Umiejętności
Reklama
Analiza konkurencji
Digital Marketing
media eletroniczne
Marketing Zintegrowany
Analiza rynku
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Strategie mediowe
Reklama online
marketing produktu
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Brand Manager
Marie Brizard Wine and Spirits
- Współtworzenie i implementacja strategii marketingowej marki Krupnik
- Współpraca z agencjami kreatywnymi, badawczymi oraz reklamowymi
- Prowadzenie projektów NPD, POS, restylizacji opakowań
- Nadzór nad komunikacją wizualną marki
- Analiza efektywności rekomendowanych działań, P&L, prezentacje nowych aktywacji dla Działu Sprzedaży
- Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży, Technologii oraz Produkcji
- Współpraca z agencjami kreatywnymi, badawczymi oraz reklamowymi
- Prowadzenie projektów NPD, POS, restylizacji opakowań
- Nadzór nad komunikacją wizualną marki
- Analiza efektywności rekomendowanych działań, P&L, prezentacje nowych aktywacji dla Działu Sprzedaży
- Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży, Technologii oraz Produkcji
Marketing Communications Specialist
- Koordynacja działań w zakresie promowania marki w głównych kanałach (TV, Online)
- Współtworzenie i implementacja strategii marketingowej podległych marek
- Współpraca z agencjami reklamowymi i kreatywnymi, domem mediowym
- Monitoring kampanii cross-mediowych, raportowanie wyników do Centrali Spółki
- Analiza efektywności prowadzonych działań i raportowanie do Dyrektora Komunikacji
- Organizacja i przeprowadzanie przetargów na agencje do obsługi marki (w tym także na dom mediowy)
- Analiza konkurencji i przygotowanie okresowych raportów oraz prezentacji dla Grupy 4 Finance
- Bliska współpraca z innymi działami w firmie w ramach prowadzonych projektów
- Współtworzenie i implementacja strategii marketingowej podległych marek
- Współpraca z agencjami reklamowymi i kreatywnymi, domem mediowym
- Monitoring kampanii cross-mediowych, raportowanie wyników do Centrali Spółki
- Analiza efektywności prowadzonych działań i raportowanie do Dyrektora Komunikacji
- Organizacja i przeprowadzanie przetargów na agencje do obsługi marki (w tym także na dom mediowy)
- Analiza konkurencji i przygotowanie okresowych raportów oraz prezentacji dla Grupy 4 Finance
- Bliska współpraca z innymi działami w firmie w ramach prowadzonych projektów
Marketing
- Implementacja działań reklamowych dla marek: Łomża, Razowy Kwas Chlebowy
- Koordynacja projektu restylizacji opakowań i identyfikacji wizualnej marki na rynki zagraniczne
- Współtworzenie rocznej strategii marketingowej dla marek z segmentu piw i napojów
- Analizy rynku i konkurencji w kategorii piw, przygotowywanie raportów sprzedaży
- Współpraca z domem mediowym w zakresie efektywnego zakupu emisji w TV, OOH
- Nadzór nad kreacją i produkcją materiałów POS
- Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
- Aktywacje działań eventowych
- Koordynacja projektu restylizacji opakowań i identyfikacji wizualnej marki na rynki zagraniczne
- Współtworzenie rocznej strategii marketingowej dla marek z segmentu piw i napojów
- Analizy rynku i konkurencji w kategorii piw, przygotowywanie raportów sprzedaży
- Współpraca z domem mediowym w zakresie efektywnego zakupu emisji w TV, OOH
- Nadzór nad kreacją i produkcją materiałów POS
- Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
- Aktywacje działań eventowych
Media Buyer
- Kompleksowa obsługa budżetów mediowych klientów:
• Perfetti Van Mele (Mentos, Chupa Chups, Fruittella)
• Omega Pharma (XL-S Medical)
• Bridgestone
• Soraya
- Analizy konkurencji w zakresie wydatków mediowych
- Zakup czasu telewizyjnego, reklam w prasie, OOH oraz radiu i internecie
- Monitorowanie kampanii cross-mediowych
- Prezentacje przetargowe w ramach pozyskiwania nowych klientów
- Współpraca z agencjami kreatywnymi, dostawcami mediowymi
- Bezpośredni kontakt z klientami agencji, budowa relacji z klientem
- Współtworzenie rekomendacji działań mediowych i strategii dla obecnych i potencjalnych klientów agencji
• Perfetti Van Mele (Mentos, Chupa Chups, Fruittella)
• Omega Pharma (XL-S Medical)
• Bridgestone
• Soraya
- Analizy konkurencji w zakresie wydatków mediowych
- Zakup czasu telewizyjnego, reklam w prasie, OOH oraz radiu i internecie
- Monitorowanie kampanii cross-mediowych
- Prezentacje przetargowe w ramach pozyskiwania nowych klientów
- Współpraca z agencjami kreatywnymi, dostawcami mediowymi
- Bezpośredni kontakt z klientami agencji, budowa relacji z klientem
- Współtworzenie rekomendacji działań mediowych i strategii dla obecnych i potencjalnych klientów agencji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów