Języki
angielski
biegły
turecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Personal Assistant to CEO
KAPEM Endüstriyel Dan. ve Dış Tic. Ltd
-Zarządzanie administracyjne oddziałem spółki w Polsce i Turcji ( Stambuł)
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Organizacja podróży służbowych, rezerwacja hoteli, lotów itp.
- Prowadzenie korespondencji w języku polskim, angielskim i tureckim
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Organizacja podróży służbowych, rezerwacja hoteli, lotów itp.
- Prowadzenie korespondencji w języku polskim, angielskim i tureckim
Personal Assistant to Managing Partner
Kancelaria Prawna Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy S.K.A.
Koordynowanie pracy Partnera,
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Organizacja podróży służbowych, rezerwacja hoteli, lotów itp.
- Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim, oraz tłumaczenia
- Wszystkie dodatkowe zadania administracyjne zlecone ad-hoc przez przełożonego.
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Organizacja podróży służbowych, rezerwacja hoteli, lotów itp.
- Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim, oraz tłumaczenia
- Wszystkie dodatkowe zadania administracyjne zlecone ad-hoc przez przełożonego.
Personal Assistant to General Manager
• Przygotowywanie prezentacji i notatek ze spotkań
• Prowadzenie kalendarza przełożonego
• Organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, rozliczanie wydatków w SAP
• Organizacja wizyt gości zagranicznych
• Koordynowanie i ewidencja korespondencji firmowej
• Koordynowanie kontaktów z dostawcami zewnętrznymi
• Tłumaczenie dokumentów i korespondencji
• Organizacja eventów zleconych przez Dyrektora Generalnego
• Koordynowanie zamówień w systemie SAP
• Wspieranie działu sprzedaży w pracach związanych z field force management
• Wspieranie działu HR podczas rekrutacji lub szkoleń dla FFM
• Załatwianie wszelkich spraw związanych z przebywaniem cudzoziemca na terenie RP ( wizy, wynajem nieruchomości, dokumenty urzędowe)
• Prowadzenie kalendarza przełożonego
• Organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, rozliczanie wydatków w SAP
• Organizacja wizyt gości zagranicznych
• Koordynowanie i ewidencja korespondencji firmowej
• Koordynowanie kontaktów z dostawcami zewnętrznymi
• Tłumaczenie dokumentów i korespondencji
• Organizacja eventów zleconych przez Dyrektora Generalnego
• Koordynowanie zamówień w systemie SAP
• Wspieranie działu sprzedaży w pracach związanych z field force management
• Wspieranie działu HR podczas rekrutacji lub szkoleń dla FFM
• Załatwianie wszelkich spraw związanych z przebywaniem cudzoziemca na terenie RP ( wizy, wynajem nieruchomości, dokumenty urzędowe)
Executive Assistant to CEO
• Przygotowanie eventów (Top Ranking Performers - World Contact Center Awards 2009, European Business Awards 2009, International Contact Center Fair 2008, BAS event, współpraca z BANKIEM ( 50 największych banków uroczystość wręczenia nagród)
• :Pomoc w tworzeniu dokumentacji wnioskowych (wnioski, biznes plany, kompletowanie załączników),
• tworzenie i uaktualnianie baz danych
• Formalne sprawdzanie faktur zakupowych i innych płatności
• Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Sporządzanie pism i dokumentów na potrzeby General Managera i poszczególnych departamentów
• Tłumaczenia ustne i pisemne
• wykonywanie zestawień i prezentacji
• Pomoc w realizacji zadań związanych z obsługą magazynu
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i organizacja niezbędnych napraw
• organizacja podróży służbowych General Managera i działu sprzedaży
• zarządzanie kalendarzem General Managera
• obsługa gości firmy
• prowadzenie kasy firmowej ( krajowej i zagranicznej)
• Koordynacja zewnętrznych i wewnętrznych spotkań biznesowych
• Bieżąca współpraca z przełożonym w zakresie realizowanych projektów
• organizacja uczestnictwa Firmy w targach i wystawach - przygotowanie koncepcji stanowiska,
