Umiejętności
Employer Branding
Microsoft Office
Outsourcing
konsulting HR
Zarządzanie personelem
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Budowanie relacji biznesowych
Kadry i płace
Prawo jazdy kat B
Tworzenie polityk HR
Prawo pracy
Rynek Pracy
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Projekty unijne
analiza rynku pracy
nastawienie na cele i zadania
doradztwo zawodowe
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
praktyki i staże zawodowe
wspolpraca z obcokrajowcami
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
migowy
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pracownik biurowy
Cogni Technology Sp. Z o.o.
Wystawianie, doręczenie zgodnie z regulaminami i procedurami oraz w sposób zgodny z wymaganiami prawnymi oraz każdorazowo prawidłowo ustalonym stanem faktycznym dokumentów rachunkowych oraz księgowych, w szczególności faktur, dowodów dostawy, dowodów wydania, korekt tych dokumentów.
Dokonywanie rozliczeń kasowych.
Wykonywanie czynności związanych z faktycznym przyjmowaniem surowców , ich magazynowaniem oraz sprawdzanie stanu dostawy z zachowaniem wewnętrznych regulaminów.
Dbanie o terminowe przeglady ,naprawy , serwisy , gwarancje samochodów firmowych.
Dokonywanie rozliczeń kasowych.
Wykonywanie czynności związanych z faktycznym przyjmowaniem surowców , ich magazynowaniem oraz sprawdzanie stanu dostawy z zachowaniem wewnętrznych regulaminów.
Dbanie o terminowe przeglady ,naprawy , serwisy , gwarancje samochodów firmowych.
Menedżer ds. personalnych
Zarządzanie zespołem rekruterów oraz operatorów baz danych.
Tworzenie zespołów rekruterów ( rekrutacja, wdrażanie).
Rekrutacja pracowników z Ukrainy (przygotowywanie dokumentów, oświadczenia, pozwolenia na pracę).
Współtworzenie procedur rekrutacyjnych (efektywny proces rekrutacji).
Działania Employer Brandingowe.
Rekrutacja pracowników liniowych i administracyjnych.
Tworzenie staży dla wszystkich spółek Grupy Impel (wnioski, rekrutacja ,opinie ).
Umieszczanie ogłoszeń na portalach pracy.
Rekrutacja osób niepełnosprawnych.
Tworzenie raportów rekrutacji i staży.
Ilość rekrutacji miesięcznie 50.
Tworzenie zespołów rekruterów ( rekrutacja, wdrażanie).
Rekrutacja pracowników z Ukrainy (przygotowywanie dokumentów, oświadczenia, pozwolenia na pracę).
Współtworzenie procedur rekrutacyjnych (efektywny proces rekrutacji).
Działania Employer Brandingowe.
Rekrutacja pracowników liniowych i administracyjnych.
Tworzenie staży dla wszystkich spółek Grupy Impel (wnioski, rekrutacja ,opinie ).
Umieszczanie ogłoszeń na portalach pracy.
Rekrutacja osób niepełnosprawnych.
Tworzenie raportów rekrutacji i staży.
Ilość rekrutacji miesięcznie 50.
Młodszy Specjalista ds. Personalnych
Przeprowadzanie procesów rekrutacji na stanowiska liniowe, administracyjne , kierownicze, menadżerskie (ok 200 rekrutacji rocznie).
Współudział w tworzeniu zespołów pracowników na różnych obiektach w Małopolsce. Ścisła współpraca z Kierownikami zespołów, brygadzistami.
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z instytucjami :urzędami pracy, fundacjami , stowarzyszeniami działającymi na rzecz osób nieaktywnych zawodowo.
Organizowanie miejsc stażowych dla osób niepełnosprawnych i pełnosprawnych.
Pełnienie roli opiekuna stażu - tutora. Przygotowanie programów staży . Zarządzanie stażystami, wyznaczanie celów , motywowanie.
Monitoring przebiegu realizacji zadań, przekazywanie informacji zwrotnych . Wsparcie stażystów w trudnościach związanych z przebiegiem stażu.
Ocena potrzeb szkoleniowych w zespołach.
www.impel.pl
http://blogimpel.pl/
Współudział w tworzeniu zespołów pracowników na różnych obiektach w Małopolsce. Ścisła współpraca z Kierownikami zespołów, brygadzistami.
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z instytucjami :urzędami pracy, fundacjami , stowarzyszeniami działającymi na rzecz osób nieaktywnych zawodowo.
Organizowanie miejsc stażowych dla osób niepełnosprawnych i pełnosprawnych.
Pełnienie roli opiekuna stażu - tutora. Przygotowanie programów staży . Zarządzanie stażystami, wyznaczanie celów , motywowanie.
Monitoring przebiegu realizacji zadań, przekazywanie informacji zwrotnych . Wsparcie stażystów w trudnościach związanych z przebiegiem stażu.
