Wypowiedzi
-
Witam,
moje pytanie skierowane jest raczej do pracodawców prowadzących biura rachunkowe. Ile wynoszą (a raczej powinny wynosić) zarobki pracowników biura? Nie chodzi mi o konkretne kwoty, a raczej o procentowy udział wynagrodzeń w przychodach biura, oraz wynagrodzenia pracownika w przychodzie przez niego generowanym.
Czy uważacie, że wynagrodzenie pracownika na poziome 50% generowanych przez niego przychodów jest godziwe?
Oczywiście mam tu na myśli pełny koszt wynagrodzenia - brutto plus koszty pracodawcy.Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.03.17 o godzinie 19:21 -
Witam,
interesuje mnie, czy działalność lombardów polegająca na udzielaniu pożyczek pod zastaw podlega ustawie o kredycie konsumenckim oraz jakim innym regulacjom prawnym - oczywiście poza kodeksem cywilnym - podlega. Chodzi mi tutaj o wysokość pobieranych opłat, a także o używanie terminu "pożyczki" - czy są tutaj jakieś ograniczenia? -
Witam,
interesuje mnie, czy działalność lombardów polegająca na udzielaniu pożyczek pod zastaw podlega ustawie o kredycie konsumenckim oraz w ogóle jakim regulacjom prawnym - oczywiście poza kodeksem cywilnym - podlega. -
Witam.
Temat bardzo na czasie. Dużo czasu zajęło mi rozwiązanie problemu "pilnowania" rozrachunków w kpir, ale w końcu znalazłam rozwiązanie dla mojego biura. Przez pierwszy miesiąc postanowiliśmy z pracownikami prowadzić kontrole na próbę, żeby ocenić skalę. Okazało się, że pracy jest jednak dużo więcej. Zrobiłam więc dla klientów przejrzystą informację na czym polegają zmiany wprowadzone ustawą deregulacyjną oraz przygotowałam dwa rodzaje aneksów do umów.
Pierwszy pozostawia sprawy księgowania tak jak dotychczas i nakłada na klientów obowiązek informowania nas o zaległościach w płatnościach, co jest potwierdzone stosownym oświadczeniem. Drugi rodzaj aneksu przenosi na nas obowiązek kontroli terminów płatności i ich przekraczania, ale pod warunkiem, ze klienci będą na bieżąco dostarczali wyciągi bankowe i dowody wpłat oczywiście za cenę podniesienia wynagrodzenia za usługi. Jesteśmy na etapie decydowania i podpisywania aneksów przez klientów. Nie wiem jeszcze jaka będzie proporcja, okaże się za kilka dni, ale widziałam po minach, że niektórych od wyboru drugiego wariantu skutecznie odstraszyła cena (nic nowego), ale trudno, przy późniejszych kontrolach okaże się jak to działa.
P.S. Producent programu, z którego korzystamy do obsługi kpir próbuje wprowadzać jakieś modyfikacje, związane z płatnościami, ale w pierwszej aktualizacji wprowadzającej ta modyfikacje były błędy, zobaczymy co będzie dalej. -
Bardzo zainteresowała mnie ta dyskusja, gdyż ostatnio spotkała mnie taka historia. Jestem przedsiębiorcą od prawie 10 lat, prowadzę niezbyt duże biuro rachunkowe, jest stabilizacja prestiż w niewielkim mieście itd. Postanowiłam więc pójść dalej, pomyślałam że skoro tak dobrze mi idzie to dlaczego nie spróbować w większym mieście i tu spotkała mnie porażka - jest przytulne biuro, miła sekretarka, reklamy na banerach i w internecie, ulotki, ofertówki, słowem wszystko to co mi przyszło do głowy, a klientów ... brak. Gdzie popełniłam błąd?
Nie wiem - niewłaściwa reklama, złe rozeznanie rynku, jakie macie pomysły? -
Witam,
przyjmę wspólnika do prowadzenia biura rachunkowego w Bydgoszczy.
Biuro już istnieje - ładny lokal, wszystkie media, infrastruktura informatyczna, gotowe reklamy, trwa akcja informacyjna na banerach świetlnych, spełnione są też wszystkie wymogi ustawowe - uprawnienia, ubezpieczenie itp. Poszukuję osoby z doświadczeniem lub spółki z branży gotowej zainwestować ok 50 - 80 tyś na dalszą promocję i utrzymanie przez kilka miesięcy, do czasu pozyskania odpowiedniej liczby klientów.
kontakt: biurorach7@op.pl