Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
PowerPoint
punktualność i odpowiedzialność za powierzone mi zadania
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menadżer Rozwoju i Optymalizacji Procesów Operacyjnych
- analiza procesów i wskazywanie potencjału do podnoszenie ich efektywności,
- przedstawianie rekomendacji,
- opracowywanie narzędzi,
- kontrola, raportowanie i monitorowanie zmian,
- prowadzenie i udział w projektach,
- przeprowadzenie kontroli funkcjonalnych,
- analiza kosztów procesów,
- poszukiwanie i analiza trendów rynkowych,
- współpraca przy rozwoju i optymalizacji procesów w spółkach zagranicznych.
- przedstawianie rekomendacji,
- opracowywanie narzędzi,
- kontrola, raportowanie i monitorowanie zmian,
- prowadzenie i udział w projektach,
- przeprowadzenie kontroli funkcjonalnych,
- analiza kosztów procesów,
- poszukiwanie i analiza trendów rynkowych,
- współpraca przy rozwoju i optymalizacji procesów w spółkach zagranicznych.
Koordynator Procesów Windykacyjnych
ULTIMO S.A.
-planowanie i wdrożenia kampanii,
-tworzenie procesów windykacyjnych,
-nadzór nad procesami windykacyjnymi,
-tworzenie i nadzorowanie harmonogramów prac,
-monitorowanie postępów prac w jednostkach zaangażowanych,
-raportowanie działań Sekcji Wdrożeń Kampanii,
-nadzór merytoryczny nad kampaniami,
-nadzór nad poprawną obsługą produktu w systemie IT,
-współpraca z kluczowymi departamentami firmy.
-tworzenie procesów windykacyjnych,
-nadzór nad procesami windykacyjnymi,
-tworzenie i nadzorowanie harmonogramów prac,
-monitorowanie postępów prac w jednostkach zaangażowanych,
-raportowanie działań Sekcji Wdrożeń Kampanii,
-nadzór merytoryczny nad kampaniami,
-nadzór nad poprawną obsługą produktu w systemie IT,
-współpraca z kluczowymi departamentami firmy.
Starszy Specjalista ds. Marketingu Windykacyjnego
ULTIMO S.A.
Zarządzanie kampaniami marketingowymi:
• opracowywanie nowych koncepcji,
• koordynacja wdrożenia kampanii,
• nadzór nad realizacją celów i założeń kampanii marketingowych
• specyfikowanie i optymalizacja kanałów komunikacji z Klientem,
• nadzór merytoryczny nad kampaniami, tworzenie manuali, opisów kampanii,
• nadzór nad poprawną obsługą produktu w systemie IT,
• współpraca z kluczowymi departamentami firmy, m.in. IT, Prawnym, Szkolenia, CallCenter
• opracowywanie nowych koncepcji,
• koordynacja wdrożenia kampanii,
• nadzór nad realizacją celów i założeń kampanii marketingowych
• specyfikowanie i optymalizacja kanałów komunikacji z Klientem,
• nadzór merytoryczny nad kampaniami, tworzenie manuali, opisów kampanii,
• nadzór nad poprawną obsługą produktu w systemie IT,
• współpraca z kluczowymi departamentami firmy, m.in. IT, Prawnym, Szkolenia, CallCenter
Jr Product Manager
LUKAS Bank SA - Centrala
Zarządzanie produktami kartowymi, w szczególności Kartami co-brandowymi (partnerskimi)
• opracowywanie nowych funkcjonalności oraz nadzór/koordynacja wdrożenia nowego produktu w życie,
• inicjowanie i wdrażanie zmian/ulepszeń w produktach,
• specyfikowanie parametrów oferty produktowej,
• tworzenie budżetu produktu i rocznego planu marketingowego; dbanie o rentowność i konkurencyjność produktu, odpowiedzialność za politykę cenową
• analiza rynku: konkurencji i potrzeb klientów,
• specyfikowanie i optymalizacja kanałów komunikacji z Klientem,
• nadzór merytoryczny nad produktem, jego procesem biznesowym, tworzenie manuali sprzedażowych, opisów produktu, materiałów szkoleniowych,
• nadzór nad poprawną obsługą produktu w systemie IT,
• współpraca z kluczowymi departamentami firmy, m.in. Sprzedaży, IT, Prawnym, Ryzyka, Jakości, Procesów i Regulacji,
• opracowywanie nowych funkcjonalności oraz nadzór/koordynacja wdrożenia nowego produktu w życie,
• inicjowanie i wdrażanie zmian/ulepszeń w produktach,
• specyfikowanie parametrów oferty produktowej,
• tworzenie budżetu produktu i rocznego planu marketingowego; dbanie o rentowność i konkurencyjność produktu, odpowiedzialność za politykę cenową
• analiza rynku: konkurencji i potrzeb klientów,
• specyfikowanie i optymalizacja kanałów komunikacji z Klientem,
• nadzór merytoryczny nad produktem, jego procesem biznesowym, tworzenie manuali sprzedażowych, opisów produktu, materiałów szkoleniowych,
• nadzór nad poprawną obsługą produktu w systemie IT,
• współpraca z kluczowymi departamentami firmy, m.in. Sprzedaży, IT, Prawnym, Ryzyka, Jakości, Procesów i Regulacji,
Specjalista ds. marketingu kart co-brandowych
LUKAS Bank SA Centrala
Zarządzanie portfelem kart kredytowych
• opracowywanie nowych produktów oraz nadzór/koordynacja wdrożenia nowego produktu w życie,
• inicjowanie i wdrażanie zmian/ulepszeń w produktach,
• przygotowywanie kampania marketingowych i wszelkich działań komunikacyjnych
• tworzenie budżetu produktu i rocznego planu marketingowego; dbanie o rentowność i konkurencyjność produktu, odpowiedzialność za politykę cenową
• analiza rynku: konkurencji i potrzeb klientów,
• specyfikowanie i optymalizacja kanałów komunikacji z Klientem,
• nadzór merytoryczny nad produktem, jego procesem biznesowym, tworzenie manuali sprzedażowych, opisów produktu, materiałów szkoleniowych,
• nadzór nad poprawną obsługą produktu w systemie IT,
• współpraca z kluczowymi departamentami firmy, m.in. Sprzedaży, IT, Prawnym, Ryzyka, Jakości, Procesów i Regulacji,
-
• opracowywanie nowych produktów oraz nadzór/koordynacja wdrożenia nowego produktu w życie,
• inicjowanie i wdrażanie zmian/ulepszeń w produktach,
• przygotowywanie kampania marketingowych i wszelkich działań komunikacyjnych
• tworzenie budżetu produktu i rocznego planu marketingowego; dbanie o rentowność i konkurencyjność produktu, odpowiedzialność za politykę cenową
• analiza rynku: konkurencji i potrzeb klientów,
• specyfikowanie i optymalizacja kanałów komunikacji z Klientem,
• nadzór merytoryczny nad produktem, jego procesem biznesowym, tworzenie manuali sprzedażowych, opisów produktu, materiałów szkoleniowych,
• nadzór nad poprawną obsługą produktu w systemie IT,
• współpraca z kluczowymi departamentami firmy, m.in. Sprzedaży, IT, Prawnym, Ryzyka, Jakości, Procesów i Regulacji,
-
Szkolenia i kursy
- Altkom- Exel jako narzędzie pracy – Wrocław 03.2010 (dwie edycje)
- VISA International – Rozwiązania dla kart kredytowych – Warszawa 06.2008
- ECU Marketing - Praktyczne techniki zarządzania produktem – Warszawa 09.2007
- Profes – Trudne sytuacje w relacjach z klientami – Wrocław, 09.2006
- Profirma – Komunikacja pisemna - Jelenia Góra, 11.2005
- VISA International – Rozwiązania dla kart kredytowych – Warszawa 06.2008
- ECU Marketing - Praktyczne techniki zarządzania produktem – Warszawa 09.2007
- Profes – Trudne sytuacje w relacjach z klientami – Wrocław, 09.2006
- Profirma – Komunikacja pisemna - Jelenia Góra, 11.2005
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Finanse/Ekonomia
Inne
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Snowboard Wrocław
...grupa nie tylko dla parapeciarzy ale i wszystkich miłośników białego szaleństwa.