Anna Zaniewska

starszy asystent-rehabilitant, Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
hiszpański
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Instytut "Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka"
starszy asystent-rehabilitant
Instytut "Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka"
młodszy asystent-rehabilitant
Instytut "Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka"
Stażysta - młodszy asystent rehabilitant
Uniwersytet Rzeszowski
stażysta - asystent nauczyciela akademickiego
Uniwersytet Rzeszowski
Logo
wolontariusz - asystent rehabilitanta
Clínica de Fisioterapia de Álvaro Vilanova Giner en Valencia
Logo
wolontariusz - asystent rehabilitanta
Punkt Wczesnej Interwencji przy Polskim Stowarzyszeniu na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym - Koł

Szkolenia i kursy

Kurs metody Schroth Warszawa 2016
Kurs „Strukturalna praca z ciałem w oparciu o łańcuchy mięśniowo-powięziowe” Poznań 2016
Kurs „Diagnostyka i terapia skolioz wg Koncepcji FITS, Wrocław 2015
Kurs „Zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt, dzieci i młodzieży z zaburzeniami ruchowymi” Wrocław 2012-2013
Kurs NDT-Bobath dla dzieci (podstawowy) Głogów 2012
Kurs McKenzie – moduł A, Kraków 2011
Kurs Halliwick podstawowy Katowice 2011
Kurs masażu leczniczego II stopnia
Warsztaty „Podstawy metod stosowanych w Postura Restoration Institute”
Szkolenie „Praca z dzieckiem z nadpobudliwością ruchową”
Szkolenie „Rehabilitacja dziecka ryzyka"

Edukacja

Logo
Specjalizacja z Fizjoterapii, studia podyplomowe
Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowgo
Logo
fizjoterapia, magisterskie
Uniwersytet Rzeszowski

Inne

Publikacja naukowa „Wpływ elektrostymulacji prądami TENS na redukcję bólu u pacjentów z chorobą zwyrodnieniową krążka międzykręgowego w odcinku lędźwiowo-krzyżowym kręgosłupa” - praca zespołowa opublikowana w czasopiśmie „Ortopedia, traumatologia, rehabilitacja” 2010; 12(4)
Publikacja naukowa „Wpływ procesu rehabilitacji na efektywność leczenia chorych z astmą oskrzelową" - praca zespołowa opublikowana w czasopiśmie "YOUNG SPORT SCIENCE OF UKRAINE. МОЛОДА СПОРТИВНА НАУКА 2011. V.3. P. 311-318