Anna Zawadzka

Stażysta, Kamflex

Wypowiedzi

  • Anna Zawadzka
    Wpis na grupie Jakość w temacie system do obsługi reklamacji
    15.12.2017, 14:53

    Witam,

    Jeśli chodzi o systemy obsługi reklamacji to mogę Wam polecić system CRM Kamflex. To proste rozwiązanie, niedrogie i posiada wszystkie niezbędne funkcje w postaci modułów z fakturami, zbiorem kosztów, można w nim zgromadzić szeroką bazę danych o klienci, jak i zgromadzić obszerny spis wszystkich konsumentów i kontrahentów, umożliwia stworzenie dowolnego szablonu umowy czy dokumenty, pozwala na zarządzanie magazynem i wiele innych podobnych funkcji. System CRM wydaje się naprawdę najlepszym rozwiązaniem do obsługi reklamacji. Więcej o nim można przeczytać tutaj jak i przetestować konto za darmo: https://kamflex.pl/

  • Anna Zawadzka
    Wpis na grupie Reklamacje w temacie program do obsługi reklamacji
    15.12.2017, 14:25

    Od siebie mogę zaproponować prosty system CRM Kamflex. Wydaje mi się, że posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności jakie potrzebne są w obsługiwaniu reklamacji. Poza tym posiada takie funkcje jak: fakturowanie, magazyn, kalendarz, konsumenci i kontrahenci, zbiór kosztów, tablicę leadów. Serdecznie polecam! Więcej o nich tutaj: https://kamflex.pl/

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do