Umiejętności
Client
Digital Marketing
E-commerce
Facebook
Google Analytics
Internet
Marketing
Public Relations
Real Estate Development
Real Estate Marketing
Social Media
Social Media Marketing
Adobe Photoshop
Reklama
Nieruchomości komercyjne
Zarządzanie
Marketing internetowy
Strategia cyfrowa
Komunikacja Marketingowa
Marketing Mobilny
Marketing Zintegrowany
relacje z mediami
Reklama Online
Angielski
nieruchomości
nieruchomości real estate
Media interaktywne
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Złota 44
Opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji marketingowej oraz budżetu marketingowego na lata: 2016, 2017 i 2018.
Złota 44 uzyskała w tych latach tytuł: Najlepiej sprzedającej się nieruchomości sektora premium w latach 2016 i 2017 wg. badań przeprowadzonych przez firmę REAS Residential Advisors.
Bieżąca współpraca z agencjami, mediami, partnerami biznesowymi. Koordynacja działań w zakresie public relations, social media, seo/ sem, outdoor, prasa, eventy, kampanie digital mające na celu pozyskanie nowych kontaktów dla działu sprzedaży.
Organizowanie eventów na terenie inwestycji: wynajem komercyjny oraz wydarzenia własne, m.in. Wielkie Otwarcie Piętra Rekreacyjnego w Złotej 44, jak również Gala Otwarcia Złotej 44 z 13 marca 2017 roku.
Pozyskanie nowej twarzy dla inwestycji: Joanna Krupa (w ramach komunikacji dotyczącej projektu No.44 - luxury rentals at Złota 44).
Złota 44 uzyskała w tych latach tytuł: Najlepiej sprzedającej się nieruchomości sektora premium w latach 2016 i 2017 wg. badań przeprowadzonych przez firmę REAS Residential Advisors.
Bieżąca współpraca z agencjami, mediami, partnerami biznesowymi. Koordynacja działań w zakresie public relations, social media, seo/ sem, outdoor, prasa, eventy, kampanie digital mające na celu pozyskanie nowych kontaktów dla działu sprzedaży.
Organizowanie eventów na terenie inwestycji: wynajem komercyjny oraz wydarzenia własne, m.in. Wielkie Otwarcie Piętra Rekreacyjnego w Złotej 44, jak również Gala Otwarcia Złotej 44 z 13 marca 2017 roku.
Pozyskanie nowej twarzy dla inwestycji: Joanna Krupa (w ramach komunikacji dotyczącej projektu No.44 - luxury rentals at Złota 44).
Account Director
Objęcie pozycji dyrektor działu obsługi klienta, po 6 latach koordynacji pracy nad projektami kluczowych klientów Agencji The Digitals. Wprowadzenie proaktywnego podejścia do współpracy z obecnymi klientami, pozyskanie nowych (m.in. Marvipol). Optymalizacja wewnętrznych procedur funkcjonowania działu. Zarządzanie pracą działu Client Service, z równoczesnym dbaniem o stały rozwój kompetencji podległych pracowników.
Account Supervisor
• Stała obsługa kluczowych klientów firmy – doradztwo w zakresie strategii marketingowej,
• Planowanie oraz koordynacja pracy zespołu (delegowanie zadań, weryfikacja, podejmowanie kluczowych decyzji),
• Budżetowanie – dbałość o cash flow w prowadzonych projektach,
• Tworzenie prezentacji oraz dokumentacji przetargowych (wygrane przetargi: Hyundai, AXA Polska).
• Współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych oraz kreacji reklamowych
z działem strategii oraz działem social media.
Obsługa Klientów: AXA Polska, Dom Development, GTI, Internity, Lenovo, Logitech, Sanplast, Sony.
Obsługiwani Klienci w ramach prowadzonego zespołu: Brenntag, Brico Depot, Carex, Castorama, Ergo Hestia, Fabryka.pl. Hipp, IMS, Intel, Knorr Nudle, Luksja, MT Develpment, Nordea, Olesiejuk, Platon.
Kluczowe projekty marketingowe:
• Wprowadzenie ponad 10 inwestycji Dom Development na polski rynek – lata 2010 – 2013,
• Wprowadzenie marki Dom Development do portalu społecznościowego Facebook,com pod brandem Pięknie Mieszkaj – stworzenie nowego kanału sprzedaży mieszkań,
• Wprowadzenie marki AXA Polska na portal społecznościowy Facebook.com (we współpracy
z działem strategii oraz social media).
Zrealizowane serwisy www:
http://axa.pl/
http://www.brenntag.pl/
http://www.castorama.pl/ (serwis wraz ze społecznością)
http://www.ims.fm/
http://www.mtdevelopment.eu/
http://www.platon.com.pl/
https://www.domdevelopment.com.pl/
http://www.gtitravel.pl/
http://www.sanplast.pl/
• Planowanie oraz koordynacja pracy zespołu (delegowanie zadań, weryfikacja, podejmowanie kluczowych decyzji),
• Budżetowanie – dbałość o cash flow w prowadzonych projektach,
• Tworzenie prezentacji oraz dokumentacji przetargowych (wygrane przetargi: Hyundai, AXA Polska).
• Współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych oraz kreacji reklamowych
z działem strategii oraz działem social media.
Obsługa Klientów: AXA Polska, Dom Development, GTI, Internity, Lenovo, Logitech, Sanplast, Sony.
Obsługiwani Klienci w ramach prowadzonego zespołu: Brenntag, Brico Depot, Carex, Castorama, Ergo Hestia, Fabryka.pl. Hipp, IMS, Intel, Knorr Nudle, Luksja, MT Develpment, Nordea, Olesiejuk, Platon.
Kluczowe projekty marketingowe:
• Wprowadzenie ponad 10 inwestycji Dom Development na polski rynek – lata 2010 – 2013,
• Wprowadzenie marki Dom Development do portalu społecznościowego Facebook,com pod brandem Pięknie Mieszkaj – stworzenie nowego kanału sprzedaży mieszkań,
• Wprowadzenie marki AXA Polska na portal społecznościowy Facebook.com (we współpracy
z działem strategii oraz social media).
Zrealizowane serwisy www:
http://axa.pl/
http://www.brenntag.pl/
http://www.castorama.pl/ (serwis wraz ze społecznością)
http://www.ims.fm/
http://www.mtdevelopment.eu/
http://www.platon.com.pl/
https://www.domdevelopment.com.pl/
http://www.gtitravel.pl/
http://www.sanplast.pl/
Senior Account Manager
EVO S. C.
- Stałe doradztwo w zakresie strategii marketingowej dla obsługiwanych klientów
- Zarządzanie i koordynacja całości projektów prowadzonych dla klientów,
- Samodzielne tworzenie rekomendacji dla kluczowych klientów agencji z zakresu strategii danej marki,
- Prowadzenie produkcji stron internetowych (produktowe, wizerunkowe,e-commerce),
- Nadzór oraz optymalizacja realizowanych kampanii reklamowych,
- Raportowanie i monitorowanie działań prowadzonych dla obsługiwanych klientów – analiza rynku,
- Przygotowywanie dokumentacji projektowej: umowy, specyfikacje techniczne i funkcjonalne, harmonogramy, kosztorysy,
- Kontakt z partnerami (domy mediowe, agencje, media).
- Zarządzanie i koordynacja całości projektów prowadzonych dla klientów,
- Samodzielne tworzenie rekomendacji dla kluczowych klientów agencji z zakresu strategii danej marki,
- Prowadzenie produkcji stron internetowych (produktowe, wizerunkowe,e-commerce),
- Nadzór oraz optymalizacja realizowanych kampanii reklamowych,
- Raportowanie i monitorowanie działań prowadzonych dla obsługiwanych klientów – analiza rynku,
- Przygotowywanie dokumentacji projektowej: umowy, specyfikacje techniczne i funkcjonalne, harmonogramy, kosztorysy,
- Kontakt z partnerami (domy mediowe, agencje, media).
Account Manager
- Obsługa kluczowych klientów agencji,
- Prowadzenie projektów internetowych:
-- przygotowywanie ofert i kosztorysów,
-- ścisła współpraca z deweloperami oraz podwykonawcami przy tworzeniu aplikacji webowych, stron internetowych,
-- tworzenie makiet funkcjonalnych realizowanych serwisów www,
-- realizacja kampanii reklamowych (briefing, współpraca ze studiem graficznym).
- Planowanie i zakup mediów na potrzeby realizowanych kampanii reklamowych,
- Raportowanie oraz analiza skuteczności przeprowadzonych kampanii reklamowych,
- Kontakt z partnerami (domy mediowe, partnerzy biznesowi)
- Prowadzenie projektów internetowych:
-- przygotowywanie ofert i kosztorysów,
-- ścisła współpraca z deweloperami oraz podwykonawcami przy tworzeniu aplikacji webowych, stron internetowych,
-- tworzenie makiet funkcjonalnych realizowanych serwisów www,
-- realizacja kampanii reklamowych (briefing, współpraca ze studiem graficznym).
- Planowanie i zakup mediów na potrzeby realizowanych kampanii reklamowych,
- Raportowanie oraz analiza skuteczności przeprowadzonych kampanii reklamowych,
- Kontakt z partnerami (domy mediowe, partnerzy biznesowi)
Account Executive
- Utrzymywanie dobrych relacji i bieżąca obsługa klientów agencji w zakresie planowania i realizacji media relations,
- Przygotowywanie ofert i kosztorysów oraz ścisła współpraca z podwykonawcami i dziennikarzami,
- Prowadzenie dokumentacji (raportowanie), zarządzanie projektami,
- Monitoring mediów wraz z analizami wizerunku; doradztwo w zakresie budowania corporate identity, działań marketingowych /ATL, BTL.
- Przygotowywanie ofert i kosztorysów oraz ścisła współpraca z podwykonawcami i dziennikarzami,
- Prowadzenie dokumentacji (raportowanie), zarządzanie projektami,
- Monitoring mediów wraz z analizami wizerunku; doradztwo w zakresie budowania corporate identity, działań marketingowych /ATL, BTL.
Szkolenia i kursy
Kurs prawa jazdy - kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
rysunek, marketing, podróże do Japonii
Organizacje
KPH
Amnesty International
Amnesty International
Inne
Obsługa programów:
- MS Office,
- GanttProject,
- Lotus Notes,
- Axure.
- MS Office,
- GanttProject,
- Lotus Notes,
- Axure.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Kampania Przeciw Homofobii
Grupa dla wszystkich, w tym członków i sympatyków Kampanii Przeciw Homofobii - organizacji pożytku publicznego.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".
Reporterzy bez Granic - forum sympatyków
Pod patronatem Reporter ohne Grenzen Austria. Zrzeszamy sympatyków i członków Reporterów bez Granic. Poglądy i tematy prezentowane na grupie nie stanowią oficjalnych poglądów organizacji.