Anna Suplewska-Kocyło

Specjalista ds. Public Relations, Cyfrowy Polsat S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja Komunikacja korporacyjna Społeczna odpowiedzialność biznesu Publikacje na zamówienie planowanie eventów Komunikacja wewnętrzna komunikaty prasowe Sprawy społeczne Public Relations Strategic Communications Wolontariat Organizowanie eventów

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Cyfrowy Polsat
Starszy Specjalista ds. PR
Cyfrowy Polsat S.A.
1. PR wewnętrzny:
- udział w budowaniu systemu komunikacji wewnętrznej Spółki;
- zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej, w tym m.in.: Intranetem oraz newsletterami;
- organizacja eventów wewnętrznych;
- działania CSR: współpraca z NGO's (m.in. Fundacja Polsat, Fundacja Przyjaciółka, Fundacja Bene Vobis, Żoliborskie Stowarzyszenie DOM RODZINA CZŁOWIEK) oraz koordynowanie akcji charytatywnych wśród Pracowników;
- organizacja konkursów dla Pracowników;
- działania team building (uruchomienie firmowych drużyn sportowych, m.in. siatkówki, piłki nożnej i POLSAT Biega);
- wspieranie działań PR oraz marketingowych firmy;
- współpraca z działem HR w zakresie Employer Branding;
- współpraca z poszczególnymi działami (zwłaszcza HR, PR, marketingu i sprzedaży) w Grupie Cyfrowego Polsatu;
- współpraca z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych;
- kreowanie dobrej atmosfery w firmie, budowanie wizerunku pracodawcy;
- monitorowanie efektywności działań komunikacyjnych.

2. PR zewnętrzny:
- bieżące wsparcie Rzecznika Prasowego (m.in. tworzenie komunikatów prasowych, wywiadów, publikacji produktowych);
- organizacja i obsługa konferencji prasowych;
- expert positioning;
- monitoring mediów;
- udział w konkursach i targach branżowych;
- opracowywanie case studies i wymiana doświadczeń w ramach best practices spółek giełdowych;
- współpraca z działem IR (m.in. przygotowywanie kontentu merytorycznego do marketingowego Raportu Rocznego Spółki);
- współpraca z działem marketingu (m.in. opiniowanie materiałów produktowych).
Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista ds. Public Relations/Dział Komunikacji Korporacyjnej
Cyfrowy Polsat S.A.
1. Podejmowanie działań mających na celu stałe ulepszanie komunikacji wewnętrznej:
- kreacja i organizacja działań integrujących Pracowników, budujących poczucie tożsamości Pracowników z firmą,
- redagowanie biuletynu dla Pracowników,
- zarządzanie treścią w Intranecie firmowym,
- organizacja eventów wewnętrznych,
- organizacja konkursów dla Pracowników mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy w środowisku wewnętrznym.
2. Bieżące wsparcie operacyjne Rzecznika Prasowego w zakresie komunikacji zewnętrznej:
- organizacja i obsługa konferencji prasowych;
- monitoring mediów.
3. Bieżące wsparcie Dyrektora ds. Relacji Inwestorskich w tym:
- organizacja i obsługa konferencji prasowych dot. ogłoszenia wyników finansowych
4. Prace koncepcyjne i merytoryczne nad marketingowym Raportem Rocznym:
- współpraca z Agencją kreatywną,
- współpraca merytoryczna z poszczególnymi Działami
- koordynowanie prac wg ustalonych harmonogramów,
- zlecanie i priorytetyzowanie zadań dla Agencji.
Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista ds. Public Relations/Dział Promocji
Cyfrowy Polsat S.A.
1. Bezpośrednia współpraca z Rzecznikiem Prasowym:
- opracowywanie komunikatów prasowych,
- kontakty z mediami
- koordynowanie dodatków tematycznych do prasy branżowej
- monitoring mediów
2. Koordynowanie biuletynu wewnętrznego dla Pracowników
- opracowywanie komunikatów dot. wydarzeń związanych z firmą
- dbanie o aktualizowanie informacji w Intranecie (m.in. zmiany personalne w firmie, najciekawsze publikacje w prasie, publikowanie komunikacji ATL, BTL)
3. Bieżąca aktualizacja kanału dla Abonentów:
- współpraca z kanałami dostępnymi na platformie (pozyskiwanie kontentu)
- współpraca z podwykonawcami (montaż, dźwięk, lektor)
- opracowywanie tekstów off'a dla lektora
4. Współpraca z podwykonawcami (m.in. Agencja PR, Agencje reklamy, usługodawcy):
- koordynowanie prac wg. ustalonych harmonogramów
- zlecanie i priorytetyzowanie zadań dla podwykonawców
5. Weryfikacja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych:
- poprawki i akceptacja dokumentów przygotowywanych przez poszczególne działy
- rekomendacje dot. ogólnych zasad pisania pism firmowych
6. Współpraca z Działem Marketingu:
- planowanie mediów i obecności wizerunkowej firmy w prasie branżowej, ogólnopolskiej, regionalnej
- weryfikacja treści merytorycznych i językowych na dokumentach typu POS
- koordynowanie reklamy: współpraca z prasą branżową
7. Współpraca z partnerami biznesowymi:
- budowanie pozytywnych relacji z przedstawicielami kanałów dostępnych na platformie
- przygotowywanie prezentacji ofertowych dot. współpracy z partnerami biznesowymi
8. Planowanie i realizacja aktywności skierowanych do Abonentów;
- współpraca z Rzecznikiem Prasowym i Dyr. Marketingu nad pracami wokół magazynu dla Abonentów
- opracowywanie konkursów dla Abonentów (m.in. w prasie codziennej i wybranych magazynach, w gazecie dla Abonentów, w Internecie, podczas targów, konferecji, eventów)
Edelman Polska
Account Executive
1. Realizacja projektów dla marek: Levi’s, Cherokee, Wrigley (m.in. koordynowanie działań PR wspierających kampanie „rose4roses” i „Księżniczki” oraz koordynowanie programów VIP i Peer2Peer dla brandu Levi’s, organizacja pokazów mody dla marki Cherokee).
2. Utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami i raportowanie.
3. Przygotowywanie strategii, rekomendacji i prezentacji wewnętrznych dla Klienta.
4. Utrzymywanie kontaktów ze strategicznymi mediami.
5. Przygotowywanie budżetów na działania wewnętrzne i zewnętrzne.
6. Koordynacja prac nad projektami zlecanymi podwykonawcom.
7. Przygotowywanie koncepcji, scenariusza, kosztorysów do wybranych eventów (m.in. pokaz mody Cherokee, otwarcie restauracji i klubu JazzHotl, otwarcie restauracji Freshpoint, oficjalne otwarcie sklepu Levi’s Store w CH „Złote Tarasy”, spotkanie prasowe – „Góralski survival” dla firmy Husqvarna).
Logo
Dziennikarz/Reoporter/Produkja telewizyjna i multimedialna
MediaWorkshop
1. Research tematów i pomysłów realizacyjnych;
2. Realizacja produkcji telewizyjnych (newsy, wywiady, felietony);
3. Pisanie tekstów informacyjnych;
4. Realizacja materiałów promocyjnych dla Klientów na podstawie zaproponowanych/opracowywanych scenariuszy;
5. Pisanie tekstów z off'a dla lektora;
6. Współpraca z zespołem (operator, montażysta, dźwięk, lektor);
7. Postprodukcja.
Logo
Account Executive
Agencja Public Relation & Information Design „MEDIAGRAM”
1. Opracowywanie strategii komunikacji w obrębie platformy marketingowej i Public Relations dla potencjalnych klientów;
2.Przygotowywanie prezentacji multimedialnych;
3.Opracowywanie kosztorysów do eventów;
4. Opracowywanie struktury stron internetowych;
5. Pisanie tekstów na strony internetowe.
6. Współorganizowanie ogólnopolskiego seminarium dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na temat „Stosowanie pasów bezpieczeństwa”;
7. Tworzenie bazy danych (instytucje, organizacje, media);
8. Pisanie informacji prasowych;
9. Kontakty z dziennikarzami;
10. Monitoring mediów, przygotowywanie raportów mediowych.

