Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i PR
Zakres obowiązków związany z marketingiem i PR:
• nadzorowanie wszystkich akcji marketingowych i PRowych
• współpraca z agencjami reklamowymi i PR, domami mediowymi (kampanie outdoorowe, reklamy w prasie, insertowanie)
• tworzenie i wdrażanie ogólnopolskich akcji handlowych i marketingowych
• współuczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich materiałów marketingowych
• koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem strony internetowej (wprowadzenie sklepu internetowego na rynek polski)
• prowadzenie projektów związanych z promocją marki na zewnątrz (projekty: ambasador marki Bata w Polsce, program lojalnościowy Bata Klub)
• przygotowywanie i przedstawianie prezentacji dotyczących działań marketingowych i PRowych na spotkaniach firmowych
• współpraca z centralą firmy w Czechach
• przygotowywanie i analizowanie raportów dla Dyrekcji i Zarządu
Zakres obowiązków związany z Visual Merchandisingiem:
• odpowiedzialność za tworzenie i wdrażanie jednolitych standardów VM, uaktualnianie standardów zgodnie z aktualnymi światowymi trendami VM
• przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dotyczących wizualizacji sklepów
• zarządzanie ekspozycją towaru podczas otwarć sklepów
• nadzorowanie wszystkich akcji marketingowych i PRowych
• współpraca z agencjami reklamowymi i PR, domami mediowymi (kampanie outdoorowe, reklamy w prasie, insertowanie)
• tworzenie i wdrażanie ogólnopolskich akcji handlowych i marketingowych
• współuczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich materiałów marketingowych
• koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem strony internetowej (wprowadzenie sklepu internetowego na rynek polski)
• prowadzenie projektów związanych z promocją marki na zewnątrz (projekty: ambasador marki Bata w Polsce, program lojalnościowy Bata Klub)
• przygotowywanie i przedstawianie prezentacji dotyczących działań marketingowych i PRowych na spotkaniach firmowych
• współpraca z centralą firmy w Czechach
• przygotowywanie i analizowanie raportów dla Dyrekcji i Zarządu
Zakres obowiązków związany z Visual Merchandisingiem:
• odpowiedzialność za tworzenie i wdrażanie jednolitych standardów VM, uaktualnianie standardów zgodnie z aktualnymi światowymi trendami VM
• przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dotyczących wizualizacji sklepów
• zarządzanie ekspozycją towaru podczas otwarć sklepów
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
MASAŻ
Grupa poświęcona wszelkim informacjom na temat masażu. Forum wymiany doświadczeń i baza kontaktów.
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!
SANATORIA SANATORIUMS SANATORIUM
informacje o sanatoriach uzdrowiskach i hotelach SPA wellness w Polsce