Anna Szweda -Ślepowrońska
LIDER KONSORCJUM POMERANIA EXPO
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Negocjacje
Project Management
nieruchomości
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
KIEROWNIK REGIONALNY/ODDZIAŁU
Stworzenie nowego zespołu handlowego i zarządzanie jego pracą:
• rekrutacja;
• szkolenia;
• ocena, motywacja i weryfikacja wyników;
Obsługa klientów kluczowych;
Przygotowanie i koordynacja działań organizacyjnych i marketingowych dotyczących prowadzonego projektu targowego:
• współtworzenie harmonogramów imprez i ich sprzedaży oraz przebiegu poszczególnych
kampanii reklamowych;
• negocjacje z obiektem wystawienniczym, mediami, klientami, sponsorami, dostawcami;
• nadzór nad przebiegiem imprezy;
Koordynowanie funkcjonowania oddziału w Gdańsku i analiza regionalnego rynku nieruchomości pod kątem możliwości optymalizacji oferowanych produktów i usług.
Odpowiedzialność za realizację budżetu imprezy ,odpowiedzialność całościowa za wyniki sprzedażowe oddziału w Gdańsku.
• rekrutacja;
• szkolenia;
• ocena, motywacja i weryfikacja wyników;
Obsługa klientów kluczowych;
Przygotowanie i koordynacja działań organizacyjnych i marketingowych dotyczących prowadzonego projektu targowego:
• współtworzenie harmonogramów imprez i ich sprzedaży oraz przebiegu poszczególnych
kampanii reklamowych;
• negocjacje z obiektem wystawienniczym, mediami, klientami, sponsorami, dostawcami;
• nadzór nad przebiegiem imprezy;
Koordynowanie funkcjonowania oddziału w Gdańsku i analiza regionalnego rynku nieruchomości pod kątem możliwości optymalizacji oferowanych produktów i usług.
Odpowiedzialność za realizację budżetu imprezy ,odpowiedzialność całościowa za wyniki sprzedażowe oddziału w Gdańsku.
STARSZY SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Obsługa dotychczasowych klientów oraz przyjęcie opieki nad kluczowymi klientami firmy:
• sprzedaż i doradztwo w zakresie efektywnego marketingu na targach;
• negocjacje handlowe;
Pozyskiwanie sponsorów i partnerów do współpracy barterowej;
Przygotowywanie raportów i zestawień sprzedaży ;
Odpowiedzialność za indywidualne wyniki sprzedażowe i współudział w przygotowaniu i wykonaniu strategicznego projektu sprzedażowego „Trójmiejskie TARGI MIESZKANIOWE”
• sprzedaż i doradztwo w zakresie efektywnego marketingu na targach;
• negocjacje handlowe;
Pozyskiwanie sponsorów i partnerów do współpracy barterowej;
Przygotowywanie raportów i zestawień sprzedaży ;
Odpowiedzialność za indywidualne wyniki sprzedażowe i współudział w przygotowaniu i wykonaniu strategicznego projektu sprzedażowego „Trójmiejskie TARGI MIESZKANIOWE”
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Aktywna sprzedaż produktów reklamowych (targi, Serwis tabelaofert.pl, publikacje i wydawnictwa targowe ):
• budowanie relacji z dotychczasowymi i pozyskiwanie nowych klientów;
• praca z aplikacją CRM;
Odpowiedzialność za indywidualne wyniki sprzedaży
• budowanie relacji z dotychczasowymi i pozyskiwanie nowych klientów;
• praca z aplikacją CRM;
Odpowiedzialność za indywidualne wyniki sprzedaży
Szkolenia i kursy
Czerwiec 2012 Nowoczesne Techniki Zarządzania (przywództwo, motywacja, coaching) organizator Delle Nove SZKOLENIA.
Luty 2005 Umiejętności Interpersonalne organizator Fesnak EFC®
Luty 2005 Umiejętności Interpersonalne organizator Fesnak EFC®
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Prawo Jazdy B od 2009
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.