Anna Woźniak

Asystentka zarządu, KDRC sp. z o.o.
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Obsługa komputera i urządzeń biurowych Angielski Pakiet MS Offiece praw jazdy kat. B praca w grupie jak i samodzielnie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystentka zarządu
KDRC sp. z o.o.
Logo
Sekretarka
NDT Reports Sp. z o.o. Sp. k
• aktywne wsparcie przełożonego w realizacji zadań i codziennej pracy administracyjno - biurowej
• rejestrowanie i archiwizowanie dokumentacji biurowej i handlowej
• przygotowywanie i redagowanie pism i innych dokumentów
• sporządzanie raportów, zestawień
• ścisła współpraca z innymi działam i koordynowanie bieżących sprawa związanych z realizacja zleceń
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Expander Advisors Sp z o.o.
Asystentka ds. Wsparcia Operacyjnego
• obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej • przygotowywanie zamówień (artykuły biurowe, marketingowe, spożywcze) • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji biura • obsługa recepcji • bezpośrednia obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego • wsparcie administracyjne Partnera • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz ewidencji innych wydawanych dokumentów • obsługa Asystencka Dyrektora Biura • nadzór nad wyposażeniem sprzętowym i komputerowym biura
Logo
Asystentka ds. Wsparcia Operacyjnego
Aviva
• obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej • przygotowywanie zamówień (artykuły biurowe, marketingowe, spożywcze) • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji biura • obsługa recepcji • bezpośrednia obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego • wsparcie administracyjne Partnera • prowadzenie ewidencji pakietów ubezpieczeniowych, druków ścisłego zarachowania oraz ewidencji innych wydawanych dokumentów • obsługa Asystencka Dyrektora Biura • nadzór nad wyposażeniem sprzętowym i komputerowym biura
Tax Care SA
Asystentka Działu Sprzedaży
• prowadzenie spraw administracyjno-biurowych Oddziału
• obsługa recepcji
• koordynacja pracy Oddziału (codziennie opracowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży, ustalanie grafiku )
• przygotowywanie zamówień (artykuły biurowe, marketingowe)
• ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
• nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze; archiwizacja dokumentów
• przyjmowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu
• kontakty z klientami
• opieka nad klientem do momentu spotkania ze specjalistą
• obsługa systemu CRM
• administracyjne wsparcie działań sprzedażowych doradców
Logo
Asystent Zarządu
„ DOM BEST ” Sp. z o.o. - Zarządzanie Nieruchomościami
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Członków Zarządu
• Organizacja czasu pracy Członków Zarządu, zarządzanie kalendarzem spotkań
• Zapewnienie efektywnego przepływu informacji i korespondencji
• Sporządzanie pism, przygotowanie dokumentów dla Kadry zarządzającej,
• Utrzymanie prawidłowej komunikacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi pracownikami
• Prowadzenie działu windykacji, bieżące zadania windykacyjne takie, jak: generowanie wezwań do zapłaty, kontakt telefoniczny z dłużnikami, przygotowywanie porozumień oraz dokumentacji do spaw sadowych
Logo
Pracownik administracyjno-biurowy (sekretarka)
„ KAMELEON ” Spółka Jawna
• Reprezentowanie Sp. Jawnej (pełnomocnik)
• Kontrola rozliczeń z kontrahentami
• Wystawianie i nadzorowanie faktur
• Nadzorowanie obsługi korespondencji oraz poczty internetowej
• Obsługa w zakresie przyjmowania interesantów
• Prowadzenie dokumentacji
• Prowadzenie biura , archiwizacja dokumentacji
• Kontakty z partnerami gospodarczymi ( podpisywanie umów- windykacja należności)
• Nadzór nad powierzonym mieniem finansowym
• Sporządzanie raportów dla wierzycieli ze stanu prowadzonej windykacji należności

Edukacja

Logo
Ochrona Środowiska, średnie
Zespół Szkół Morskich

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja