Anna Tuzek

Marketing Manager Złota 44
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Client Digital Marketing E-commerce Facebook Google Analytics Internet Marketing Public Relations Real Estate Development Real Estate Marketing Social Media Social Media Marketing Adobe Photoshop Reklama Nieruchomości komercyjne Zarządzanie Marketing internetowy Strategia cyfrowa Komunikacja Marketingowa Marketing Mobilny Marketing Zintegrowany relacje z mediami Reklama Online Angielski nieruchomości nieruchomości real estate Media interaktywne

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager
Złota 44
Opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji marketingowej oraz budżetu marketingowego na lata: 2016, 2017 i 2018.

Złota 44 uzyskała w tych latach tytuł: Najlepiej sprzedającej się nieruchomości sektora premium w latach 2016 i 2017 wg. badań przeprowadzonych przez firmę REAS Residential Advisors.

Bieżąca współpraca z agencjami, mediami, partnerami biznesowymi. Koordynacja działań w zakresie public relations, social media, seo/ sem, outdoor, prasa, eventy, kampanie digital mające na celu pozyskanie nowych kontaktów dla działu sprzedaży.

Organizowanie eventów na terenie inwestycji: wynajem komercyjny oraz wydarzenia własne, m.in. Wielkie Otwarcie Piętra Rekreacyjnego w Złotej 44, jak również Gala Otwarcia Złotej 44 z 13 marca 2017 roku.

Pozyskanie nowej twarzy dla inwestycji: Joanna Krupa (w ramach komunikacji dotyczącej projektu No.44 - luxury rentals at Złota 44).
Logo
Konsultant
Mennica Polska Deweloper
Doradztwo oraz współpraca przy opracowaniu strategii komunikacji dla nowej marki deweloperskiej Mennica Deweloper.
Communication Unlimited
Senior Account Manager
Nadzorowanie oraz koordynacja pracy podległego zespołu, obsługa kluczowych klientów Agencji: Ronson Development, GTC, Ergo Hestia.
The Digitals
Account Director
Objęcie pozycji dyrektor działu obsługi klienta, po 6 latach koordynacji pracy nad projektami kluczowych klientów Agencji The Digitals. Wprowadzenie proaktywnego podejścia do współpracy z obecnymi klientami, pozyskanie nowych (m.in. Marvipol). Optymalizacja wewnętrznych procedur funkcjonowania działu. Zarządzanie pracą działu Client Service, z równoczesnym dbaniem o stały rozwój kompetencji podległych pracowników.
The Digitals
Account Supervisor
• Stała obsługa kluczowych klientów firmy – doradztwo w zakresie strategii marketingowej,
• Planowanie oraz koordynacja pracy zespołu (delegowanie zadań, weryfikacja, podejmowanie kluczowych decyzji),
• Budżetowanie – dbałość o cash flow w prowadzonych projektach,
• Tworzenie prezentacji oraz dokumentacji przetargowych (wygrane przetargi: Hyundai, AXA Polska).
• Współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych oraz kreacji reklamowych
z działem strategii oraz działem social media.

Obsługa Klientów: AXA Polska, Dom Development, GTI, Internity, Lenovo, Logitech, Sanplast, Sony.

Obsługiwani Klienci w ramach prowadzonego zespołu: Brenntag, Brico Depot, Carex, Castorama, Ergo Hestia, Fabryka.pl. Hipp, IMS, Intel, Knorr Nudle, Luksja, MT Develpment, Nordea, Olesiejuk, Platon.

Kluczowe projekty marketingowe:
• Wprowadzenie ponad 10 inwestycji Dom Development na polski rynek – lata 2010 – 2013,
• Wprowadzenie marki Dom Development do portalu społecznościowego Facebook,com pod brandem Pięknie Mieszkaj – stworzenie nowego kanału sprzedaży mieszkań,
• Wprowadzenie marki AXA Polska na portal społecznościowy Facebook.com (we współpracy
z działem strategii oraz social media).

