Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
p.o. Dyrektor Targów Edukacyjnych
Odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie dużych (ponad 300 wystawców i 50 tys. odwiedzających!), cyklicznych imprez targowych o charakterze międzynarodowym takich jak m.in. Międzynarodowy Salon Edukacyjny, Ogólnopolskie Salony Maturzystów (w 18 największych ośrodkach akademickich), Poland International Education Fair (spring and fall edition).
W zakresie moich działań są: przygotowanie koncepcji imprezy, strategii promocyjno-marketingowej, serwisu targowego, pozyskanie partnerów biznesowych i dobór kontrahentów, przygotowanie oferty dla wystawców, komunikacja z klientami (mailingi, newslettery), projektowanie zabudowy wystawienniczej, obsługa wystawców, zapewnienie właściwego przebiegu imprezy, rozliczenie kosztów i badanie efektywności.
W zakresie moich działań są: przygotowanie koncepcji imprezy, strategii promocyjno-marketingowej, serwisu targowego, pozyskanie partnerów biznesowych i dobór kontrahentów, przygotowanie oferty dla wystawców, komunikacja z klientami (mailingi, newslettery), projektowanie zabudowy wystawienniczej, obsługa wystawców, zapewnienie właściwego przebiegu imprezy, rozliczenie kosztów i badanie efektywności.
Kierownik działu Marketingu, Reklamy i Targów
W zakresie moich obowiązków znajdowało się efektywne kierowanie zespołem marketingu, rozumiane jako aktywne pozyskiwanie klientów do publikacji spółki takich jak miesięcznik edukacyjny Perspektywy, informatory edukacyjne i katalogi zagraniczne oraz organizacja i udział w polskich jak i zagranicznych imprezach targowych (m.in. targi AULA w Madrycie, Salon L'Etudiant w Paryżu, targi w Moskwie). Prowadzenie promocji produktów wydawnictwa w tym przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych, e-marketing, prowadzenie umów wiązanych: pakietowych, barterowych, sponsorskich.
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
Kompleksowa obsługa klientów, w tym kluczowych klientów firmy; od projektu i opracowania oferty, po realizację i weryfikację kampanii reklamowych.
Szkolenia i kursy
obsługa komputera: dobra znajomość pakietu MS Office, Internet
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
literatura, film, podróże, teatr, psychologia reklamy, malarstwo (impresjoniści i polskie malarstwo XIX w)
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BLUSH Stylizacja i Wizaż
Wyzwanie? Przekazać wiedzę i umiejętności tym, którzy wierzą w sukces swojego wizerunku
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Media internetowe
Pracujesz w mediach internetowych, interesujesz się nimi? Dołącz do nas! Znajdziesz wiele informacji nt. modeli biznesowych w nowych mediach, monetyzacji, a także redakcji i marketingu portali interne
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)