Szkolenia i kursy
Nordea Bank Polska SA:
• Program Lider Nordea -zarządzanie sobą poprzez talenty
• Personal Efficiency Program (PEP) - system zarządzania komunikacją.
• Asertywność - sztuka wyrażania siebie
• Leading people in Nordea - warsztaty rozwoju kompetencji menedżerskich
• Warsztaty coachingowe - coaching przywódczy
Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów :
• Profesjonalna Sprzedaż (etapy procesu sprzedaży; obsługa trudnego klienta; zastrzeżenia i zamknięcie sprzedaży; prezentacja oferty; spotkania z klientami; aktywne słuchanie)
FPL Sp. z o. o. :
• Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu: „Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym” – budowanie efektywnego zespołu, kierowanie zespołem, zarządzanie czasem, delegowanie zadań.
TOP ARH S.C.:
• Świadectwo ukończenia szkolenia z zakresu: „Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych” - umiejętność rozpoznawania autentyczności banknotów (waluta polska) i dokumentów.
EUROBANK :
• „Profesjonalna sprzedaż produktów finansowych” - Kursy z: technik sprzedaży (1,2,3 stopnia).
• „Analiza umów i regulaminów Eurobanku oraz wybranych punktów prawa bankowego”.
• „Techniki obsługi „trudnych klientów” i umiejętne przyjmowanie reklamacji”.
• „Rozpoznawanie autentyczności dokumentów firmowych oraz wyliczanie dochodu z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej”
• Szkolenie „antynapadowe” (sposoby zapobiegania napadom, postępowanie w sytuacji napadu cichego i głośnego).
• Szkolenie z zarządzania I stopnia ( zarządzanie placówką bankową, komunikacja managera z wszystkimi działami Centrali Banku) i II stopnia (wystąpienia publiczne, rozmowy motywujące lub dyscyplinujące pracowników).
• „Szkolenie z rekrutacji” (prowadzenie rekrutacji na stanowisko doradcy klienta w Eurobanku ).
• „Train The LOB” - sposoby wdrażania nowego pracownika do oddziału banku, coaching.
• Program Lider Nordea -zarządzanie sobą poprzez talenty
• Personal Efficiency Program (PEP) - system zarządzania komunikacją.
• Asertywność - sztuka wyrażania siebie
• Leading people in Nordea - warsztaty rozwoju kompetencji menedżerskich
• Warsztaty coachingowe - coaching przywódczy
Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów :
• Profesjonalna Sprzedaż (etapy procesu sprzedaży; obsługa trudnego klienta; zastrzeżenia i zamknięcie sprzedaży; prezentacja oferty; spotkania z klientami; aktywne słuchanie)
FPL Sp. z o. o. :
• Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu: „Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym” – budowanie efektywnego zespołu, kierowanie zespołem, zarządzanie czasem, delegowanie zadań.
TOP ARH S.C.:
• Świadectwo ukończenia szkolenia z zakresu: „Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych” - umiejętność rozpoznawania autentyczności banknotów (waluta polska) i dokumentów.
EUROBANK :
• „Profesjonalna sprzedaż produktów finansowych” - Kursy z: technik sprzedaży (1,2,3 stopnia).
• „Analiza umów i regulaminów Eurobanku oraz wybranych punktów prawa bankowego”.
• „Techniki obsługi „trudnych klientów” i umiejętne przyjmowanie reklamacji”.
• „Rozpoznawanie autentyczności dokumentów firmowych oraz wyliczanie dochodu z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej”
• Szkolenie „antynapadowe” (sposoby zapobiegania napadom, postępowanie w sytuacji napadu cichego i głośnego).
• Szkolenie z zarządzania I stopnia ( zarządzanie placówką bankową, komunikacja managera z wszystkimi działami Centrali Banku) i II stopnia (wystąpienia publiczne, rozmowy motywujące lub dyscyplinujące pracowników).
• „Szkolenie z rekrutacji” (prowadzenie rekrutacji na stanowisko doradcy klienta w Eurobanku ).
• „Train The LOB” - sposoby wdrażania nowego pracownika do oddziału banku, coaching.
