Anna Zalewska
Consulting Specialist, YERG Concrete Solutions
Poznań,
wielkopolskie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik projektu
MARIKOL S.C.
Otwarcie klubu muzycznego, rekrutacja personelu, nawiązanie współpracy z dostawcami, muzykami oraz firmami wspomagającymi działalność klubu.
Zarządzanie działalnością klubu oraz jego personelem, przygotowywanie eventów muzycznych oraz imprez integracyjnych.
Przygotowanie do sprzedaży klubu oraz jego sprzedaż wg pierwotnych założeń projektu.
Zarządzanie działalnością klubu oraz jego personelem, przygotowywanie eventów muzycznych oraz imprez integracyjnych.
Przygotowanie do sprzedaży klubu oraz jego sprzedaż wg pierwotnych założeń projektu.
Manager
Zarządzanie największym klubem FITNESS & WELLNESS w Poznaniu (56 pracowników).
Rekrutacja personelu do obsługi klubu, trenerów personalnych, instruktorów zajęć grupowych oraz wykwalifikowanych pracowników do strefy WELLNESS.
Organizacja plenerowych eventów sportowych oraz imprez integracyjnych.
Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych oraz firmowych.
Rekrutacja personelu do obsługi klubu, trenerów personalnych, instruktorów zajęć grupowych oraz wykwalifikowanych pracowników do strefy WELLNESS.
Organizacja plenerowych eventów sportowych oraz imprez integracyjnych.
Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych oraz firmowych.
Dyrektor Oddziału
Zarządzanie działalnością Oddziału.
Organizowanie i zapewnienie efektywnego działania kontroli wewnętrznej w oddziale i oddziałach równoległych (3 oddziały).
Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości.
Rekrutacja oraz szkolenie pracowników.
Stała kontrola jakości obsługi.
Organizowanie i zapewnienie efektywnego działania kontroli wewnętrznej w oddziale i oddziałach równoległych (3 oddziały).
Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości.
Rekrutacja oraz szkolenie pracowników.
Stała kontrola jakości obsługi.
Doradca VIP ; Doradca Klienta; Opiekun Klienta
Świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych oraz obsługa klienta Premium.
Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych oraz MŚP
Odpowiedzialność za korespondencje z klientami.
Obsługa księgowości.
Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędami Skarbowymi oraz komornikami sądowymi w ramach prowadzonych postępowań windykacyjnych.
Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych oraz MŚP
Odpowiedzialność za korespondencje z klientami.
Obsługa księgowości.
Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędami Skarbowymi oraz komornikami sądowymi w ramach prowadzonych postępowań windykacyjnych.
Szkolenia i kursy
Doskonalenie technik prowadzenia rozmów sprzedażowych i budujących relacje z klientami grudzień 2015
Manager na 5+ lipiec 2013
Techniki sprzedaży dla account managerów marzec 2012
Coaching pracowniczy w aspekcie ocen okresowych grudzień 2007
Skuteczne Zarządzanie Zespołem kwiecień 2007
Skuteczna sprzedaż produktów i usług bankowych lipiec 2006
Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych sierpień 2003
Standardy sprzedazy i obsługi klienta lipiec 2003
ABC sprzedaży czerwiec 2003
Czynne prawo jazdy kat A,B październik 2000
Manager na 5+ lipiec 2013
Techniki sprzedaży dla account managerów marzec 2012
Coaching pracowniczy w aspekcie ocen okresowych grudzień 2007
Skuteczne Zarządzanie Zespołem kwiecień 2007
Skuteczna sprzedaż produktów i usług bankowych lipiec 2006
Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych sierpień 2003
Standardy sprzedazy i obsługi klienta lipiec 2003
ABC sprzedaży czerwiec 2003
Czynne prawo jazdy kat A,B październik 2000
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Film
Muzyka
Wyprawy motocyklowe
Muzyka
Wyprawy motocyklowe