Szkolenia i kursy

Business English/B2 (od grudnia 2008 - w Cyfrowym Polsacie)
Komunikacja wg Belbina (Discover Team, Listopad 2014)
Finanse dla Niefinansistów (Cyfrowy Polsat S.A., Październik 2014)
Zarządzanie projektami (Cyfrowy Polsat S.A, maj 2012)
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną (RRCC, Luty 2011)
Zarządzanie projektami (Cyfrowy Polsat S.A., Październik 2010)
Nawigacja po świecie CSR (Puls Biznesu, Październik 2009)
Autoprezentacja (Cyfrowy Polsat S.A., Wrzesień 2008)
Sztuka prezentacji (Cyfrowy Polsat S.A., Maj 2008& cz.2, Styczeń 2008)
Edelman University (Edelman Polska Sp.z o.o, Maj 2006 - Październik 2007)
Zarządzanie czasem – efektywność osobista i zespołowa, (Instytut Szkoleń, Marzec 2007 i Maj 2006)
Kurs Języka Angielskiego w Milner International College of English (Perth, Western Australia, Listopad-Grudzień 2004)

Edukacja

Logo
CSR. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Politologia (Specj. 1: Dziennikarstwo i Public Relations, Specj. 2: Współczesne Stosunki Międzynarodowe), magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR

Zainteresowania

Na sportowo: turystyka górska, jazda na rowerze;
Kreatywnie: Scrapbooking, kaligrafia, szydełko;
Poszukiwacz źródeł: genealogia, literatura psychologiczna, praktyczne poradniki
Integracja: gry planszowe

Organizacje

2008 - nadal Współpraca z Fundacją Polsat
2010 - nadal Współpraca z Fundacją Przyjaciółka
2010 - nadal Współpraca z Żoliborskim Stowarzyszeniem DOM RODZINA CZŁOWIEK
09.2012 - Współpraca z Fundacją Bene Vobis
04-05.2013 - Współpraca ze Stowarzyszeniem Dzieci Targówka

Inne

obsługa komputera (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet),
obsługa urządzeń biurowych,
prawo jazdy (kat. B),
umiejętność pracy w zespole (łatwość komunikowania się),
umiejętność zarządzania czasem,
skrupulatność,
rzetelność,
chęć do ciągłego uczenia się i stałego podnoszenia kwalifikacji.

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
AUSTRALIA
AUSTRALIA
dla wszystkich którzy kochają ten kraj
Australia, Nowa Zelandia
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Employee and Employer Branding
Employee and Employer Branding
Inspirujące miejsce dla pasjonatów Employee & Employer Brandingu.
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
FRIENDSHIP in BUSINESS
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Intranety.pl
Intranety.pl
Intranety.pl skupia osoby, dla których INTRANET, KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA jest narzędziem pracy, ważną pozycją w zakresie obowiązków lub zainteresowaniem.