Anna Walkiewicz

Menedżer Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta, Idea Bank S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Szkolenie z obsługi klienta Szkolenia pracowników Rekrutacja Zarządzanie zespołem pakiet MS Office Coaching Zespołów Gry szkoleniowe,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Idea Bank S.A.
Menedżer Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta
Kierowanie osobami bezpośrednio podległymi.
Koordynacja pracy zespołu, tworzenie harmonogramów i planów działania zespołu.
Planowanie wykorzystania budżetu.
Kontrola i ocena przebiegu działań podległych pracowników.
Przygotowywanie projektów szkoleniowych i ich realizacja, prowadzenie coachingu poprzez proces systematycznych spotkań z pracownikami, motywowanie pracowników.
Planowanie zatrudnienia oraz przeprowadzanie rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska mieszczące się w obrębie zarządzanego zespołu.
Getin Noble Bank S.A.
Menedżer Wydziału Obsługi Produktów
Zarządzanie pracą podległej grupy pracowników.
Opracowywanie strategii działań w ramach wdrażanych projektów.
Planowanie i kontrola kosztów operacyjnych.
Zapewnienie zgodności działania z wewnętrznymi regulacjami i procedurami Banku.
Przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych związanych z działalnością wydziału.
Monitorowanie, analiza jakościowa i ilościowa zadań wydziału oraz dostępnych zasobów w tym kapitału ludzkiego, zasobów finansowych, dostępnego czasu.
Logo
Kierownik Zespołu Operacji Bankowych
Noble Bank S.A.
Zakres obowiązków analogiczny do zakresu ze stanowiska Menedżer Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta w Idea Bank S.A.
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Noble Bank S.A.
Realizacja operacji w systemie bankowym, akceptacja transakcji bezgotówkowych, obsługa rachunków bankowych oraz innych produktów oferowanych przez Bank.
Przygotowywanie dokumentacji, tworzenie wewnętrznych procedur bankowych.
Udział w projekcie wdrażania nowych produktów bankowych, reprezentacja Banku
w zakresie zgodnym z udzielonymi pełnomocnictwami.
Open Finance S.A.
Konsultant Finansowy
Analiza zdolności kredytowej klientów Open Finance, Noble Banku, określanie ich potrzeb finansowych, przedstawianie poszczególnych produktów finansowych.
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Szkolenia i kursy

Ukończone liczne szkolenia w obszarze produktów bankowych oraz motywowania,
zarządzania zespołem oraz czasem pracy. Ukończone kursy na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego: Komunikacja interpersonalna z elementami autoprezentacji
w sytuacjach zawodowych (2009), Gamestorming – innowacyjne podejście w pracy zespołowej (2013), Gry zespołowe w praktyce (2014), Jak sprawić by chciało się chcieć – rzecz o motywacji (2014)

Edukacja

Logo
Pedagogika, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości