Anna Wieczorek

Specjalista ds. Sprzedaży
Nadma, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Kanałów Sprzedaży
- Centralne (merytoryczne oraz administracyjne) zarządzanie podległymi Biurami Handlowymi Sprzedaży Aktywnej;
- Udział przy projektach rozwojowo – motywacyjnych dla pracowników (opracowywanie wyników, rozliczeń pracowników, premii);
- Nadzór nad realizacją logistyczną szkoleń dla pracowników;
- Współtworzenie oraz monitoring wdrożonych standardów dla pracowników;
- Tymczasowe pełnienie funkcji zastępcy kierownika;
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi GK TP oraz Partnerami Handlowymi;
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Animacji Sprzedaży - Departament Wsparcia Sprzedaży i Operacji
- Współpraca, wewnętrzna komunikacja oraz centralne (ogólnopolskie) wsparcie służb sprzedażowych w zakresie dostarczania odpowiednich narzędzi sprzedaży;
- Analiza wyników sprzedaży;
- Tworzenie i koordynacja realizowanych konkursów;
- Kierowanie projektem budowy centralnego rankingu sprzedażowego;
- Rozwój funkcjonalności oraz popularyzacja portalu sprzedażowego;
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi GK TP.
Orange Polska S.A.
Specjalista Sprzedaży ds. Transmisji Danych - Dział Sprzedaży Wyspecjalizowanej
- Analiza potrzeb Klientów Biznesowych z zakresu usług transmisji danych;
- Realizacja oraz raportowanie celów sprzedażowych;
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych i kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych;
- Przygotowywanie prognoz sprzedażowych;
Orange Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy - Pion Klientów Biznesowych
- Przygotowywanie i analizowanie potrzeb Klientów, przychodów i sprzedaży;
- Realizacja celów Firmy w zakresie sprzedaży usług TP do grupy obsługiwanych Klientów;
- Przygotowywanie ofert;
- Prowadzenie sprawozdawczości z obsługi;
- Aktywna współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi GK TP.
Orange Polska S.A.
Radca
- Bezpośredni kontakt z Klientami (SOHO, KI);
- Przygotowywanie umów;
- Prowadzenie archiwum danych z zakresu obsługi Klienta;
- Sporządzanie sprawozdań.

Szkolenia i kursy

Szkolenie PHP + MySQL
CISCO – szkolenie Inside Sales
SPIN – technika efektywnej sprzedaży
Techniki Sprzedaży - Greń Communication
Techniki Sprzedaży – Przedstawiciele Handlowi i Opiekunowie Klienta
Proces Sprzedaży Doradczej
Zagadnienia regulaminowo-prawne
Liczne szkolenia wewnętrzne – produktowe, biznesowe, etc.

Edukacja

Logo
SPA & Wellness, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

Zainteresowania

Literatura dotycząca zdrowia
Książki (tematyka mieszana)
Kolekcjonowanie obrazów
Podróże

Inne

Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
Internet Explorer; Outlook
Prawo jazdy - kat B
Język angielski - B1; obecnie kontynuacja od B1 do B2

Grupy

Za Uśmiech Dziecka
Za Uśmiech Dziecka
Ile jest wart dla Ciebie Uśmiech Dziecka? Czy to się da w ogóle wycenić? (aby zostać przyjętym do naszej grupy, musisz mieć uzupełniony profil i aktualne zdjęcie)