Ocena potrzeb szkoleniowych w zespołach.
www.impel.pl
http://blogimpel.pl/
Pracownik Administracyjno - Biurowy
AUTO SERWIS
Prowadzenie bieżącej administracji kadrowej.
Ewidencja czasu pracy oraz prowadzenie kart urlopowych, nadzór nad teczkami pracowniczymi.
Przygotowywanie druków księgowych: raporty kasowe, wystawianie faktur.
Dokonywanie bieżących płatności i wypłat.
Rejestracja dokumentów księgowych.
Utrzymywanie kontaktów z bankami oraz z urzędami. administracji państwowej, ZUS i US.
Nadzór nad dokumentami księgowymi oraz fiskalnymi.
Dbałość o prawidłowe relacje z klientami i dostawcami.
Tworzenie kosztorysów napraw samochodów.
Przygotowywanie raportów oraz zestawień sprzedażowych.
Ewidencja czasu pracy oraz prowadzenie kart urlopowych, nadzór nad teczkami pracowniczymi.
Przygotowywanie druków księgowych: raporty kasowe, wystawianie faktur.
Dokonywanie bieżących płatności i wypłat.
Rejestracja dokumentów księgowych.
Utrzymywanie kontaktów z bankami oraz z urzędami. administracji państwowej, ZUS i US.
Nadzór nad dokumentami księgowymi oraz fiskalnymi.
Dbałość o prawidłowe relacje z klientami i dostawcami.
Tworzenie kosztorysów napraw samochodów.
Przygotowywanie raportów oraz zestawień sprzedażowych.
Referent ds. Administracyjno - biurowych
TT Plast Targowisko
Tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych pracowników.
Opracowywanie i przygotowywanie umów o pracę dla pracowników.
Opracowywanie dokumentacji kadrowej ( w tym akt osobowych, ewidencji urlopowej ).
Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej pracowników.
Naliczanie wynagrodzeń, tworzenie list płac.
Sporządzanie i przesyłanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych.
Ponadto:
Wystawianie faktur sprzedażowych oraz zakupowych.
Księgowanie wyciągów bankowych.
Aktualizacja stanów magazynowych zgodnie z bieżącą produkcją.
Obsługa klienta.
Opracowywanie i przygotowywanie umów o pracę dla pracowników.
Opracowywanie dokumentacji kadrowej ( w tym akt osobowych, ewidencji urlopowej ).
Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej pracowników.
Naliczanie wynagrodzeń, tworzenie list płac.
Sporządzanie i przesyłanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych.
Ponadto:
Wystawianie faktur sprzedażowych oraz zakupowych.
Księgowanie wyciągów bankowych.
Aktualizacja stanów magazynowych zgodnie z bieżącą produkcją.
Obsługa klienta.
Merchandiser
Regularne wizyty w punktach sprzedaży z powierzonego rejonu.
Kontrola stanu towarów: ilość, asortyment, daty ważności
dbałość o właściwą ekspozycję powierzonych towarów.
Przygotowywanie propozycji zamówień.
Wspieranie sprzedaży.
Zgłaszanie pomysłów dotyczących ekspozycji towaru, metod promocji, cen itp.
Zbieranie informacji i systematyczne raportowanie
o potrzebach i opiniach klientów, reklamacjach itp.
Analiza oferty konkurentów i metod ich działania.
Kontrola stanu towarów: ilość, asortyment, daty ważności
dbałość o właściwą ekspozycję powierzonych towarów.
Przygotowywanie propozycji zamówień.
Wspieranie sprzedaży.
Zgłaszanie pomysłów dotyczących ekspozycji towaru, metod promocji, cen itp.
Zbieranie informacji i systematyczne raportowanie
o potrzebach i opiniach klientów, reklamacjach itp.
Analiza oferty konkurentów i metod ich działania.
Pracownik komputerowej obsługi technicznej
Praca na zastępstwo.
Koordynacja pracy pracowników magazynu.
Techniczna obsługa komputera.
Tworzenie zestawień , raportów miesięcznych.
Samodzielna obsługa biura.
Koordynacja pracy pracowników magazynu.
Techniczna obsługa komputera.
Tworzenie zestawień , raportów miesięcznych.
Samodzielna obsługa biura.
Szkolenia i kursy
11 -12 .12.2017- Zarządzanie zespołem z pracownikami z niepełnosprawnością
29.03.2017 - Zatrudnianie i rozliczanie obcokrajowców zza wschodniej granicy
13.12.2016 - Zatrudnianie obywateli zza wschodniej granicy
25.03.2014 -12.09.2014 - Kurs dla Ekspertów z zakresu Prawa Pracy
10.09.2014 - Seminarium - Prewencja wypadkowa - bezpieczne stanowisko pracy.
06.06.2014 - Szkolenie Bigram SA - Wywiad kompetencyjny w procesie rekrutacji.
14.06.2013 - Seminarium - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi jako czynnik budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
02.07.2012 - 30.06.2013 Goethe Institut Krakau - kurs języka niemieckiego, zaświadczenie o ukończeniu poziomu A2.2
15.04.2011 r. – 25.05.2011 r. Akademia ABC Ekonomi Społecznej. Projekt sieci MOWES , który obejmuje następujące moduły szkoleniowe: zarządzanie personelem, komunikacja interpersonalna, techniki sprzedaży, zarządzanie projektami w firmie, zakładanie działalności gospodarczej.
14.05.2009r. – 26.06.2009r. – kurs „ Księgowość komputerowa”- celem kursu było uzyskanie umiejętności w zakresie pracy w dziale finansowo – księgowym, kadrowym z wykorzystaniem obsługi programów komputerowych księgowych SYMFONIA : Finanse – Księgowość, Kadry – Płace, Księga Przychodów i Rozchodów. Potwierdzony certyfikatem.
17.10.2008r. - uczestnictwo w seminarium: Praktyczne warsztaty z wykorzystania narzędzi programu Płatnik w oparciu o wyciąg z CRU.
09.09.2008r. – uczestnictwo w seminarium: Zasiłki z ubezpieczenia społecznego z uwzględnieniem trybunału konstytucyjnego.
01.09.2007r. – 13.03.2008r. - WAKEFIELD COLLEGE , kurs, języka angielskiego: ESOL English, Wielka Brytania, potwierdzony certyfikatem.
01.05.2003r. - kurs komputerowy „Komputerowe narzędzia wspomagania procesów zarządzania”, firma ComArch Kraków
29.03.2017 - Zatrudnianie i rozliczanie obcokrajowców zza wschodniej granicy
13.12.2016 - Zatrudnianie obywateli zza wschodniej granicy
25.03.2014 -12.09.2014 - Kurs dla Ekspertów z zakresu Prawa Pracy
10.09.2014 - Seminarium - Prewencja wypadkowa - bezpieczne stanowisko pracy.
06.06.2014 - Szkolenie Bigram SA - Wywiad kompetencyjny w procesie rekrutacji.
14.06.2013 - Seminarium - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi jako czynnik budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
02.07.2012 - 30.06.2013 Goethe Institut Krakau - kurs języka niemieckiego, zaświadczenie o ukończeniu poziomu A2.2
15.04.2011 r. – 25.05.2011 r. Akademia ABC Ekonomi Społecznej. Projekt sieci MOWES , który obejmuje następujące moduły szkoleniowe: zarządzanie personelem, komunikacja interpersonalna, techniki sprzedaży, zarządzanie projektami w firmie, zakładanie działalności gospodarczej.
14.05.2009r. – 26.06.2009r. – kurs „ Księgowość komputerowa”- celem kursu było uzyskanie umiejętności w zakresie pracy w dziale finansowo – księgowym, kadrowym z wykorzystaniem obsługi programów komputerowych księgowych SYMFONIA : Finanse – Księgowość, Kadry – Płace, Księga Przychodów i Rozchodów. Potwierdzony certyfikatem.
17.10.2008r. - uczestnictwo w seminarium: Praktyczne warsztaty z wykorzystania narzędzi programu Płatnik w oparciu o wyciąg z CRU.
09.09.2008r. – uczestnictwo w seminarium: Zasiłki z ubezpieczenia społecznego z uwzględnieniem trybunału konstytucyjnego.
01.09.2007r. – 13.03.2008r. - WAKEFIELD COLLEGE , kurs, języka angielskiego: ESOL English, Wielka Brytania, potwierdzony certyfikatem.
01.05.2003r. - kurs komputerowy „Komputerowe narzędzia wspomagania procesów zarządzania”, firma ComArch Kraków
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Podróże bliskie i dalekie, sport, psychologia, zdrowy styl życia , dietetyka.
Inne
Obsługa komputera - System operacyjny Windows, MS Word, Excel, MS Project 2000, Access, Power Point, Internet.
Znajomość programów finansowo - księgowych: SUBIEKT, SYMFONIA, PŁATNIK, CDN OPTIMA, WF MAG, SAP
Prawo jazdy kat. B.
Obsługa urządzeń biurowych.
Wysokie zdolności organizacyjne, kreatywność, sumienność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole jak i na samodzielnym stanowisku. Umiejętność budowania relacji biznesowych, nastawienie na realizację zadań i celów.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Znajomość programów finansowo - księgowych: SUBIEKT, SYMFONIA, PŁATNIK, CDN OPTIMA, WF MAG, SAP
Prawo jazdy kat. B.
Obsługa urządzeń biurowych.
Wysokie zdolności organizacyjne, kreatywność, sumienność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole jak i na samodzielnym stanowisku. Umiejętność budowania relacji biznesowych, nastawienie na realizację zadań i celów.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
BEZROBOTNI
Grupa dla osób bezrobotnych. Zapraszam wszystkich, którzy nie mają pracy, czują się bezrobotni.
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring.
Możliwość wymiany k
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.