Zrealizowane serwisy www:
http://axa.pl/
http://www.brenntag.pl/
http://www.castorama.pl/ (serwis wraz ze społecznością)
http://www.ims.fm/
http://www.mtdevelopment.eu/
http://www.platon.com.pl/
https://www.domdevelopment.com.pl/
http://www.gtitravel.pl/
http://www.sanplast.pl/
Logo
Senior Account Manager
EVO S. C.
- Stałe doradztwo w zakresie strategii marketingowej dla obsługiwanych klientów
- Zarządzanie i koordynacja całości projektów prowadzonych dla klientów,
- Samodzielne tworzenie rekomendacji dla kluczowych klientów agencji z zakresu strategii danej marki,
- Prowadzenie produkcji stron internetowych (produktowe, wizerunkowe,e-commerce),
- Nadzór oraz optymalizacja realizowanych kampanii reklamowych,
- Raportowanie i monitorowanie działań prowadzonych dla obsługiwanych klientów – analiza rynku,
- Przygotowywanie dokumentacji projektowej: umowy, specyfikacje techniczne i funkcjonalne, harmonogramy, kosztorysy,
- Kontakt z partnerami (domy mediowe, agencje, media).
EVO S.C.
Account Manager
- Obsługa kluczowych klientów agencji,
- Prowadzenie projektów internetowych:
-- przygotowywanie ofert i kosztorysów,
-- ścisła współpraca z deweloperami oraz podwykonawcami przy tworzeniu aplikacji webowych, stron internetowych,
-- tworzenie makiet funkcjonalnych realizowanych serwisów www,
-- realizacja kampanii reklamowych (briefing, współpraca ze studiem graficznym).
- Planowanie i zakup mediów na potrzeby realizowanych kampanii reklamowych,
- Raportowanie oraz analiza skuteczności przeprowadzonych kampanii reklamowych,
- Kontakt z partnerami (domy mediowe, partnerzy biznesowi)
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
solidna, pracowita, zaangażowana!!!
Filip Szarama
Filip Szarama · współpracownik
wystawiono
ania jest profesjonalistka w pelnym tego slowa znaczeniu, milo wspominam nasza wspolprace:)
GENESIS PR
Account Executive
- Utrzymywanie dobrych relacji i bieżąca obsługa klientów agencji w zakresie planowania i realizacji media relations,
- Przygotowywanie ofert i kosztorysów oraz ścisła współpraca z podwykonawcami i dziennikarzami,
- Prowadzenie dokumentacji (raportowanie), zarządzanie projektami,
- Monitoring mediów wraz z analizami wizerunku; doradztwo w zakresie budowania corporate identity, działań marketingowych /ATL, BTL.
Kampania Przeciw Homofobii
Koordynator KPH Młodzi
Zakres obowiązków: współpraca przy tworzeniu kampanii społecznych, organizacja wydarzeń kulturalno-rozrywkowych promujących ideę stowarzyszenia: imprezy muzyczne, festiwale – m.in. Festival Równe Prawa do Miłości 2007 / 2008

Szkolenia i kursy

Kurs prawa jazdy - kat. B

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i Marketing (specjalizacja: Reklama), licencjackie
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Specjalizacje

Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

rysunek, marketing, podróże do Japonii

Organizacje

KPH
Amnesty International

Inne

Obsługa programów:
- MS Office,
- GanttProject,
- Lotus Notes,
- Axure.

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
CMS TYPO3
CMS TYPO3
Grupa użytkowników systemu CMS TYPO3.
DOTACJE UNIJNE
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Granty
Granty
Granty, dotacje na projekty biznesowe i społeczne
Kampania Przeciw Homofobii
Kampania Przeciw Homofobii
Grupa dla wszystkich, w tym członków i sympatyków Kampanii Przeciw Homofobii - organizacji pożytku publicznego.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
reklama społeczna
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".
Reporterzy bez Granic - forum sympatyków
Reporterzy bez Granic - forum sympatyków
Pod patronatem Reporter ohne Grenzen Austria. Zrzeszamy sympatyków i członków Reporterów bez Granic. Poglądy i tematy prezentowane na grupie nie stanowią oficjalnych poglądów organizacji.