż
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
kierowanie zespołem sprzedażowym
project menager
wspólpraca z outsourcerami
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu Sprzedażowego
- budowanie od podstaw zespołu sprzedażowego
- tworzenie procedur oraz kampanii sprzedażowych
- ustalanie celów sprzedażowych, weryfikacja założonych planów
- praca z zespołem: coaching, szkolenia, wprowadzanie skutecznych technik sprzedaży
- pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie obecnych
- tworzenie procedur oraz kampanii sprzedażowych
- ustalanie celów sprzedażowych, weryfikacja założonych planów
- praca z zespołem: coaching, szkolenia, wprowadzanie skutecznych technik sprzedaży
- pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie obecnych
Lider Zespołu
- reprezentowanie firmy w kontaktach z zewnętrznymi kontrahentami w zakresie realizacji akcji telemarketingowych i ankietowych
- zarządzanie zespołem pracowników; coaching; ustalanie celów sprzedażowych; rozwój pracowników
- tworzenie kampanii sprzedażowych; koordynacja projektów
- szkolenia nowych pracowników; wprowadzanie technik sprzedażowych
- dopasowywanie oferty banku do potrzeb Klientów; kontakt z jednostkami Banku odpowiedzialnymi za realizację sprzedaży produktów bankowych
- zarządzanie zespołem pracowników; coaching; ustalanie celów sprzedażowych; rozwój pracowników
- tworzenie kampanii sprzedażowych; koordynacja projektów
- szkolenia nowych pracowników; wprowadzanie technik sprzedażowych
- dopasowywanie oferty banku do potrzeb Klientów; kontakt z jednostkami Banku odpowiedzialnymi za realizację sprzedaży produktów bankowych
Szkolenia i kursy
Umiejętności kierownicze 1-01007/E/A3M
Zarządzanie rozwojem pracowników (409/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Praktyczne zarządzanie personelem w MŚ 1-00568/E/A2H
Negocjacje z Klientem Indywidualnym (279/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Rozwiązywanie konfliktów w zespole (724/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Szkolenie z zakresu autoprezentacji (315/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Zamykanie sprzedaży (12/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Typologia Klientów i dopasowanie technik sprzedaży i obsługi (55/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Budowanie Zespołu Marzeń (warsztaty organizowane przez Akademię osiągnięć)
Zarządzanie rozwojem pracowników (409/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Praktyczne zarządzanie personelem w MŚ 1-00568/E/A2H
Negocjacje z Klientem Indywidualnym (279/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Rozwiązywanie konfliktów w zespole (724/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Szkolenie z zakresu autoprezentacji (315/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Zamykanie sprzedaży (12/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Typologia Klientów i dopasowanie technik sprzedaży i obsługi (55/WIND-POKL.08.01.01-12-259/11)
Budowanie Zespołu Marzeń (warsztaty organizowane przez Akademię osiągnięć)
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
sport, film, taniec, podróże, gotowanie
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.