Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Zarządu
Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu
Odpowiedzialność za prowadzenie bieżących spraw sekretariatu
Zapewnienie zaopatrzenia biura, sprawnego działania urządzeń biurowych, zaopatrzenie pracowni, dbanie
o prawidłowy przepływ korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
Prowadzenie fanpage’a firmowego na Facebook’u,
bieżąca korespondencja z Klientami za pośrednictwem social media
Współtworzenie i współprowadzenie działań marketingowych
Aktualizacja danych na stronie www
Administrowanie kontami e-mail
Odpowiedzialność za prowadzenie bieżących spraw sekretariatu
Zapewnienie zaopatrzenia biura, sprawnego działania urządzeń biurowych, zaopatrzenie pracowni, dbanie
o prawidłowy przepływ korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
Prowadzenie fanpage’a firmowego na Facebook’u,
bieżąca korespondencja z Klientami za pośrednictwem social media
Współtworzenie i współprowadzenie działań marketingowych
Aktualizacja danych na stronie www
Administrowanie kontami e-mail
Regionalny Ekspert ds. Wsparcia Oddziału
AXA Polska S.A.
wsparcie wiedzowe i operacyjne Specjalistek ds. Wsparcia Oddziałów,
udział w weryfikacji, przygotowaniu i ujednolicaniu procedur oraz instrukcji dotyczących pracy oddziałów
organizacja szkoleń dla Przedstawicieli Ubezpieczeniowo- Finansowych,
obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
wstępna weryfikacja oceny ryzyka we wnioskach ubezpieczeniowych oraz ich rejestracja,
zarządzanie korespondencją,
wsparcie przedstawicieli w procesie sprzedaży,
wsparcie Dyrektora Oddziału,
dbałość o zaopatrzenie Oddziału w materiały sprzedażowe oraz biurowe
04.2009-12.2013 udział w prokecje LIDERZY ZMIAN (Zespół Doskonalenia Organizacji). Zadaniem zespołu było
wyproacowywanie roziązań pozwalających na poprawę wyników Employ Scope (również jak Project Menager)
udział w weryfikacji, przygotowaniu i ujednolicaniu procedur oraz instrukcji dotyczących pracy oddziałów
organizacja szkoleń dla Przedstawicieli Ubezpieczeniowo- Finansowych,
obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
wstępna weryfikacja oceny ryzyka we wnioskach ubezpieczeniowych oraz ich rejestracja,
zarządzanie korespondencją,
wsparcie przedstawicieli w procesie sprzedaży,
wsparcie Dyrektora Oddziału,
dbałość o zaopatrzenie Oddziału w materiały sprzedażowe oraz biurowe
04.2009-12.2013 udział w prokecje LIDERZY ZMIAN (Zespół Doskonalenia Organizacji). Zadaniem zespołu było
wyproacowywanie roziązań pozwalających na poprawę wyników Employ Scope (również jak Project Menager)
Szkolenia i kursy
Profesjonalna Obsługa Klienta (2007)
Asertywność i Zarządzanie Czasem Pracy (2008)
Skuteczna Komunikacja Interpersonalna (2009)
Skuteczna Komunikacja Interpersonalna (2009)
Personal Efficiency Program (2012)
Warsztaty LEAN (2012)
Warsztaty z Kreatywnego Myślenia (2013)
Asertywność i Zarządzanie Czasem Pracy (2008)
Skuteczna Komunikacja Interpersonalna (2009)
Skuteczna Komunikacja Interpersonalna (2009)
Personal Efficiency Program (2012)
Warsztaty LEAN (2012)
Warsztaty z Kreatywnego Myślenia (2013)
Edukacja
Zainteresowania
Żeglarstwo
DIY
Turystyka krajowa
DIY
Turystyka krajowa
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Slow Food
Chronimy swojego prawa do smaku i dzielimy się nim na wszelkie sposoby. Definiujemy SF po swojemu, rozszerzamy go o wszelkie idee zgodne z jego duchem i przynoszące nam korzyści. Mniam!