Anna Wiśniewska-Tonkiel

Asystenka Zarządu, Oqema
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Merchandising SAP SRM Negocjacje Zarządzanie personelem MS Office Zarządzanie zespołem negocjacje handlowe Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Sprzedaż B2B Administracja systemami Reklama internetowa MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint) Administracja biura Logistics Planning

Języki

angielski
dobry
japoński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystenka Zarządu
Oqema Sp.z o.o.
• Zadania administracyjne – przepływ dokumentów, organizacja konferencji, spotkania biznesowe, spotkania kwartalne
• Badanie efektywności pracy przedstawicieli handlowym na podległym terenie
• Codzienna współpraca z Prezesem firmy oraz Kierownikami
• Nadzór nad całym budżetem firmy
• Zadania operacyjne – współtworzenie strony internetowej, nadzór nad PR marketingowym; prezentacje firmowe
British American Tobacco Polska
Koordynator Regionu
• Zadania administracyjne – przepływ dokumentów, organizacja konferencji, rozliczanie wydatków
• Codzienna współpraca z Dyrektorem Regionu i zespołem menadżerów sprzedaży
• Zadania operacyjne – współpraca z działem finansów, IT, dostawcami usług
• Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji na styku sprzedaży
Logo
Specjalista ds. administracyjno-logistycznych
API.PL Sp. z o.o.
• Sprawy logistyczne - wprowadzanie dostaw zagranicznych;
• Sprawowanie pieczy na standardami ISO;
• Rejestrowanie spraw administracyjno-księgowych;
• Fakturowanie
• Raportowanie wydatków firmy według faktur sprzedaży, jak i faktur zakupowych.
• Stały nadzór nad ubezpieczeniami indywidualnymi oraz mienia firmy.
Logo
Manager Oddziału
AP Edukacja w Łodzi
• Budżetowanie całego oddziału łódzkiego i optymalizacja kosztów
• Nadzór nad grupa Brand Managerów
• Współpraca z różnymi instytucjami oświatowymi
• Pełna kontrola działań finansowych w firmie
• Pełna koordynacja pracy firmy.
• Kierowanie całym zespołem i poszczególnymi działami firmy
DECADENTIVE Michał Tonkiel
Kontraktowy Pełnomocnik ds. administarcyjno-finansowych
• Organizowanie eventów okolicznościowych
• Planowanie budżetu firmy na cele PR
• Księgowanie faktur i organizacja administracyjna firmy.
Beauty In
Kierownik biura ds. Administracji i rozliczeń
• Logistyka w firmie- importowanie towarów bezpośrednio od producenta;
• Rejestrowanie spraw administracyjno-księgowych;
• Kontakty telefoniczne, jak i e-mailowe z zagranicznymi dystrybutorami
• Miesięczne raportowanie wydatków firmy według faktur sprzedaży, jak i faktur zakupowych.
• Budowanie relacji z kluczowymi klientami.
• Stały nadzór nad ubezpieczeniami indywidualnymi oraz mienia firmy
• Pełna kontrola działań finansowych w firmie
• Administrowania pracy firmy
• Kierowanie całym zespołem i poszczególnymi działami firmy

Szkolenia i kursy

* Szkolenie Microsoft Excel 2003 - Computer Service
* Profesjonalna Asystentka - Training Group, Łódź
* Szkolenia i warsztaty metodyczne pod katem pedagogicznym dla dzieci w wieku młodszo-szkolnym.
* Praca w środowisku Windows (Microsoft Office,World, Internet)
* Obsługa programu sprzedażowego WF-MAG
* Obsługa programu kadrowo- płacowego WF-MAG
GANG i systemu PŁATNIK
* Obsługa programu CRM
* Obsługa programu SAP, SRM, TAO
* Znajomość obsługi urządzeń biurowych
* Prawo jazdy kat.B

Edukacja

Logo
Psychopedagogika, magisterskie
Wyższa Uczelnia Pedagogiczna w Łodzi

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Podróże, fantastyka, psychologia kliniczna, kultura i obyczaje Japonii.