Wypowiedzi
-
Witam,
Jeśli chodzi o systemy obsługi reklamacji to mogę Wam polecić system CRM Kamflex. To proste rozwiązanie, niedrogie i posiada wszystkie niezbędne funkcje w postaci modułów z fakturami, zbiorem kosztów, można w nim zgromadzić szeroką bazę danych o klienci, jak i zgromadzić obszerny spis wszystkich konsumentów i kontrahentów, umożliwia stworzenie dowolnego szablonu umowy czy dokumenty, pozwala na zarządzanie magazynem i wiele innych podobnych funkcji. System CRM wydaje się naprawdę najlepszym rozwiązaniem do obsługi reklamacji. Więcej o nim można przeczytać tutaj jak i przetestować konto za darmo: https://kamflex.pl/ -
Od siebie mogę zaproponować prosty system CRM Kamflex. Wydaje mi się, że posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności jakie potrzebne są w obsługiwaniu reklamacji. Poza tym posiada takie funkcje jak: fakturowanie, magazyn, kalendarz, konsumenci i kontrahenci, zbiór kosztów, tablicę leadów. Serdecznie polecam! Więcej o nich tutaj: https://kamflex.pl/