Umiejętności
Komunikatywność
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Zarządzanie zespołem
Organizowanie eventów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji Planowania
Zarządzanie podlegającym zespołem
Organizacja pracy sekcji planowania promocji
Planowanie aktywności Polskiego Radia S.A.
Planowanie mediów wykorzystywanych w kampaniach promocyjnych Polskiego Radia S.A.
Wsparcie akcji specjalnych organizowanych przez Agencję Promocji m.in. Noc Muzeów, Piknik Naukowy
Komunikacja z antenami, w tym przygotowywanie spójnych ofert programowych, udział w spotkaniach zewnętrznych
Przygotowywanie ofert dla podmiotów zewnętrznych
Udział w Komisjach przetargowych
Planowanie mediów wykorzystywanych w akcjach promocyjnych Polskiego Radia
Przygotowywanie umów dla podmiotów zewnętrznych i ich konsultacja finansowo-prawna- organizacja trasy koncertowej Lata z Radiem, w tym:
- pozyskanie miast zaangażowanych w trasę koncertową
- negocjacje i podpisanie umów
- przeprowadzenie wizji lokalnych w miastach
- udział w pracach nad wyborem Operatora
- współpraca z TVP
- współpraca z Agencją Reklamy w zakresie pozyskiwania sponsorów
- prace organizacyjne dotyczące trasy Lata z Radiem
- prace nad layoutem trasy LZR
- planowanie promocji trasy
- planowanie gadżetów trasy LZR
- planowanie atrakcji dodatkowych m.in. mapping
- współpraca z działem Multimediów
- przygotowanie layoutu strony latozradiem.pl
- podpisanie umów zewnętrznych
- współpraca patronacka z mediami
Organizacja pracy sekcji planowania promocji
Planowanie aktywności Polskiego Radia S.A.
Planowanie mediów wykorzystywanych w kampaniach promocyjnych Polskiego Radia S.A.
Wsparcie akcji specjalnych organizowanych przez Agencję Promocji m.in. Noc Muzeów, Piknik Naukowy
Komunikacja z antenami, w tym przygotowywanie spójnych ofert programowych, udział w spotkaniach zewnętrznych
Przygotowywanie ofert dla podmiotów zewnętrznych
Udział w Komisjach przetargowych
Planowanie mediów wykorzystywanych w akcjach promocyjnych Polskiego Radia
Przygotowywanie umów dla podmiotów zewnętrznych i ich konsultacja finansowo-prawna- organizacja trasy koncertowej Lata z Radiem, w tym:
- pozyskanie miast zaangażowanych w trasę koncertową
- negocjacje i podpisanie umów
- przeprowadzenie wizji lokalnych w miastach
- udział w pracach nad wyborem Operatora
- współpraca z TVP
- współpraca z Agencją Reklamy w zakresie pozyskiwania sponsorów
- prace organizacyjne dotyczące trasy Lata z Radiem
- prace nad layoutem trasy LZR
- planowanie promocji trasy
- planowanie gadżetów trasy LZR
- planowanie atrakcji dodatkowych m.in. mapping
- współpraca z działem Multimediów
- przygotowanie layoutu strony latozradiem.pl
- podpisanie umów zewnętrznych
- współpraca patronacka z mediami
Kierownik Sekcji Obsługi Akcji Pozaantenowych
Zarządzanie podlegającym zespołem
Organizacja pracy komórki
Koordynacja działań PR-owych
Koordynacja działań związanych z realizacją gadżetów promocyjnych Czwórki
Pozyskiwanie nagród konkursowych
Nadzór nad rozliczeniem konkursów prowadzonych na antenie Czwórki
Przygotowanie umów zewnętrznych
Przygotowanie i nadzór nad wydatkowaniem budżetu promocyjnego
Udział w przygotowaniu wydarzeń plenerowych Czwórki
Koordynacja projektów promocyjnych Czwórki
Pozyskiwanie partnerów do współpraca barterowej
Współpraca w zakresie patronatów medialnych
Przygotowywanie propozycji audycji sponsorowanych i akcji niestandardowych
Nadzór nad przebiegiem sponsoringu w Czwórce (kontrola media planów, zlecanie realizacji, monitoring przebiegu akcji)
Współpraca wewnętrzna z jednostkami Polskiego Radia
Współpraca z firmami zewnętrznymi
Koordynacja projektów realizowanych z zewnętrznych dotacji
Opracowywanie wyników słuchalności stacji
Kontakt ze słuchaczami
Organizacja pracy komórki
Koordynacja działań PR-owych
Koordynacja działań związanych z realizacją gadżetów promocyjnych Czwórki
Pozyskiwanie nagród konkursowych
Nadzór nad rozliczeniem konkursów prowadzonych na antenie Czwórki
Przygotowanie umów zewnętrznych
Przygotowanie i nadzór nad wydatkowaniem budżetu promocyjnego
Udział w przygotowaniu wydarzeń plenerowych Czwórki
Koordynacja projektów promocyjnych Czwórki
Pozyskiwanie partnerów do współpraca barterowej
Współpraca w zakresie patronatów medialnych
Przygotowywanie propozycji audycji sponsorowanych i akcji niestandardowych
Nadzór nad przebiegiem sponsoringu w Czwórce (kontrola media planów, zlecanie realizacji, monitoring przebiegu akcji)
Współpraca wewnętrzna z jednostkami Polskiego Radia
Współpraca z firmami zewnętrznymi
Koordynacja projektów realizowanych z zewnętrznych dotacji
Opracowywanie wyników słuchalności stacji
Kontakt ze słuchaczami
Redaktor Wydawca
Dostarczanie własnych materiałów autorskich
Przygotowywanie na antenę samodzielnych audycji i własnych materiałów dźwiękowych
Planowanie tematów audycji/pasm i sposób ich prezentacji
Koordynacja działań dziennikarskich w tym rozdział zadań do wykonania przez reporterów i prowadzących oraz ocena merytoryczna zawartości audycji/pasm
Zgłaszanie własnych projektów merytorycznych audycji i cykli audycji, akcji i audycji specjalnych, a także działań pozaantenowych możliwych do realizacji przez redakcję
Przygotowywanie na antenę samodzielnych audycji i własnych materiałów dźwiękowych
Planowanie tematów audycji/pasm i sposób ich prezentacji
Koordynacja działań dziennikarskich w tym rozdział zadań do wykonania przez reporterów i prowadzących oraz ocena merytoryczna zawartości audycji/pasm
Zgłaszanie własnych projektów merytorycznych audycji i cykli audycji, akcji i audycji specjalnych, a także działań pozaantenowych możliwych do realizacji przez redakcję
Kierownik Biura Promocji i Reklamy
Tworzenie i nadzorowanie polityki AR Kampus w zakresie promocji reklamy i marketingu.
