Anna Materka

marketing/e-commerce/internet
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Limango Polska
Performance Marketing Team Leader
Money.pl
Starszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR
Grzegorz Bosak
Grzegorz Bosak · współpracownik
wystawiono
Ania to "mega pozytywna" i energetyczna osoba z którą świetnie się współpracowało.
Money.pl
Specjalista ds. marketingu

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Organizacje

Wiceprzewodnicząca Rady Uczelnianej Samorządu Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławi

Koło Naukowe Zarządzania Kadrami PERSONA

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
e.Marketing
e.Marketing
Marketing poprzez internet
***FITNESS***
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Program Partnerski Favore.pl
Program Partnerski Favore.pl
Dla zainteresowanych zarabianiem w sieci!
Salsa
Salsa
Grupa miłośników gorącej salsy !!
SALSA LIFE
SALSA LIFE
Kobiety bardziej kobiece, mężczyźni bardziej męscy. Niezwykle żywe rytmy. Taniec radości, taniec życia... czyli SALSA! Kiedy słyszysz ten rytm, możesz tańczyć, gdziekolwiek jesteś, kochasz te dźwięk
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Szybkie uczenie się
Szybkie uczenie się
Czy chciał(a)byś uczyć się szybciej i efektywniej?