Zainteresowania
góry
wędki
książki
rowery
wędki
książki
rowery
Inne
KWALIFIKACJE ZAWODOWE
• Pełnienie funkcji koordynatora ds. uprawnień w systemach operacyjnych banku.
• Doświadczenie w kompleksowej obsłudze incydentów na poziomie analizy ilościowej.
• Doświadczenie w analizie jakości i ryzyka dla projektowanej zmiany (QRA - Quantitative Risk Assessment) w zakresie systemów, produktów i procesów.
• Doświadczenie w wykonywaniu samooceny w ramach ryzyka operacyjnego (RSA - Risk self-assessment).
• Kilkuletnie doświadczenie w realizacji działań kontrolnych oraz ograniczających ryzyko operacyjne, w szczególności w zakresie kontroli funkcjonalnej, wyjaśniania incydentów oraz aktualizacji planów utrzymania ciągłości działania jednostek banku oraz w przeprowadzaniu szkoleń w powyższych obszarach, w tym tworzenie materiałów dydaktycznych i prezentacji.
• Doświadczenie we współtworzeniu regulacji dotyczących produktów i procesów.
• Praktyczna znajomość procesów na poziomie jednostek operacyjnych banku.
• Kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem i zarządzaniu placówką bankową.
• Doświadczenie w wykonywaniu czynności kasowo-skarbcowych oraz w obsłudze bankomatów i wpłatomatów.
• Obsługa komputera (MS Office, Internet, wybrane systemy bankowe)
• Sprawne maszynopisanie, obsługa urządzeń biurowych.
• Prowadzenie oraz uczestnictwo w debatach i negocjacjach.
• Prawo jazdy kategorii B.
CELE ZAWODOWE
• Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w obszarze zarządzania ryzykiem operacyjnym.
• Zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności oraz przekazywanie jej innym.
• Dynamiczny rozwój intelektualny
CECHY
• Odpowiedzialność.
• Zdyscyplinowanie; dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
• Komunikatywność; umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem.
• Samodzielność, kreatywność, zdolność szybkiego uczenia się.
• Umiejętność organizowania stanowiska pracy.
• Pełnienie funkcji koordynatora ds. uprawnień w systemach operacyjnych banku.
• Doświadczenie w kompleksowej obsłudze incydentów na poziomie analizy ilościowej.
• Doświadczenie w analizie jakości i ryzyka dla projektowanej zmiany (QRA - Quantitative Risk Assessment) w zakresie systemów, produktów i procesów.
• Doświadczenie w wykonywaniu samooceny w ramach ryzyka operacyjnego (RSA - Risk self-assessment).
• Kilkuletnie doświadczenie w realizacji działań kontrolnych oraz ograniczających ryzyko operacyjne, w szczególności w zakresie kontroli funkcjonalnej, wyjaśniania incydentów oraz aktualizacji planów utrzymania ciągłości działania jednostek banku oraz w przeprowadzaniu szkoleń w powyższych obszarach, w tym tworzenie materiałów dydaktycznych i prezentacji.
• Doświadczenie we współtworzeniu regulacji dotyczących produktów i procesów.
• Praktyczna znajomość procesów na poziomie jednostek operacyjnych banku.
• Kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem i zarządzaniu placówką bankową.
• Doświadczenie w wykonywaniu czynności kasowo-skarbcowych oraz w obsłudze bankomatów i wpłatomatów.
• Obsługa komputera (MS Office, Internet, wybrane systemy bankowe)
• Sprawne maszynopisanie, obsługa urządzeń biurowych.
• Prowadzenie oraz uczestnictwo w debatach i negocjacjach.
• Prawo jazdy kategorii B.
CELE ZAWODOWE
• Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w obszarze zarządzania ryzykiem operacyjnym.
• Zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności oraz przekazywanie jej innym.
• Dynamiczny rozwój intelektualny
CECHY
• Odpowiedzialność.
• Zdyscyplinowanie; dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
• Komunikatywność; umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem.
• Samodzielność, kreatywność, zdolność szybkiego uczenia się.
• Umiejętność organizowania stanowiska pracy.
Grupy
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?