Opracowywanie i kontrola budżetu AR Kampus na promocje i reklamę.
Badanie i analizowanie otoczenia zewnętrznego AR Kampus oraz działalności konkurencji w celu zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych.
Organizacja i koordynacja akcji promocyjnych budujących pozytywny wizerunek AR kampus oraz kształtujących świadomość marki wśród obecnych i potencjalnych słuchaczy.
Kreowanie polityki promocyjnej AR Kampus - odpowiedzialność za reklamę, promocje sprzedaż, działania z zakresu public relations.
Zarządzanie podległym zespołem - rozdzielanie zadań i kontrola oraz szkolenia.
Negocjacje z kontrahentami w zakresie promocji i reklamy AR Kampus.
Przygotowywanie projektów umów dot. promocji i reklamy AR Kampus oraz współpraca z Działem Prawnym UW i Sekcją Finansową WDiNP w tym zakresie.
Współpraca przy tworzeniu raportów KRRiT, ZAiKS, ZPAV, STOART, SAVP i innych zgłaszających się do radia.
Sporządzanie corocznych (lub na prośbę Redaktora Naczelnego) raportów merytorycznych z działalności redakcji.
Dbanie o właściwy przepływ informacji w redakcji, wspieranie zadań wszystkich pracowników redakcji.
Opracowywanie i kontrola budżetu AR Kampus na promocje i reklamę.
Badanie i analizowanie otoczenia zewnętrznego AR Kampus oraz działalności konkurencji w celu zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych.
Organizacja i koordynacja akcji promocyjnych budujących pozytywny wizerunek AR kampus oraz kształtujących świadomość marki wśród obecnych i potencjalnych słuchaczy.
Kreowanie polityki promocyjnej AR Kampus - odpowiedzialność za reklamę, promocje sprzedaż, działania z zakresu public relations.
Zarządzanie podległym zespołem - rozdzielanie zadań i kontrola oraz szkolenia.
Negocjacje z kontrahentami w zakresie promocji i reklamy AR Kampus.
Przygotowywanie projektów umów dot. promocji i reklamy AR Kampus oraz współpraca z Działem Prawnym UW i Sekcją Finansową WDiNP w tym zakresie.
Współpraca przy tworzeniu raportów KRRiT, ZAiKS, ZPAV, STOART, SAVP i innych zgłaszających się do radia.
Sporządzanie corocznych (lub na prośbę Redaktora Naczelnego) raportów merytorycznych z działalności redakcji.
Dbanie o właściwy przepływ informacji w redakcji, wspieranie zadań wszystkich pracowników redakcji.
Koordynator ds. reklamy
Wypełnianie obowiązków koncesyjnych związanych ze sprzedażą czasu reklamowego
Aktywne pozyskiwanie sponsorów i reklamodawców
Monitorowanie sprzedaży czasu reklamowego Akademickiego Radia Kampus
Przygotowywanie ofert reklamowych i sponsoringowych dla kontrahentów
Opracowywanie prezentacji i cenników reklamowych
Tworzenie i realizacja media planów
Współpraca z działem prawnym i finansowym WDiNP UW w zakresie przygotowywania umów i rozliczeń finansowych
Raportowanie bieżącej działalności reklamowej
Aktywne pozyskiwanie sponsorów i reklamodawców
Monitorowanie sprzedaży czasu reklamowego Akademickiego Radia Kampus
Przygotowywanie ofert reklamowych i sponsoringowych dla kontrahentów
Opracowywanie prezentacji i cenników reklamowych
Tworzenie i realizacja media planów
Współpraca z działem prawnym i finansowym WDiNP UW w zakresie przygotowywania umów i rozliczeń finansowych
Raportowanie bieżącej działalności reklamowej
Szkolenia i kursy
Szkoła Mistrzów Reklamy - Kurs Account Management
Szkolenie z zakresu zarządzania personelem
Szkolenie z zakresu prawa autorskiego
Szkolenie z zakresu zarządzania personelem
Szkolenie z zakresu prawa autorskiego
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE
Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE (www.sbe.org.pl) zrzesza organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku
Szkoła Mistrzów Reklamy
Grupa skupiająca studentów, absolwentów, wykładowców Szkoły Mistrzów Reklamy przy WSPIZ im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Szkolenia. Rabaty i zniżki.
Grupa dla tych którzy, oczekują rabatów i zniżek na szkolenia i dla tych, którzy oferują rabaty i zniżki na szkolenia.
Zapraszam wszystkich, którzy chcą wspólnie zyskać.