Anna Adamczak

:)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

UPC Polska
Analityk
Działania analityczno-raportowe
ASTER Sp. z o.o.
Kierownik Zespołu
- Zarządzanie zespołem, nadzór nad utrzymaniem, sprzedażą i obsługą klienta
- Nadzór operacyjny nad pracą Call Center - online
- Budowa zespołu obsługowo / sprzedażowego (rekrutacje i selekcje)
- Zarządzanie zespołem (coaching, szkolenia, monitoring)
- Kontrola jakości
- Tworzenie procedur, raportów, udział w projektach
- Prace administracyjno- HR-owe
ASTER Sp. z o.o.
Asystentka Departamentu Obsługi Klienta
- Prowadzenie Sekretariatu Dyrektora Departamentu
- Nadzór nad obiegiem dokumentów, ewidencja
- rozwiązywanie problemów abonentów i obsługa "trudnych" klientów
- organizacja eventów
ASTER Sp. z o.o.
Starszy konsultant ds. sprzedaży i obsługi Klienta w dziale Call Center ASTER
- nadzór operacyjny nad pracą call center - on line (p/o kierownika operacyjnego)
- sprzedaż produktów i usług firmy w ruchu przychodzącym i wychodzącym
- utrzymanie i obsługa "trudnych" klientów
- szkolenie oraz wdrażanie nowych pracowników
ASTER Sp. z o.o.
Konsultant ds. Obsługi Klienta w dziale Call Center ASTER
- telefoniczna obsługa klientów - udzielanie informacji oraz bieżące rozwiązywanie problemów
- sprzedaż i dosprzedaż produktów i usług firmy, utrzymanie klienta
- przestrzeganie jakościowych oraz ilościowych standardów pracy

Szkolenia i kursy

Szkolenia m.in.:

- "Menedżerskie techniki motywacji" B&O Navigator, 2011
- "Metodyka zarządzania projektami", SGH, 2010
- "Doskonalenie umiejętności menedżerskich" cz.I i II.Instytut Rozwoju Biznesu, 2007 i 2008
- "Zarządzanie zespołem sprzedażowym" Schenk Institute, 2007
- "Ocena pracowników” Instytutu Rozwoju Biznesu, 2007
- „Coaching jako narzędzie wdrożenia standardów obsługi klienta” Nowe Motywacje, 2006
- „Contact Center jutra” Interactive Intelligence, 2006
- Liczne kursy i szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi trudnego klienta

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Business English for Business People, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie
Logo
Zarządzanie i inżynieria produkcji, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Literatura popularno-naukowa, technologie informacyjne, zarządzanie projektami

Inne

praca podyplomowa: „Negotiations in Business”

praca magisterska: „ Zarządzanie technologiami informacyjnymi w przedsiębiorstwie”

Udział w projektach m.in.:
"Intranet"
"Standardy Obsługi Klienta"
"SOHO - Small Office Home Office"

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Ajurweda India Indie I love India
Ajurweda India Indie I love India
KULTURA Indii wciąga jak magnes.... piękne tańce, piękne i tajemnicze kobiety... Boolywood samo w sobie jest niezwykłym zjawiskiem A to niesamowite,że w Indiach produkuje się najwięcej filmów na świec
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Call4help
Call4help
To grupa skupiająca osoby chcące dzielić się ze sobą wiedzą z zakresu obsługi Klienta
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Hipnotyczny Telemarketing
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
jakość obsługi klienta
jakość obsługi klienta
grupa dla osób, którym zależy na najwyższej jakości obsłudze klienta.
Kobieta AKTYWNA
Kobieta AKTYWNA
Grupa o Kobietach, które rozwijają się zarówno psyche jak i fizis, czyli aktywnie kształtują swój intelekt i pamiętają o swoim ciele :-) Dla Kobiet, dla których wiele ciekawych kierunków wciąż jest d
Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń