Umiejętności
Zarządzanie usługami IT
Outsourcing
Realizacja projektów
Zarządzanie ryzykiem
dostarczanie usług
Zarządzanie dostępnością usług
Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Service Support Team Leader
- Zarządzanie zespołem specjalistów z dziedziny IT dla francuskich klientów (planowanie urlopów, godzin pracy i szkoleń, wdrażanie do pracy nowych pracowników, udział w rekrutacji, monitorowanie czasu pracy, tworzenie nowych i usprawnianie istniejących procedur)
- Monitorowanie i raportowanie wyników zespołu konsultantów do klienta
- Stały kontakt z klientami i wprowadzanie procesów usprawniających obsługę
- Monitorowanie i raportowanie wyników zespołu konsultantów do klienta
- Stały kontakt z klientami i wprowadzanie procesów usprawniających obsługę
Szkolenia i kursy
Kurs "Wstęp do zarządzania projektami" powstały w oparciu o trzecie wydanie "Kompendium wiedzy o zarządzaniu projektami" (PMBOK® Guide) z 2004 roku, wydane przez Project Management Institute (PMI®).
IT Infrastructure Library (ITIL) Foundations - Certyfikat grudzien 2011
Prince 2 Foundation - Certyfikat maj 2011
Szkolenia managerskie - sierpien 2011
Szkolenie managerskie : Efektywność osobista - kwiecień 2012
IT Infrastructure Library (ITIL) Foundations - Certyfikat grudzien 2011
Prince 2 Foundation - Certyfikat maj 2011
Szkolenia managerskie - sierpien 2011
Szkolenie managerskie : Efektywność osobista - kwiecień 2012
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Podróże, sport, nowe technologie, medycyna, aeronautyka
Inne
I Nagroda w miedzynarodowym wewnatrzfirmowym konkursie na innowacje w kategorii : Ochrona Zdrowia
Grupy
CISCO REKRUTUJE
Dynamiczny rozwój Cisco w Polsce i regionie CEE sprawia, że nieustannie poszukujemy nowych pracowników.
Gliwice
Pierwsza wzmianka o mieście Gliwice pochodzi z roku 1276.
Miasto powstało na przecięciu się ówczesnych szlaków handlowych z Krakowa do Wrocławia oraz z Węgier i Moraw dalej na północ.