Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu
- Zarządzanie zespołem, nadzór nad utrzymaniem, sprzedażą i obsługą klienta
- Nadzór operacyjny nad pracą Call Center - online
- Budowa zespołu obsługowo / sprzedażowego (rekrutacje i selekcje)
- Zarządzanie zespołem (coaching, szkolenia, monitoring)
- Kontrola jakości
- Tworzenie procedur, raportów, udział w projektach
- Prace administracyjno- HR-owe
- Nadzór operacyjny nad pracą Call Center - online
- Budowa zespołu obsługowo / sprzedażowego (rekrutacje i selekcje)
- Zarządzanie zespołem (coaching, szkolenia, monitoring)
- Kontrola jakości
- Tworzenie procedur, raportów, udział w projektach
- Prace administracyjno- HR-owe
Starszy konsultant ds. sprzedaży i obsługi Klienta w dziale Call Center ASTER
- nadzór operacyjny nad pracą call center - on line (p/o kierownika operacyjnego)
- sprzedaż produktów i usług firmy w ruchu przychodzącym i wychodzącym
- utrzymanie i obsługa "trudnych" klientów
- szkolenie oraz wdrażanie nowych pracowników
- sprzedaż produktów i usług firmy w ruchu przychodzącym i wychodzącym
- utrzymanie i obsługa "trudnych" klientów
- szkolenie oraz wdrażanie nowych pracowników
Szkolenia i kursy
Szkolenia m.in.:
- "Menedżerskie techniki motywacji" B&O Navigator, 2011
- "Metodyka zarządzania projektami", SGH, 2010
- "Doskonalenie umiejętności menedżerskich" cz.I i II.Instytut Rozwoju Biznesu, 2007 i 2008
- "Zarządzanie zespołem sprzedażowym" Schenk Institute, 2007
- "Ocena pracowników” Instytutu Rozwoju Biznesu, 2007
- „Coaching jako narzędzie wdrożenia standardów obsługi klienta” Nowe Motywacje, 2006
- „Contact Center jutra” Interactive Intelligence, 2006
- Liczne kursy i szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi trudnego klienta
- "Menedżerskie techniki motywacji" B&O Navigator, 2011
- "Metodyka zarządzania projektami", SGH, 2010
- "Doskonalenie umiejętności menedżerskich" cz.I i II.Instytut Rozwoju Biznesu, 2007 i 2008
- "Zarządzanie zespołem sprzedażowym" Schenk Institute, 2007
- "Ocena pracowników” Instytutu Rozwoju Biznesu, 2007
- „Coaching jako narzędzie wdrożenia standardów obsługi klienta” Nowe Motywacje, 2006
- „Contact Center jutra” Interactive Intelligence, 2006
- Liczne kursy i szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi trudnego klienta
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Literatura popularno-naukowa, technologie informacyjne, zarządzanie projektami
Inne
praca podyplomowa: „Negotiations in Business”
praca magisterska: „ Zarządzanie technologiami informacyjnymi w przedsiębiorstwie”
Udział w projektach m.in.:
"Intranet"
"Standardy Obsługi Klienta"
"SOHO - Small Office Home Office"
praca magisterska: „ Zarządzanie technologiami informacyjnymi w przedsiębiorstwie”
Udział w projektach m.in.:
"Intranet"
"Standardy Obsługi Klienta"
"SOHO - Small Office Home Office"
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Ajurweda India Indie I love India
KULTURA Indii wciąga jak magnes.... piękne tańce, piękne i tajemnicze kobiety... Boolywood samo w sobie jest niezwykłym zjawiskiem A to niesamowite,że w Indiach produkuje się najwięcej filmów na świec
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Kobieta AKTYWNA
Grupa o Kobietach, które rozwijają się zarówno psyche jak i fizis, czyli aktywnie kształtują swój intelekt i pamiętają o swoim ciele :-)
Dla Kobiet, dla których wiele ciekawych kierunków wciąż jest d
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń