Anna Witek

socjolog, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Statystyka Nauczanie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
kierownik działu badań
Profile Poznań
Projektowanie badań: marketingowych, naukowych, społecznych. Analiza jakościowa i ilościowa. Rekrutacja ankieterów i badaczy terenowych. Tworzenie raportów z badań i analiz, reprezentowanie firmy na zewnątrz, obsługa klientów kluczowych.
Logo
Prezes
Stowarzyszenie Edukacyjno-Naukowe "FOKUS"
Współpraca m.in. z podmiotami publicznymi, uczelniami wyższymi, spółdzielniami socjalnymi, fundacjami, ośrodkami nauki i kultury oraz z prywatnymi przedsiębiorcami. Świadczenie usług m.in.
w zakresie:
• opracowanie i weryfikacja metodologii badań społecznych, marketingowych i naukowych
• badań społecznych oraz marketingowych
• badań ewaluacyjnych
• doradztwa PR i HR
• konsultacji społecznych

Umowa partnerstwa z Wyższą Szkolą Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu od 2012

Do głównych celów statutowych Stowarzyszenia należą:
- działalność na rzecz zrównoważonego rozwoju,
- działania na rzecz integracji oraz rozwoju kontaktów i współpracy pomiędzy społecznościami,
- kształtowanie racjonalnych zachowań społecznych,
- działalność mająca na celu rozwój wspólnot i społeczności lokalnych,
- promocja i wspomaganie nauki, edukacji, oświaty oraz wychowania,
- rozwijanie i wspieranie działań kulturotwórczych,
- działalność w zakresie praw człowieka i obywatela,
- promocja i organizacja wolontariatu.
Logo
doradca ds. marketingu i wizerunku spółki
City Centr House Elephant
Wsparcie merytoryczne w zakresie tworzenia strategii marketingowej i wizerunkowej Spółki. Usprawnianie e-marketingu.
Logo
specjalista ds. badań społecznych/ kierownik projektów badawczych/ p.o.prezesa
Centrum Badań Stosowanych Ultex Ankieter
merytoryczne planowanie badań ilościowcyh i jakościowych, tworzenie strategii wizerunkowcyh, badania wizerunku, diagnoza społeczna, analiza danych zastanych, konsultacje społeczne, koordynacja badań (planowanie, opracowanie, obliczanie, rozliczanie projektów badawczych); zarządzanie zespołem badawczym, ekspertyzy i doradztwo

Szkolenia i kursy

2013 - 2014 - roczne studia podyplomowe "Ekonomia społeczna" na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu

2013- 2014 - angielski biznesowy

2012 - Szkolenie: „Komputerowa obróbka i analiza danych z wykorzystaniem pakietu SPSS” zorganizowane przez Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu w Partnerstwie z SMG/KRC Poland Human Resources w Katowicach

2012 - Szkolenie: „Badania socjologiczne w Internecie” zorganizowane przez Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu w Partnerstwie z SMG/KRC Poland Human Resources w Katowicach

2012 - Szkolenie: „Badania socjologiczne w reklamie i jej skuteczność” zorganizowane przez Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu w Partnerstwie z SMG/KRC Poland Human Resources w Katowicach

2011-2012 - Udział w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej pt. Creative Vision w ramach cyklu szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji liderskich/ menagerskich

Edukacja

Logo
ekonomia społeczna, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Zainteresowania

sztuka współczesna i nowoczesna

Organizacje

Członek Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
EMOCJE
EMOCJE
Dzięki NIM podejmujemy większość decyzji. Nauczmy się NIMI zarządzać!
Hiszpania
Hiszpania
dla wszystkich ktorzy tak jak ja zakochani sa w Hiszpanii :))
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
KULTUROZNAWCY
KULTUROZNAWCY
Pełna Cooltura
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Poznań
Poznań
Grupa zrzeszająca obecnych studentów oraz absolwentów uczelni poznańskich.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Psychologia
Psychologia
Dla wszystkich ktorzy sa w tej dziedzinie specjalistami lub po prostu interesuja sie tym, czytaja " Charakter", lubia analizowac siebie, innych i zachowania.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.