Anna Tarhan

"Jeśli chcesz zrobić dobry biznes najpierw zatrudnij dobrą asystentkę"
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
turecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Executive Assistant to VP Pharma Europe and General Director Poland
Bausch Health Companies Inc.
Logo
Personal Assistant to CEO
KAPEM Endüstriyel Dan. ve Dış Tic. Ltd
-Zarządzanie administracyjne oddziałem spółki w Polsce i Turcji ( Stambuł)
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Organizacja podróży służbowych, rezerwacja hoteli, lotów itp.
- Prowadzenie korespondencji w języku polskim, angielskim i tureckim
Logo
Personal Assistant to Managing Partner
Kancelaria Prawna Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy S.K.A.
Koordynowanie pracy Partnera,
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Organizacja podróży służbowych, rezerwacja hoteli, lotów itp.
- Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim, oraz tłumaczenia
- Wszystkie dodatkowe zadania administracyjne zlecone ad-hoc przez przełożonego.
Mead Johnson Nutrition
Personal Assistant to General Manager
• Przygotowywanie prezentacji i notatek ze spotkań
• Prowadzenie kalendarza przełożonego
• Organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, rozliczanie wydatków w SAP
• Organizacja wizyt gości zagranicznych
• Koordynowanie i ewidencja korespondencji firmowej
• Koordynowanie kontaktów z dostawcami zewnętrznymi
• Tłumaczenie dokumentów i korespondencji
• Organizacja eventów zleconych przez Dyrektora Generalnego
• Koordynowanie zamówień w systemie SAP
• Wspieranie działu sprzedaży w pracach związanych z field force management
• Wspieranie działu HR podczas rekrutacji lub szkoleń dla FFM
• Załatwianie wszelkich spraw związanych z przebywaniem cudzoziemca na terenie RP ( wizy, wynajem nieruchomości, dokumenty urzędowe)
Mellon Poland Sp. z o.o.
Executive Assistant to CEO
• Przygotowanie eventów (Top Ranking Performers - World Contact Center Awards 2009, European Business Awards 2009, International Contact Center Fair 2008, BAS event, współpraca z BANKIEM ( 50 największych banków uroczystość wręczenia nagród)
• :Pomoc w tworzeniu dokumentacji wnioskowych (wnioski, biznes plany, kompletowanie załączników),
• tworzenie i uaktualnianie baz danych
• Formalne sprawdzanie faktur zakupowych i innych płatności
• Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Sporządzanie pism i dokumentów na potrzeby General Managera i poszczególnych departamentów
• Tłumaczenia ustne i pisemne
• wykonywanie zestawień i prezentacji
• Pomoc w realizacji zadań związanych z obsługą magazynu
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i organizacja niezbędnych napraw
• organizacja podróży służbowych General Managera i działu sprzedaży
• zarządzanie kalendarzem General Managera
• obsługa gości firmy
• prowadzenie kasy firmowej ( krajowej i zagranicznej)
• Koordynacja zewnętrznych i wewnętrznych spotkań biznesowych
• Bieżąca współpraca z przełożonym w zakresie realizowanych projektów
• organizacja uczestnictwa Firmy w targach i wystawach - przygotowanie koncepcji stanowiska,
• bieżąca aktualizacja strony www,
• reprezentowanie firmy w kontaktach z dostawcami
Kulczyk Holding SA
Personal Assistant to the Board
• Sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów przedkładanych Członkom Zarządu
• Przygotowywanie prezentacji na posiedzenia Zarządu i Rady Nadzorczej z wykorzystaniem programu PowerPoint
• Prowadzenie w języku angielskim korespondencji przychodzącej i wychodzącej i nadzór nad obiegiem tych dokumentów
• Obsługa klientów (głównie telefoniczna i mailowa) firmy w celu zapewnienia efektywnej komunikacji, a także tworzenia pozytywnego wizerunku firmy
• Wyszukiwanie informacji na temat rynków wschodnich
• Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu, obsługa podróży krajowych i zagranicznych,
• Czuwanie nad bezpieczeństwem tajnych dokumentów Spółek Grupy

Projekty

operacyjne Call Center na 150 stanowisk
stworzenie w pełni wyposażonego CC na potrzeby prowadzonych projektów dla największych banków w Polsce

Szkolenia i kursy

Most Wanted Training Insitute „Efektywne PR czyli skuteczne podążanie w stronę pożądanych efektów”
Altkom Akademia S.A. „ MS PowerPoint – sztuka prezentacji”
Szkolenia wewnętrzne: etyka w biznesie, SAP, rozliczenie podróży służbowych
Obsługa aplikacji Meetme Control do tworzenia telekonferencji
Obsługa programu Time Frame do monitorowania czasu pracy prawnika

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

Ezoteryka – ponieważ propaguje bardziej otwarte postrzeganie rzeczywistości
Wolontariat na rzecz zwierząt – ponieważ wierzę w ideę nieszkodzenia innym istotom żywym oraz
równe prawa dla nich
Medycyna holistyczna- ponieważ uwypukla znaczenia leczenia ludzi w wymiarze mentalnym
i duchowym
Eseje i opowiadania Susan Sontag

Organizacje

wolontariat na rzecz zwierząt, PETA

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
1 plus
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
Asystentki
Asystentki
Asystentki, biurwy, sekretarki - łączcie się :)
Asystentki/Asystenci
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Bankowość
Bankowość
?????????
Baza najlepszych coachów
Baza najlepszych coachów
Spis najlepszych coachów w Polsce.
Biznes z Turcją
Biznes z Turcją
Jeśli szukasz kontaktów w Turcji, chcesz rozpocząć wymianę handlową lub poszukujesz odpowiedzi ta grupa pomoże Tobie w biznesie!
dm
dm
Grupa znajomych
fashion victims
fashion victims
tutaj znamy się na modzie :P
KOSMETYKA NATURALNA
KOSMETYKA NATURALNA
Jak dbać o siebie i o swoje ciało w naturalny sposób;)
Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy
Madera
Madera
Bo są magiczne miejsca na świecie...
MAKIJAŻ
MAKIJAŻ
nowości, przegląd trendów i porady