• bieżąca aktualizacja strony www,
• reprezentowanie firmy w kontaktach z dostawcami
• :Pomoc w tworzeniu dokumentacji wnioskowych (wnioski, biznes plany, kompletowanie załączników),
• tworzenie i uaktualnianie baz danych
• Formalne sprawdzanie faktur zakupowych i innych płatności
• Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Sporządzanie pism i dokumentów na potrzeby General Managera i poszczególnych departamentów
• Tłumaczenia ustne i pisemne
• wykonywanie zestawień i prezentacji
• Pomoc w realizacji zadań związanych z obsługą magazynu
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i organizacja niezbędnych napraw
• organizacja podróży służbowych General Managera i działu sprzedaży
• zarządzanie kalendarzem General Managera
• obsługa gości firmy
• prowadzenie kasy firmowej ( krajowej i zagranicznej)
• Koordynacja zewnętrznych i wewnętrznych spotkań biznesowych
• Bieżąca współpraca z przełożonym w zakresie realizowanych projektów
• organizacja uczestnictwa Firmy w targach i wystawach - przygotowanie koncepcji stanowiska,
• bieżąca aktualizacja strony www,
• reprezentowanie firmy w kontaktach z dostawcami
Personal Assistant to the Board
• Sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów przedkładanych Członkom Zarządu
• Przygotowywanie prezentacji na posiedzenia Zarządu i Rady Nadzorczej z wykorzystaniem programu PowerPoint
• Prowadzenie w języku angielskim korespondencji przychodzącej i wychodzącej i nadzór nad obiegiem tych dokumentów
• Obsługa klientów (głównie telefoniczna i mailowa) firmy w celu zapewnienia efektywnej komunikacji, a także tworzenia pozytywnego wizerunku firmy
• Wyszukiwanie informacji na temat rynków wschodnich
• Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu, obsługa podróży krajowych i zagranicznych,
• Czuwanie nad bezpieczeństwem tajnych dokumentów Spółek Grupy
• Przygotowywanie prezentacji na posiedzenia Zarządu i Rady Nadzorczej z wykorzystaniem programu PowerPoint
• Prowadzenie w języku angielskim korespondencji przychodzącej i wychodzącej i nadzór nad obiegiem tych dokumentów
• Obsługa klientów (głównie telefoniczna i mailowa) firmy w celu zapewnienia efektywnej komunikacji, a także tworzenia pozytywnego wizerunku firmy
• Wyszukiwanie informacji na temat rynków wschodnich
• Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu, obsługa podróży krajowych i zagranicznych,
• Czuwanie nad bezpieczeństwem tajnych dokumentów Spółek Grupy
Projekty
Szkolenia i kursy
Most Wanted Training Insitute „Efektywne PR czyli skuteczne podążanie w stronę pożądanych efektów”
Altkom Akademia S.A. „ MS PowerPoint – sztuka prezentacji”
Szkolenia wewnętrzne: etyka w biznesie, SAP, rozliczenie podróży służbowych
Obsługa aplikacji Meetme Control do tworzenia telekonferencji
Obsługa programu Time Frame do monitorowania czasu pracy prawnika
Altkom Akademia S.A. „ MS PowerPoint – sztuka prezentacji”
Szkolenia wewnętrzne: etyka w biznesie, SAP, rozliczenie podróży służbowych
Obsługa aplikacji Meetme Control do tworzenia telekonferencji
Obsługa programu Time Frame do monitorowania czasu pracy prawnika
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Ezoteryka – ponieważ propaguje bardziej otwarte postrzeganie rzeczywistości
Wolontariat na rzecz zwierząt – ponieważ wierzę w ideę nieszkodzenia innym istotom żywym oraz
równe prawa dla nich
Medycyna holistyczna- ponieważ uwypukla znaczenia leczenia ludzi w wymiarze mentalnym
i duchowym
Eseje i opowiadania Susan Sontag
Wolontariat na rzecz zwierząt – ponieważ wierzę w ideę nieszkodzenia innym istotom żywym oraz
równe prawa dla nich
Medycyna holistyczna- ponieważ uwypukla znaczenia leczenia ludzi w wymiarze mentalnym
i duchowym
Eseje i opowiadania Susan Sontag
Organizacje
wolontariat na rzecz zwierząt, PETA
Grupy
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Biznes z Turcją
Jeśli szukasz kontaktów w Turcji, chcesz rozpocząć wymianę handlową lub poszukujesz odpowiedzi ta grupa pomoże Tobie w biznesie!