Umiejętności

Reklama Analiza konkurencji Digital Marketing media eletroniczne Marketing Zintegrowany Analiza rynku Zakup Mediów Planowanie mediów Strategie mediowe Reklama online marketing produktu

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
Junior Brand Manager
Logo
Junior Brand Manager
Marie Brizard Wine and Spirits
- Współtworzenie i implementacja strategii marketingowej marki Krupnik
- Współpraca z agencjami kreatywnymi, badawczymi oraz reklamowymi
- Prowadzenie projektów NPD, POS, restylizacji opakowań
- Nadzór nad komunikacją wizualną marki
- Analiza efektywności rekomendowanych działań, P&L, prezentacje nowych aktywacji dla Działu Sprzedaży
- Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży, Technologii oraz Produkcji
Vivus Finance Sp. z o.o.
Marketing Communications Specialist
- Koordynacja działań w zakresie promowania marki w głównych kanałach (TV, Online)
- Współtworzenie i implementacja strategii marketingowej podległych marek
- Współpraca z agencjami reklamowymi i kreatywnymi, domem mediowym
- Monitoring kampanii cross-mediowych, raportowanie wyników do Centrali Spółki
- Analiza efektywności prowadzonych działań i raportowanie do Dyrektora Komunikacji
- Organizacja i przeprowadzanie przetargów na agencje do obsługi marki (w tym także na dom mediowy)
- Analiza konkurencji i przygotowanie okresowych raportów oraz prezentacji dla Grupy 4 Finance
- Bliska współpraca z innymi działami w firmie w ramach prowadzonych projektów
Van Pur S.A.
Marketing
- Implementacja działań reklamowych dla marek: Łomża, Razowy Kwas Chlebowy
- Koordynacja projektu restylizacji opakowań i identyfikacji wizualnej marki na rynki zagraniczne
- Współtworzenie rocznej strategii marketingowej dla marek z segmentu piw i napojów
- Analizy rynku i konkurencji w kategorii piw, przygotowywanie raportów sprzedaży
- Współpraca z domem mediowym w zakresie efektywnego zakupu emisji w TV, OOH
- Nadzór nad kreacją i produkcją materiałów POS
- Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
- Aktywacje działań eventowych
PHD Poland
Media Buyer
PHD
- Kompleksowa obsługa budżetów mediowych klientów:

• Perfetti Van Mele (Mentos, Chupa Chups, Fruittella)
• Omega Pharma (XL-S Medical)
• Bridgestone
• Soraya

- Analizy konkurencji w zakresie wydatków mediowych
- Zakup czasu telewizyjnego, reklam w prasie, OOH oraz radiu i internecie
- Monitorowanie kampanii cross-mediowych
- Prezentacje przetargowe w ramach pozyskiwania nowych klientów
- Współpraca z agencjami kreatywnymi, dostawcami mediowymi
- Bezpośredni kontakt z klientami agencji, budowa relacji z klientem
- Współtworzenie rekomendacji działań mediowych i strategii dla obecnych i potencjalnych klientów agencji

Edukacja

Logo
language course, magisterskie
Leeds City College, Leeds, UK
Logo
Marketing/Marketing Management, General, magisterskie
University of Warsaw

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów