Anna Wójcik

Koordynator Testów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Testy funkcjonalne JIRA Centrum Jakości Testy regresyjne Raportowanie i analizy Testy systemowe Planowanie testów Testowanie Zarządzanie zespołem ISTQB - Foundation Level Testy integracyjne

Doświadczenie zawodowe

Britenet
Koordynator Testów
CGI Information Systems and Management Consultants (Polska) Sp. z o. o.
Konsultant IT
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie scenariuszy testowych na podstawie dokumentacji HLD systemów, oraz wymagań biznesowych.
- Przeprowadzanie testów akceptacyjnych nowo wdrażanych systemow informatycznych.
- Raportowanie błędów, współpraca z zespołem analityków i programistów w zakresie rozwiązania wykrytych problemów.
- Pełnienie funkcji Lidera Testów


Programy i aplikacje wspierające:
- PeopleSoft CRM, OM, OptiPos, RSW,
- Jira
- narzędzia Microsoft Office
Soflab Technology Sp. Z o.o.
Starszy Tester Funkcjonalny
- Analiza nowych funkcjonalności
- Analiza oraz klasyfikacja błędów środowiska
- Znajomość dokumentacji HLD
- Obsługa Quality Center
- Testowanie środowiska
- Opracowywanie Test Case na podstawie dokumentacji HLD-0,HLD-S
- Tworzenie struktury danych na potrzeby testów
- Ocena zagrożeń związanych z wdrożeniem poszczególnych projektów
- Współpraca z programistami w zakresie rozwiązywania znalezionych błędów
Orange Polska S.A.
Specjalista ds Testowania Oprogramowania
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie scenariuszy testowych na podstawie dokumentacji HLD systemów, oraz wymagań biznesowych.
- Przeprowadzanie testów akceptacyjnych nowo wdrażanych systemow informatycznych.
- Raportowanie błędów, współpraca z zespołem analityków i programistów w zakresie rozwiązania wykrytych problemów.


Programy i aplikacje wspierające:
- PeopleSoft CRM, SERAT, KSP, CBD, SOKx, BNP
- Mercury Quality Center
- narzędzia Microsoft Office
CTM Teleperformance Polska
konsultant ds. obsługi klienta
Obsługa projektów sprzedażowych, utrzymanie Klienta, obsługa rezygnacji, doradztwo w zakresie doboru oferty i realizacji zamówień, obsługa reklamacji Klientów korporacyjnych, obsługa platform bilingowych i zgłoszeniowych. Współpraca z Działem Obsługi Klienta w zakresie obsługi merytorycznej projektu i spraw organizacyjnych oraz z Działem Rekrutacji i Szkoleń w zakresie doboru obsady personalnej.
Ponad to uczestnictwo m. in. w prowadzeniu analiz jakości i kontroli wyników sprzedaży przedstawicieli handlowych, obsłudze korespondencji z partnerami handlowymi, monitorowaniu wpłaty należności Klientów w obsłudze procesu windykacyjnego.

Szkolenia i kursy

Certyfikat ISTQB Foundation Level

Edukacja

Logo
Pedagogika pracy z doradztwem zawodowym, magisterskie
WYŻSZA SZKOŁA PEDAGOGICZNA PRZY ZWIĄZKU NAUCZYCIELSTWA POLSKIEGO
Logo
pedagogika pracy z doradztwem zawodowym, licencjackie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna przy Związku Nauczycielstwa Polskiego

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie