Umiejętności
Stanowiska kierownicze
Microsoft Excel
Microsoft Word
PowerPoint
Szkolenia pracowników
Zarządzanie
Prawo jazdy kat B
usprawnianie procesów
Szkolenia sprzedażowe
jakość obsługi klienta
Coaching i motywacja
Szkolenie korporacyjne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
trener biznesu
samodzielna działalność szkoleniowa
Prowadzenie szkoleń z obszarów:
- rozwoju kompetencji miękkich (komunikacja, umiejętność pracy w zespole, zarządzanie czasem, asertywność, kreatywne rozwiązywanie problemów)
- motywacyjne z wykorzystaniem filozofii Kaizen
- sprzedażowe (techniki sprzedaży, analiza potrzeb klienta)
- standardy obsługi klienta (w obsłudze osobistej i telefonicznej)
- rozwoju kompetencji miękkich (komunikacja, umiejętność pracy w zespole, zarządzanie czasem, asertywność, kreatywne rozwiązywanie problemów)
- motywacyjne z wykorzystaniem filozofii Kaizen
- sprzedażowe (techniki sprzedaży, analiza potrzeb klienta)
- standardy obsługi klienta (w obsłudze osobistej i telefonicznej)
Starszy Specjalista ds. Procesów i Jakości
- prowadzenie cyklicznych kontroli jakościowych i udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- prowadzenie warsztatów w oparciu o case study w celu poprawy jakości obsługi Klientów
- współpraca z HR BP w ramach prowadzonych projektów rozwojowych pracowników
- raportowanie KPI
- udział w innych projektach organizacyjnych
- prowadzenie warsztatów w oparciu o case study w celu poprawy jakości obsługi Klientów
- współpraca z HR BP w ramach prowadzonych projektów rozwojowych pracowników
- raportowanie KPI
- udział w innych projektach organizacyjnych
Kierownik Działu Administracji Sprzedaży
- koordynowanie pracy zespołu, udział w projektach organizacyjnych
- prowadzenie warsztatów jakościowych dla pracowników oraz prezentacje wyników KPI dla kadry managerów
- koordynacja i organizacja szkoleń pracowników jednostki organizacyjnej
- tworzenie harmonogramów szkoleń oraz nadzorowanie ich realizacji
- przygotowywanie i organizacja testów wiedzy
- tworzenie materiałów szkoleniowych w tym również e – leraningowych
- prowadzenie warsztatów jakościowych dla pracowników oraz prezentacje wyników KPI dla kadry managerów
- koordynacja i organizacja szkoleń pracowników jednostki organizacyjnej
- tworzenie harmonogramów szkoleń oraz nadzorowanie ich realizacji
- przygotowywanie i organizacja testów wiedzy
- tworzenie materiałów szkoleniowych w tym również e – leraningowych
Szkolenia i kursy
Business Trainer Certyficate
Skuteczne osiąganie celów
Motywowanie i angażowanie
Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
Komunikacja w biznesie
Jak skutecznie się prezentować
Coaching narzędzia
Rozwój pracowników i rozwój zespołu
Skuteczne osiąganie celów
Motywowanie i angażowanie
Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
Komunikacja w biznesie
Jak skutecznie się prezentować
Coaching narzędzia
Rozwój pracowników i rozwój zespołu
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
sport - narciarstwo, podróże tzw. białe szlaki, książki
Grupy
Początkujący trener
Grupa dla wszystkich poważnie myślących o zawodzie trenera, dla ludzi z pasją i nieustanną chęcią rozwoju....
Portal Trener BIZNESU
Portal Trener BIZNESU to serwis o tematyce szkoleniowej. Wywiady, artykuły, ankiety, baza szkoleń.
Trener z pasją
Grupa dla trenerów pracujących z pasją i tych którzy chcą w przyszłości zostać trenerami.
Trenerzy Biznesu Loża Mistrzów
Grupa nalepszych trenerów biznesu w Polsce.
Najlepszych doradców i ekspertów oraz szkoleniowców.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.