Umiejętności
Merchandising
SAP
SRM
Negocjacje
Zarządzanie personelem
MS Office
Zarządzanie zespołem
negocjacje handlowe
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż B2B
Administracja systemami
Reklama internetowa
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Administracja biura
Logistics Planning
Języki
angielski
dobry
japoński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystenka Zarządu
Oqema Sp.z o.o.
• Zadania administracyjne – przepływ dokumentów, organizacja konferencji, spotkania biznesowe, spotkania kwartalne
• Badanie efektywności pracy przedstawicieli handlowym na podległym terenie
• Codzienna współpraca z Prezesem firmy oraz Kierownikami
• Nadzór nad całym budżetem firmy
• Zadania operacyjne – współtworzenie strony internetowej, nadzór nad PR marketingowym; prezentacje firmowe
• Badanie efektywności pracy przedstawicieli handlowym na podległym terenie
• Codzienna współpraca z Prezesem firmy oraz Kierownikami
• Nadzór nad całym budżetem firmy
• Zadania operacyjne – współtworzenie strony internetowej, nadzór nad PR marketingowym; prezentacje firmowe
Koordynator Regionu
• Zadania administracyjne – przepływ dokumentów, organizacja konferencji, rozliczanie wydatków
• Codzienna współpraca z Dyrektorem Regionu i zespołem menadżerów sprzedaży
• Zadania operacyjne – współpraca z działem finansów, IT, dostawcami usług
• Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji na styku sprzedaży
• Codzienna współpraca z Dyrektorem Regionu i zespołem menadżerów sprzedaży
• Zadania operacyjne – współpraca z działem finansów, IT, dostawcami usług
• Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji na styku sprzedaży
Specjalista ds. administracyjno-logistycznych
API.PL Sp. z o.o.
• Sprawy logistyczne - wprowadzanie dostaw zagranicznych;
• Sprawowanie pieczy na standardami ISO;
• Rejestrowanie spraw administracyjno-księgowych;
• Fakturowanie
• Raportowanie wydatków firmy według faktur sprzedaży, jak i faktur zakupowych.
• Stały nadzór nad ubezpieczeniami indywidualnymi oraz mienia firmy.
• Sprawowanie pieczy na standardami ISO;
• Rejestrowanie spraw administracyjno-księgowych;
• Fakturowanie
• Raportowanie wydatków firmy według faktur sprzedaży, jak i faktur zakupowych.
• Stały nadzór nad ubezpieczeniami indywidualnymi oraz mienia firmy.
Manager Oddziału
AP Edukacja w Łodzi
• Budżetowanie całego oddziału łódzkiego i optymalizacja kosztów
• Nadzór nad grupa Brand Managerów
• Współpraca z różnymi instytucjami oświatowymi
• Pełna kontrola działań finansowych w firmie
• Pełna koordynacja pracy firmy.
• Kierowanie całym zespołem i poszczególnymi działami firmy
• Nadzór nad grupa Brand Managerów
• Współpraca z różnymi instytucjami oświatowymi
• Pełna kontrola działań finansowych w firmie
• Pełna koordynacja pracy firmy.
• Kierowanie całym zespołem i poszczególnymi działami firmy
Kierownik biura ds. Administracji i rozliczeń
• Logistyka w firmie- importowanie towarów bezpośrednio od producenta;
• Rejestrowanie spraw administracyjno-księgowych;
• Kontakty telefoniczne, jak i e-mailowe z zagranicznymi dystrybutorami
• Miesięczne raportowanie wydatków firmy według faktur sprzedaży, jak i faktur zakupowych.
• Budowanie relacji z kluczowymi klientami.
• Stały nadzór nad ubezpieczeniami indywidualnymi oraz mienia firmy
• Pełna kontrola działań finansowych w firmie
• Administrowania pracy firmy
• Kierowanie całym zespołem i poszczególnymi działami firmy
• Rejestrowanie spraw administracyjno-księgowych;
• Kontakty telefoniczne, jak i e-mailowe z zagranicznymi dystrybutorami
• Miesięczne raportowanie wydatków firmy według faktur sprzedaży, jak i faktur zakupowych.
• Budowanie relacji z kluczowymi klientami.
• Stały nadzór nad ubezpieczeniami indywidualnymi oraz mienia firmy
• Pełna kontrola działań finansowych w firmie
• Administrowania pracy firmy
• Kierowanie całym zespołem i poszczególnymi działami firmy
Szkolenia i kursy
* Szkolenie Microsoft Excel 2003 - Computer Service
* Profesjonalna Asystentka - Training Group, Łódź
* Szkolenia i warsztaty metodyczne pod katem pedagogicznym dla dzieci w wieku młodszo-szkolnym.
* Praca w środowisku Windows (Microsoft Office,World, Internet)
* Obsługa programu sprzedażowego WF-MAG
* Obsługa programu kadrowo- płacowego WF-MAG
GANG i systemu PŁATNIK
* Obsługa programu CRM
* Obsługa programu SAP, SRM, TAO
* Znajomość obsługi urządzeń biurowych
* Prawo jazdy kat.B
* Profesjonalna Asystentka - Training Group, Łódź
* Szkolenia i warsztaty metodyczne pod katem pedagogicznym dla dzieci w wieku młodszo-szkolnym.
* Praca w środowisku Windows (Microsoft Office,World, Internet)
* Obsługa programu sprzedażowego WF-MAG
* Obsługa programu kadrowo- płacowego WF-MAG
GANG i systemu PŁATNIK
* Obsługa programu CRM
* Obsługa programu SAP, SRM, TAO
* Znajomość obsługi urządzeń biurowych
* Prawo jazdy kat.B
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Podróże, fantastyka, psychologia kliniczna, kultura i obyczaje Japonii.