Anna Wakulska

Office Manager, Mega Aluminium Sp. z o.o.
Ząbki, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Office Manager
Mega Aluminium Sp. z o.o.
• pełna obsługa administracyjna i organizacyjna firmy
• kompleksowe prowadzenie sekretariatu, w tym prowadzenie rejestrów
• pełny nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie
• ścisła współpraca z księgowością; kompletowanie/przygotowywanie faktur do księgowania
• przygotowywanie różnorodnych zestawień i analiz finansowych
• wspieranie działu zajmującego się zamówieniami
• elementy kadrowe (urlopy, listy obecności, czas pracy, raporty pracy)
• wsparcie pracowników magazynu w kontroli ich pracy
• zarządzanie/kontrola nad samochodami firmowymi
• obsługa ubezpieczeń aut firmowych
• wsparcie procesu rekrutacji nowych pracowników
• organizacja podróży służbowych
• kontakt/współpraca z firmami zewnętrznymi
Inter Partner Assistance Polska S.A.
Konsultant Działu Kontaktów z Klientami Renault Polska
• obsługa infolinii (telefony przychodzące)
• konsultacja, odpowiadanie na pytania, informowanie klientów (pytania produktowe, administracyjne, dot. dokumentów aut, gwarancji, zgłoszenia reklamacyjne, generowanie „kontaktów handlowych”)
• obsługa skrzynki e-mailowej, odpowiadanie na pytania, zgłoszenia klientów
• rejestracja pism (pytań, reklamacji) od klientów i urzędów oraz przekazywanie ich do „Back Office” Działu Kontaktów z Klientami Renault Polska
• rejestracja w/w telefonów, e-maili, pism w programie Siebel
Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
Praktykant
• przygotowywanie projektów pism z odpowiedziami dla klientów Departamentu Informacji GUS
• przygotowywanie pism dotyczących korespondencji wewnętrznej pomiędzy Departamentem Informacji a innymi jednostkami organizacyjnymi GUS
• przygotowywanie zbiorów danych z handlu zagranicznego dla potrzeb użytkowników zewnętrznych i klientów Centralnego Informatorium Statystycznego
• przygotowywanie dokumentów do przekazania do Archiwum GUS
• pomoc pracownikom Departamentu w realizowaniu codziennych prac administracyjnych
Logo
Asystent Konsultanta
LIBERHEAD
Zakres obowiązków:
• aktywne poszukiwanie nowych Klientów Biznesowych dla firmy doradztwa personalnego, sprzedaż usług rekrutacyjnych i outplacementowych
• udział w poszukiwaniach bezpośrednich kandydatów
• search rynkowy
• praca z Internetem – wyszukiwanie informacji
• kontakt telefoniczny z kandydatami, prowadzenie interview telefonicznego
• współuczestniczenie w prowadzonych projektach rekrutacyjnych
• ogólna pomoc administracyjna konsultantom w realizowaniu zadań i obsłudze klienta
Logo
Stażysta/Researcher
NOTIO Personnel Progress Assistance
• obsługa telefoniczna biura – łączenie rozmów, przekazywanie informacji, udzielanie instrukcji i oferowanie pomocy
• recepcja gości przychodzących
• obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej)
• koordynowanie wszystkich prowadzonych procesów rekrutacyjnych od strony dokumentacji tj. rozkładanie ofert na konkretne ogłoszenia, rozdysponowanie ofert ogólnych
• bieżące wpisywanie ofert do Bazy Danych
• poszukiwania kandydatów w Bazie Danych (komputerowej i papierowej)
• kontakt telefoniczny z kandydatami, umawianie spotkań, prowadzenie interview telefonicznego
• serach rynkowy
• praca z Internetem – wyszukiwanie informacji, zarządzanie ogłoszeniami w Internecie (wpisywanie, aktualizowanie, monitorowanie poprawności zamieszczenia)
• pomoc administracyjna w czasie prowadzenia projektów (Assessment Center i inne), możliwość uczestniczenia w projektach
• dbałość o wygląd miejsca pracy
• ogólna pomoc administracyjna wszystkim konsultantom i przełożonym w realizowaniu zadań i obsłudze klienta
Logo
Sprzedawca/Ekspedient
VIRGO OUTLET
Personality Doradztwo Personalne
Praktykant/Asystent Konsultanta
- poszukiwanie i wstępna selekcja Kandydatów
- umawianie Kandydatów na spotkania z Konsultantami Firmy
- asystowanie w poszukiwaniach bezpośrednich
- przeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z Kandydatami
- uczestniczenie w wywiadach rekrutacyjnych
- aktualizowanie bazy danych
- pomoc w przygotowywaniu ogłoszeń prasowych
- wspieranie zespołu Personality w codziennych pracach biurowych
- obsługa recepcji
Logo
sprzedawca/prezenter
MEGAPUNKT-100
- obsługa programów: WF MAG, Small Business
- obsługa kasy fiskalnej, terminala
- sporządzanie faktur VAT, dobowych i miesięcznych raportów oraz innych dokumentów związanych z funkcjonowaniem sklepu (reklamacje, zwroty, zamówienia do dostawców)
- przyjmowanie dostaw
- wykonywanie comiesięcznej inwentaryzacji
- obsługa klienta, rozmowa z klientem
- prezentacja artykułów
- dbanie o wystrój sklepu, wystaw

Edukacja

Logo
administracja - specjalność: prawo pracy, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
socjologia - specjalność: socjologia zarządzania i rozwoju lokalnego, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

• wizaż
• nauki społeczne
• kulinaria
• zdrowie

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie